Щодо вартової служби з охорони та оборони в системі ДСНС

Нам невідомо, чи відповідь на цей запит була інформативною. Якщо ви Олександр Ратовалов, будь ласка, авторизуйтесь і вкажіть, наскільки успішним був запит.
Олександр Ратовалов

Доброго дня!

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):

Як відомо, в деяких аварійно-рятувальних формуваннях спеціального призначення та аварійно-рятувальних формуваннях центрального підпорядкування за потребою організовуються вартова служба з охорони та оборони об'єктів. Несення вартової служби згідно нормативно-правових актів покладено ВИКЛЮЧНО на воєнізовану охорону.
Підрозділіи цього типу комплектуються виключно працівниками за вільним наймом (Наказ МНС від 10 березня 2005 року N 82 "Про затвердження Положення про воєнізовану охорону МНС України") та через це виникає ряд організаційних проблем. Крім цього, на утримання підрозділів воєнізованої охорони виділяються чималі державні кошти.

Так, пропоную ліквідувати в системі ДСНС воєнізовану охорону, а функції з охорони та оборони перекласти на осіб рядового та начальницького складу служби цивільного захисту, які проходять службу в даному формуванні.
Звісно, це потребує внесення змін в нормативно-правові акти. За приклад можливо взяти Наказ Адміністрації Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації України від 19.03.2009 N 61 "Про затвердження Інструкції з організації та несення служби в територіальних підрозділах і навчальних закладах Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації України" (станом на 2009 рік ДССЗтаЗІ не мала статус військового формування, а особовий склад мав спеціальні звання, як і зараз в ДСНС).
Цією Інструкцією передбачено, що вартова служба покладається на осіб рядового та начальницького складу різних підрозділів конкретного формування за принципом добових нарядів.

Наприклад, аварійно-рятувальне формування має за списком 150 осіб рядового і начальницького складу. Припускається, що одночасно у відпустках, відрядженнях, інших нарядах та вихідних знаходиться 30% особового складу, тобто близько 50 осіб, залишається 100 осіб. Щоб вартова служба не заважала виконанню основних службових обов'язків, припустимо, що одна особа повинна залучатися у варту не частіше, аніж 1 раз на 10 діб.
Отримуємо, що аварійно-рятувальне формування, в якому за списком перебуває 150 осіб рядового та начальницького складу сцз може без перенавантаження забезпечити варту 10 особами, тобто при двозмінному графіку зміни чатових забезпечити прикриття 4 постів (згідно Наказу №82).

Реорганізація даного типу призведе до вивільнення великої кількості державних коштів, які на теперешній час виділяються для утримання воєнізованої охорони.
Прошу обміркувати дані пропизиції. Вся інформація, викладена в тексті взята з відкритих джерел.

З повагою,

Олександр Ратовалов

Зарицька Любов Олексіївна, Державна служба України з надзвичайних ситуацій

2 Attachments

03-8139/171-2 Ťæ: 29.05.2020

03-8139/171-2 Ťæ: 29.05.2020

: ([email address])

æ Φæ ͦ

צ Ħ

[ Повідомлення сайту: вищенаведений текст неправильний закодований, тож невідомі символи було вилучено.]

Трухачов Костянтин Вадимович, Державна служба України з надзвичайних ситуацій

1 Attachment

Заст. начальника відділу координації та сертифікації аварійно-рятувальних
формувань Департаменту реагування на надзвичайні ситуації.
т. 202-32-39