Щодо тимчасових комісій по інвентаризації майна.

Олександр Андрєєв

Доброго дня!

Приймаючи до уваги «Перелік публічної інформації, яка знаходиться у володінні міської ради і її виконавчих органів та підлягає наданню на запити про публічну інформацію»,що знаходиться на офіційному сайті Лиманської міської ОТГ (http://krliman.gov.ua/uk/page/perelik-pu...), в зв’язку з тим,що запитувана інформація/документи на офіційному сайті в публічному доступі відсутня, враховуючи процедуру передбачену ст.104-108 ЦК України,ст.56-59 ГК України, відповідно до вимог Положення про інвентаризацію активів та зобов’язань" ,наказу Міністерства фінансів України № 879 від 02.09.2014,ч.3 ст.8 З.У. "Про добровільне об'єднання територіальних громад",№ 157-VIII, від 5 лютого 2015 року,вимог Бюджетного кодексу України,на підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):

1.Чи створювались з метою інвентаризації майна Рубцівського, Ярівського, Рідкодубівсь-кого,Яцьківського,Новоселівського,Зарічненського,Дробишевського,Ямпільського,Коровоярського,Шандриголівського,Тернівського,Криволуцького органу місцевого самоврядування ,що ввійшли до складу Лиманської (колишньої Краснолиманської) об’єднаної територіальної громади тимчасові (робочі) комісії?
2.Якщо тимчасові комісії було створено, прошу надати копію розпорядження про затвердження персонального складу комісії (комісій) та про затвердження повноважень комісії (комісій).

Прошу надати відповідь на запит у встановлений законом строк.Відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» відповідь на інформаційний запит має бути надано не пізніше 5 робочих днів з дня отримання запиту.
Нагадую ,що згідно ч.5.ст.6 З.У. «Про доступ до публічної інформації»- Не може бути обмежено доступ до інформації про розпорядження бюджетними коштами, володіння, користування чи розпорядження державним, комунальним майном, у тому числі до копій відповідних документів, умови отримання цих коштів чи майна, прізвища, імена, по батькові фізичних осіб та найменування юридичних осіб, які отримали ці кошти або майно.
В разі ненадання або надання неповної інформації, бездіяльність розпорядника буде оскаржено відповідно до статті 23 ЗУ «Про доступ до публічної інформації» до суду або Омбудсмана.За порушення Закону «Про доступ до публічної інформації» передбачено адміністративну відповідальність у вигляді штрафу у розмірі 25-50 НМДГ.

З метою економії бюджетних коштів ,прошу відповідь поштою не надсилати,відповідь на запит та відскановані копії запитуваних документів прошу викласти на сайті https://dostup.pravda.com.ua .

Копія запиту додатково була направлена на електронну адресу, наведену на офіційному сайті Лиманської О.Т.Г. за посиланням http://krliman.gov.ua/uk/page/poryadok-z...

З повагою,
Андрєєв Олександр Вікторович ,
керівник РГО «Кремінський центр правової інформації, консультації та допомоги «КОЛОХОРТ»,
ЄДРПОУ 38817298 ,
+380509388236