Щодо Виконання ст. ст. 81 та 86 ЗУ "Про прокуратуру" та Рішення Конституційного Суду України від 13 грудня 2019 року № 7-р(ІІ)/2019

У цього запиту дуже багато відповідей, тому вони розміщені на кількох сторінках:

Мєдвєдєв Сергій Іванович

Доброго дня!

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):

14.10.2014 Верховною Радою України був прийнятий Закон України "Про прокуратуру". Цей Закон набрав чинності з 15 липня 2015 року.
Впродовж 5 !!! років існування цього Закону його стаття 81 – "Заробітна плата прокурора", яка починає Розділ IX Соціальне та матеріально-побутове забезпечення прокурора та інших працівників органів прокуратури, тричі доповнювалася та уточнювалася, але жодного разу її дія не скасовувалася чи призупинялася.
За цей же час стаття 86, цього ж Закону, - "Пенсійне забезпечення працівників прокуратури" 6 разів піддавалася змінам, і це при тому, що центральні органи виконавчої влади України жодного разу її не виконували, особливо її частину 20, щодо перерахунку призначених пенсій у зв'язку з підвищенням заробітної плати.
Рішенням Конституційного Суду України від 13 грудня 2019 року № 7-р(ІІ)/2019 за конституційними скаргами Данилюка Степана Івановича та Литвиненка Олексія Івановича встановлено:
"Визнати таким, що не відповідає Конституції України (є неконституційним), положення частини двадцятої статті 86 Закону України "Про прокуратуру" від 14 жовтня 2014 року № 1697-УІІ зі змінами, яким передбачено, що умови та порядок перерахунку призначених пенсій працівникам прокуратури визначаються Кабінетом Міністрів України.
2. Положення частини двадцятої статті 86 Закону України "Про прокуратуру" від 14 жовтня 2014 року № 1697-УІІ зі змінами, визнане неконституційним, втрачає чинність з дня ухвалення Конституційним Судом України цього Рішення.
3. Установити такий порядок виконання цього Рішення:
- частина двадцята статті 86 Закону України "Про прокуратуру" від 14 жовтня 2014 року № 1697-УІІ зі змінами не підлягає застосуванню з дня ухвалення Конституційним Судом України цього Рішення;
- частина двадцята статті 86 Закону України "Про прокуратуру" від 14 жовтня 2014 року № 1697-УІІ підлягає застосуванню в первинній редакції…"
Відповідно до частини другої статті 152 Конституції України: "Закони, інші акти або їх окремі положення, що визнані неконституційними, втрачають чинність з дня ухвалення Конституційним Судом України рішення про їх неконституційність, якщо інше не встановлено самим рішенням, але не раніше дня його ухвалення".
Виходячи із положення частини другої статті 152 Конституції України та Рішенням Конституційного Суду України від 13 грудня 2019 року № 7-р(ІІ)/2019, яким визначено також і порядок його виконання, будь-яких додаткових дій чи рішень від Уряду України не вимогається.
Всі питання щодо підстав і порядку перерахування пенсій працівникам прокуратури врегульовані Конституцією України, профільним законом та рішенням КСУ від 13.12.2019. і За таких обставин, будь-які перешкоди для прийняття законного рішення при здійсненні такого перерахунку відсутні.

