Щодо вакансій у ДЗН

Ганна Коваленко

Доброго дня!

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):

Згідно інформації розміщеної на сайті Дарницького районного управління освіти у ДЗН №773 станом на 01.12.2017 року (іншої дати нема) в дошкільному навчальному закладі є вакантні посади:

* медична сестра фізіотерапевтична – 1 ставка;

* медична сестра лікувальна – 1 ставка;

* двірник – 1,5 ставки.

https://onedrive.live.com/view.aspx?cid=...

1. Прошу надати копії документів, які вказують на проведення кадрової роботи щодо пошуку співробітників за цими вакансіями: повідомлення, листи, оголошення, тощо (з зазначенням дати та адресата - кому або куди були направлена інформація щодо наявності вакансії) у период з 01.09.2017 р. по сьогоднішній день.

З повагою,

Ганна Коваленко

Управління освіти,

1 Attachment

Управління освіти,

21 листопада 2018, 15:46:15, від "Ганна Коваленко"
<[1][FOI #42669 email]>:

Доброго дня!

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):

Згідно інформації розміщеної на сайті Дарницького районного управління освіти у ДЗН №773 станом на 01.12.2017 року (іншої дати нема) в дошкільному навчальному закладі є вакантні посади:

* медична сестра фізіотерапевтична – 1 ставка;

* медична сестра лікувальна – 1 ставка;

* двірник – 1,5 ставки.

[2]https://onedrive.live.com/view.aspx?cid=...

1. Прошу надати копії документів, які вказують на проведення кадрової роботи щодо пошуку співробітників за цими вакансіями: повідомлення, листи, оголошення, тощо (з зазначенням дати та адресата - кому або куди були направлена інформація щодо наявності вакансії) у период з 01.09.2017 р. по сьогоднішній день.

З повагою,

Ганна Коваленко

Прошу надати відповідь у визначений законом термін електронною поштою.
-------------------------------------------------------------------
Це повідомлення було надіслане через сайт "Доступ до Правди", призначення якого - надання можливості громадянам надсилати запити про публічну інформацію з подальшою публікацією цих запитів та відповідей на них
-------------------------------------------------------------------

References

Visible links
1. mailto:[FOI #42669 email]
2. https://onedrive.live.com/view.aspx?cid=...

Ганна Коваленко

Доброго дня!

На жаль, відповідь яку я отримала не можливо прочитати. Прошу повторно надіслати відповідь, яку можно прочитати.

Додам, що це перша відповідь на мої запити яку не можливо прочитати, тобто відповідні налаштування для перегляду файлів у форматі pdf в ПК є.

З повагою,

Ганна Коваленко

Управління освіти,

Доброго дня, пані Галино!
Якщо у Вас не має можливості переглянути надісланий документ, є
припущення, що програма "файн ридер" на Вашому комп"ютері застаріла тому
радимо звернутись до відділу канцелярії управління освіти.

Ганна Коваленко

Доброго дня!

Чомусь у мене НЕ відкриваються відповіді за листопад й саме Дарницького районного управління освіти.

Ось ці документи за жовтень відкриваються
https://dostup.pravda.com.ua/request/412...

Документ Дарницької районної в місті Києві державна адміністрація від 22 листопада 2018 теж відкривається
https://dostup.pravda.com.ua/request/zap...

Документ Київської міської державної адміністрації від 27 листопада 2018 р. теж відривається https://dostup.pravda.com.ua/request/426...
https://dostup.pravda.com.ua/request/vol...
(документи обрані випадкові серед останніх саме для перевірки програми)

Прошу повідомити яку версію програми "файн ридер" використовує з листопада 2018 р. Дарницьке районне управління освіти, щоб можно було відкрити відповіді.
Крім того, прошу звернути увагу, що відповідь КМДА надсилається й у форматі .dokx

p.s. я не Галина, а Ганна:)

З повагою,

Ганна Коваленко

Управління освіти,

Доброго дня, пані Ганно!
Версія, яку використовує управління освіти для сканування документів
(ABBYY FineReader 11). Звернень щодо неможливості відкриття відсканованих
документів до нас окрім Ваших не надходило. Підкажіть будь ласка Вашу
поштову адресу і ми направимо Вам копії відповідей "Укрпоштою".

Ганна Коваленко

Доброго дня!

<...> Звернень щодо неможливості відкриття відсканованих
документів до нас окрім Ваших не надходило.<...>

Навіщо писати неправду? :)

Ось ваше листування від 19.11.18 р.
https://dostup.pravda.com.ua/request/fin...

