Скарга. МОЗ не хоче, щоб COVID-реактор - згас?! =Корупція=

Нам невідомо, чи відповідь на цей запит була інформативною. Якщо ви Павло Теличко, будь ласка, авторизуйтесь і вкажіть, наскільки успішним був запит.
Павло Теличко

Міністру охорони здоров'я України
Максимові Степанову
ЗУ "Про доступ до публічної інформації", ЗУ "Про запобігання корупції"
Запит-скарга.

=Про COVID-19. Злочинна бездіяльність (покривання). Корупція.

Вірогідно, співробітники МОЗ - свідомо покривають причини та передумови спалаху небезпечної хвороби. Адже мій запит-скарга від 05.03.21 - на дії/бездіяльність (зокрема - в МОЗ) - отримала розлогу відписку, що НЕ містить конкретики. https://dostup.pravda.com.ua/request/spa...
Тому, згідно ст.23 ч.1 - звертаюсь до Вас, як керівника. Оскаржую дії/бездіяльність за ст.13 ч.2 п.3, ст.22 ч.2, ст.23 ч.2 п.4,7, ст.24 ч.1 п.2,5,9 та ймовірно п.8 вказаного ЗУ; вірогідне приховування злочинів, передбачених ст.238 і 325 ККУ; ознаки корупційної змови.
Так, критична ситуація на Прикарпатті - вже давно відомий факт. Реальні причин такої, інформація про дійсний стан речей, зникнення медзасобів тощо - системно приховується.
Але про основні причини спалаху вірусу, озвучені очільником Держпродспоживслужби – головний санлікар п.Ляшко чомусь не згадує в офіційних повідомленнях. Наче зумисне, відвертає увагу від масових (релігійних та політичних) заходів, організованих безпосередньо чи за сприяння міського голови Р.Марцінківа - котрі завідома спричинили та могли спричинити зростання кількості інфікованих. [Факти, фото, дані з альтернативних джерел - містяться у публікаціях, наведених у запиті від 05.03.21 та будуть продубльовані нижче.] Натомість високопосадовець МОЗ подає як "джерело поширення вірусу" - туркомплекс "Буковель". На чому ґрунтуються такі заяви п.Ляшка? Користується він сумнівними джерелами чи виконує політичне замовлення, оголошуючи (завідома?) неправдиву інформацію - наразі не відомо. Але такі заяви погіршують репутацію (рівень довіри до) МОЗ. Та створюють паніку, атмосферу ненависті довкола курорту, паплюжить ділову репутацію, провокує збитки для галузі (одної з небагатьох, що може працювати в таких умовах).
Та мова не про лижників, а про те, що було(?) зроблено(?) МОЗ для виявлення і припинення спалаху - по конкретних (виявлених) чинниках.

Запитуваної інформації надано - НЕ було. Не повідомлено про вжиті необхідні заходи. Не здійснено перенаправлення за належністю до установ, що повинні вжити відповідних заходів (в т.ч. - антикорупційних).

Розглядаю це - як підтвердження покривання злочинної бездіяльності, що призвела до катастрофічних наслідків - поширення смертельно-небезпечної хвороби та людських жертв внаслідок інфікування.
Вірогідно, навіть сам запит не був внесений до вх.док. Адже шапка бланка - не заповнена; замість ориґіналу цифрового підпису (що мав би піддаватись верифікації) - вміщено зображення, "завбачливо" зіскановане з низькою роздільною здатністю, або технічно спотворене. Автори "документу" остерігалися кримінальної відповідальності, тож зробили все можливе, аби їхню причетність не можливо було ідентифікувати? Проте вже за сам факт виявленого - виглядають як підробка офіційних документів - за що передбачена кримінальна відповідальність.