ПІДСТАВАМИ для прийняття Правлінням ПФУ своїх рішень, зоерема постанови про затвердження Порядку надання документів для призначення та перерахунку пенсій працівникам прокуратури (зі зразками заяв та довідок) є:
- Конституція України,
- ЗУ «Про прокуратуру», зокрема його стаття 81 та діюча норма ст. 86, підтверджена рішенням КСУ від 13.12.2019,
- Постанова КМУ від 23 липня 2014 р. № 280 Про затвердження Положення про Пенсійний фонд України (п. 9,10),
- Постанова КМУ від 17.06.2015 № 423 Про затвердження Положення про Міністерство соціальної політики України,
- Постанова КМУ від 28 грудня 1992 року № 731 зі змінами (порядок погодження нормативно правових актів з Мінсоцполітікі),
- Постанова правления ПФУ 08.10.2004 № 13-1 у редакции постанови правления від 04.11.2016 № 25-3 про затвердження Положення про організацію правової роботи в Пенсійному Фонді України.
Незважаючи на те, що з дня набрання чинності Законом України "Про прокуратуру" 1697-VII пройшло вже 5!!! Років, а з дня ухвалення Конституційним Судом України Рішенням від 13 грудня 2019 року № 7-р(ІІ)/2019, пройшло вже скоро 7 !!! місяців, права, як працюючих прокурорів Прокуратури України, так і пенсіонерів – ветеранів органів прокуратури порушуються і надалі.
Зокрема:
- прокурорам прокуратур ВСІХ РІВНІВ не виплачується заробітна плата, встановлена Законом, а не нікчемними – неконституційними постановами Уряду;
- управління Пенсійного Фонду України безпідставно та у супереч чинному законодавству України, і Вам про це чудово відомо, відмовляють пенсіонерам прокуратури у перерахунку раніше призначених пенсій.
З огляду на викладене, керуючись вимогами п.2 ч.1 ст.5; ч.5 ст.6; ст.13; ст.19 Закону України "Про доступ до публічної інформації", прошу надати наступну інформацію і відповідні документи з наступних питань:
1. Що було зроблено, у 2015 – 2020 роках, керівництвом Кабінету Міністрів України та відповідними міністерствами та відомствами, на чолі з їх керівниками, задля виконання вимог і приписів статті 81 Закону України "Про прокуратуру", щодо порядку оплати праці прокурорів?
2. Що було зроблено, у 2015 – 2020 роках, керівництвом Кабінету Міністрів України та відповідними міністерствами та відомствами, на чолі з їх керівниками, задля виконання вимог і приписів статті 86 Закону України "Про прокуратуру", щодо порядку проведення перерахунку раніше призначених пенсій, в тому числі впродовж понад 4 роки дії її частини 20, визнаної неконституційною, Рішенням Конституційного Суду України від 13 грудня 2019 року № 7-р(ІІ)/2019?
3. Опираючись на які ПРАВОВІ ПІДСТАВИ Кабінет Міністрів України ігнорує та не виконує Рішення Конституційного Суду України від 13 грудня 2019 року № 7-р(ІІ)/2019 та 26 березня 2020 року № 6-р/2020?
5. Які ПРАВОВІ ПІДСТАВИ невиконання Мінсоцполітики та ПФУ своїх прямих обов'язків щодо втілення приписів статей 81 та 86 Закону України "Про прокуратуру"?
6. На підставі яких нормативних актів працюючим пенсіонерам прокуратури здійснювався та здійснюється перерахунок пенсій, а непрацюючим – ні та ще встановлено заборону на видачу довідок про розмір заробітної плати?
У разі наявності надати копії цих актів.
6. Хто та коли видав розпорядження чи вказівки не виконувати рішення судів України за 2016-17 роки (під час чинності вже Закону України "Про прокуратуру" від 14 жовтня 2014 року № 1697-УІІ) в частині встановлення розміру пенсії у 90% на підставі гарантій встановлених Конституцією України?
За наявності таких актів – надати їх копії.
7. Які в який період та які дії планує Уряд України, задля запобігання невиконанню Пенсійним Фондом України рішень судів, в тому числі якими вже встановленні у відсотки розмірів пенсій до заробітної плати.?
За наявності таких актів – надати їх копії.
8. Надати данні про кількість пенсіонерів органів Прокуратури України, за останніми статистичними даними.
9. Надати дані по групах про кількість пенсіонерів в залежності від розміру пенсій. Наприклад:
"Розмір пенсії
до 5 000 грн. - 200 осіб;
від 5 000 до 10 000 грн. - 350 осіб;
від 10 000 до 30 000 грн. - 260 осіб
від 30 000 до 50 000 грн. - 150 осіб
від 50 000 до 100 000 грн. - 50 осіб
понад 100 000 грн. - 500 осіб"
чи за розбивкою даних у самому пенсійному фонді.
10. Надати дані про загальну суму виплат лише пенсіонерам органів прокуратури за 2019 рік та поквартально за перші два квартали 2020 року.

З повагою,

Мєдвєдєв Сергій Іванович

Publishinfo, Кабінет Міністрів України

1 Attachment

Відповідь у вкладеному файлі.

показати цитоване

4 Attachments

:

2
3

1

[ Повідомлення сайту: вищенаведений текст неправильний закодований, тож невідомі символи було вилучено.]

Кабінет Міністрів України

1 Attachment

Кабінет Міністрів України

11 Attachments

[ Email has no body, please see attachments ]