________
Yuliya 19 листопада 2018
Доставлено
Доброго дня!
Жоден файл не відкривається коректно. Неможлливо прочитати жодного слова.

Будь ласка, продублюйте відповідь на мій запит. Та / або надішліть документи в інших форматах.
Дякую.

З повагою,

Yuliya
___________

Я запрошую інформацію в електронному вигляді саме щоб уникнути зайвих бумаг та витрати часу на похід до Управління освіти чи пошти.
Більш того, саме для цього я запросила електронну адреса ДЗН (той файл-відповідь теж не відкривається), щоб спростити спосіб спілкування, а ні навпаки ускладнювати його пішими походами та зайвими витратами держ.установи на папір та поштові витрати.
https://dostup.pravda.com.ua/request/zap...

Чому відправити папір легше ніж спробувати надіслати інформацію в іншому електронному формати?...((

Прошу скопіювати відповідь (текст, без вкладення) або тут у листуванні, або надіслати на електрону адресу [email address]

Дякую!

з повагою,

Ганна Коваленко

Управління освіти,

Пані Ганно!

Підкажіть будь ласка Вашу поштову адресу і ми направимо Вам копії відповідей "Укрпоштою".

До побачення.

Ганна Коваленко

Доброго дня!

Поштове відділення №121, 02121
Коваленко Ганна до запитання

З повагою,

Ганна Коваленко

Управління освіти,

Дякую за інформацію.

Ганна Коваленко

Доброго дня!

В зв'язку з тим, що я не могла відкрити файли навіть після оновлення програми, я звернулась за допомогою у Фейсбук-спільноту за допомогою. Посилання додаю
https://www.facebook.com/groups/14475475...

Прошу звернути увагу на коментарі у цьому обговоренні:

- "Ч/з браузер, в мене Firefox - не хоче нормально відкритися. Якщо зберегти і відкрити в Adobe Acrobat Reader DC - відкривається. Однак видає помилку під час відкриття - "Недостатньо даних для зображеняя". Але документ можна прочитати. Версія рідера - 2019.008.20081."

- "нехай системщик їхній прослідкує які дії виконують при зберіганні документа, або перевіре комп. файли "биті", ось що вдалося витягнути".

Завдяки допомозі у спільноті відповіді, які надало Управління я прочитала. Прошу не відправляти їх "Укрпоштою".
Я зверталась за інформацією й я її отримала; досить незвичним способом, але отримала. Тому витрачати час працівників Управління для відправлення, а свій на отримання, та кошти на пересилку відповіді "Укрпоштою" не бачу сенсу.

Сподіваюсь ситуация, яка склалась з відповіддю на мій запит, та її обговорення допоможе уникненню аналогічних технічних проблем в подальшому.

Дякую.

З повагою,

Ганна Коваленко

Управління освіти,

Доброго дня, пані Ганно!
Я не розумію чому у Вас не відкриваються наші скан копії документів....
тому в подальшому пропонуємо напрвляти Вас відповіді в форматі "ворд"?
вихідний номер та дату документу будемо вказувати в темі. Вам підходить
такий варіант?

Управління освіти,

29 листопада 2018, 11:17:59, від "Управління освіти" <[1][Дарницьке районне управління освіти request email]>:

Доброго дня, пані Ганно!
Я не розумію чому у Вас не відкриваються наші скан копії документів....
тому в подальшому пропонуємо направляти ВАМ відповіді в форматі "ворд"?
вихідний номер та дату документу будемо вказувати в темі. Вам підходить
такий варіант?

References

Visible links
1. mailto:[Дарницьке районне управління освіти request email]

Ганна Коваленко

Доброго дня!

У листуванні до запиту щодо електронної адреси я надала відповідь щодо відправлення "Укрпоштою"

https://dostup.pravda.com.ua/request/zap...

Щодо формату Word, то з самого початку просила спробувати надати відповідь в іншому форматі, тому так. Але й pdf мене влаштовував, наприклад, у жовтні - бо тоді файли-відповіді на мої запити відкривались без жодних проблем.

Питання не в тому, щоб якось саме МЕНІ "вгодити", а в тому, що виявилась технична проблема, бо файл не відкривався - як показало опитування як мінімум ще в десятка людей до яких я звернулась. Більш того, були запропоновані шляхи вирішення.

Ще раз дякую за своєчасну відповідь, попри технічні збої)

З повагою,

Ганна Коваленко

Управління освіти,

Але як бути з додатками?? вони ж тільки в форматі "пдф" зараз розбираємось
з ситуацією...вже прийшла відповідь від заявниці, що в неї теж не
відкривається файл... Дякуємо, що вказали на недолік, намагаємось
виправити.