З огляду на викладене, прошу надати наступну інформацію та документи:
1. Вищезгадану "відповідь" (від 09.03.) з ориґіналом цифрового підпису (чіткий відбиток, що піддається верифікації)
2. Завірені згідно вимог ЗУ фотокопії даного запиту, а також - згаданого (від 05.03.21), внесені в систему документообігу, з №№ вх.док, резолюціями, іншими позначками.
3. Інформацію: хто (ПІБ, посада, відомство) дав розпорядження, щоб запит-скаргу на дії/бездіяльність МОЗ (в т.ч. - головного санітарного лікаря) - розглядало не вище керівництво (Міністр), але - нижчі за рангом посадовці (вірогідно - підлеглі п.Ляшка). Яку відповідальність поніс/понесе виявлений посадовець?
4. Інформацію про відповідальність (дисциплінарну/адміністративну/кримінальну), що була/буде понесена підписантом та виконавцем згаданого "документу" за ненадання витребуваної інформації на запит журналіста (перешкоджання в здійсненні професійної діяльності); неналежне оформлення/підробку документу (відсутність відомостей у шапці бланку, розмитий скан цифрового підпису - замість верифікабельного ориґіналу); не здійснення перенаправлення до відповідних розпорядників (ст.22 ч.3); не подання відомостей до відповідного антикорупційного органу (ч.6 ст.53 ЗУ № 1700-VII «Про запобігання корупції».) та вірогідно - невнесення запиту до вх.док.
5. Інформацію про заходи, що були/будуть вжиті з метою припинення виявлених-описаних порушень та унеможливлення повтору ситуації в майбутньому.
6. Запитувану 05.03.21 інформацію в повному об'ємі, викладену в чіткій відповідності запиту - згідно пп., з вказанням порядковості.
7. Копії перенаправлень до відповідних установ (контролюючих, праоохоронних, антикорупційних), що наділені повноваженнями для вжиття відповідних заходів для усунення виявлених порушень та відкриття кримінальних проваджень за ознаками, передбаченими ККУ: ст. 238, 325, 171 та вірогідно - 366 (нечіткий скан цифрового підпису) та ЗУ "Про запобігання корупції".
Наголошую: інформація потрібна для публікації в ЗМІ - тож прошу уникати "творів", пасажів не по темі запиту, узагальнень та ін., що могло б спотворити реальний стан речей при цитуванні. Прошу будувати відповідь у чіткій відповідності: №пункту запиту -> відповідь, опис (дата, №) підтверджуючих документів (по кожному пункту); додатки (додати копії згаданих документів). Адже розпорядники зобов'язані надавати достовірну, точну та повну інформацію (ст.14 ч.1 п.6).
Додатки:
1. Запит від 05.03.21 та "відповідь" МОЗ https://dostup.pravda.com.ua/request/spa...
2. «Абетка COVID-фейкотворства» https://www.htokrajnij.ga/2021/02/abetka...
3. «Що могло спричинити COVID-сплеск на Прикарпатті?» https://www.htokrajnij.ga/2021/02/sho-sp...
4. «COVID на Прикарпатті. Звідки вірусок прийшов?» https://www.htokrajnij.ga/2021/02/covid-...
5. «Як усе починалось? 27.03.20 Хворих по області – 24. В місті Ів.-Франківськ – майже 200» https://www.htokrajnij.ga/2021/02/hvoryh...
6. «COVID-столиця України – Ів.-Франківськ. Звідки почалось і хто кришує» https://firtka.if.ua/blog/view/covid-sto...
7. Факт системного порушення карантинних обмежень https://firtka.if.ua/blog/view/star-novo...

Вказані публікації прошу вважати невід'ємною частиною запиту - як такі, що містять підтверджуючу інформацію (частину доказової бази) та ознаки можливих кримінальних та адміністративних правопорушень.
Оскільки виявлені обставини -на мою думку- містять ознаки корупційної складової - прошу розглядати даний запит з урахуванням вимог ЗУ "Про запобігання корупції". Нагадую про обов'язок держслужбовців - при виявленні ознак корупції - повідомляти відповідні антикорупційні органи.
Усе викладене мною в даному запиті та наведених публікаціях - не вирок, категоричне ствердження чи істина в останній інстанції, але - думки (оціночні судження) журналіста. Саме тому й потребую офіційних висновків - для авторитетного інформування громадськості.

Наголошую: запитувана інформація становить гострий суспільний інтерес та стосується РЕАЛЬНОЇ ЗАГРОЗИ ЖИТТЮ людей, а отже - НЕ може бути прихованою.
Тому вимагаю надати УСЮ НАЯВНУ інформацію та копії перенаправлень - у 5-денний, передбачений ЗУ термін.
Решту (результати службових розслідувань, пошук серед великої кількості даних тощо) - не пізніше 20-денного, передбаченого ЗУ терміну.
Результати заходів, здійснених на виконання вимог ЗУ "Про запобігання корупції" - прошу повідомити мені окремо, в передбачений ЗУ термін (як заявник-викривач - я маю право на отримання ПОВНОЇ інформації про хід розгляду та результати).
У разі виникнення додаткових питань - прошу контактувати зі мною телефоном, вказаним у попередніх запитах від мого імені.
Додаткова інформація з'являтиметься, зокрема, на інформаційному ресурсі «Хто крайній, га?!» https://www.htokrajnij.ga/ під теґом COVID.

З повагою,
Павло Теличко, журналіст.

Public Health Department MOH,

14 Attachments

--
З повагою
Директорат громадського здоров'я  та профілактики захворюваності МОЗ
України