Щодо розповсюдження соціальної рекламної інформації про шкоду тютюнопаління та вживання алкогольних напоїв

Нам невідомо, чи відповідь на цей запит була інформативною. Якщо ви Миткалик Сергій, будь ласка, авторизуйтесь і вкажіть, наскільки успішним був запит.
Миткалик Сергій

Доброго дня!

Відповідно до ч. 8 ст. 22 Закону України "Про рекламу" рекламодавці алкогольних напоїв та тютюнових виробів зобов'язані у порядку, передбаченому законами України, спрямовувати на виробництво та розповсюдження соціальної реклами щодо шкоди тютюнопаління та зловживання алкоголем не менше 5 відсотків коштів, витрачених ними на розповсюдження реклами тютюнових виробів та алкогольних напоїв у межах України.

Відповідно до пункту 6-1 Порядку накладення штрафів за порушення законодавства про рекламу та Порядку відрахування на виробництво соціальної рекламної інформації про шкоду тютюнопаління та вживання алкогольних напоїв, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 8 вересня 1997 р. N 997 кошти, акумульовані у спеціальному фонді державного бюджету, спрямовуються на виробництво і розповсюдження соціальної рекламної інформації про шкоду тютюнопаління та вживання алкогольних напоїв. Порядок використання цих коштів визначається Мінекономіки та Держстандартом за погодженням з Мінфіном.

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):

1) Надати інформацію про суми коштів використаних на розповсюдження соціальної рекламної інформації про шкоду окремо тютюнопаління та окремо вживання алкогольних напоїв у 2015, 2016 та 2017 роках.
2) Надати інформацію про підрозділ Держпродспоживслужби уповноважений визначати спрямування коштів на виробництво і розповсюдження соціальної рекламної інформації про шкоду тютюнопаління та вживання алкогольних напоїв.
2) Надати інформацію про форми та способи розповсюдження соціальної рекламної інформації про шкоду тютюнопаління та вживання алкогольних напоїв у 2015, 2016 та 2017 роках.

З повагою,

Миткалик Сергій

Відділ контролю за рекламою та дотриманням антитютюнового законодавства,

1 Attachment

--
З повагою
Відділ контролю за рекламою та
дотриманням антитютюнового законодавства
Департаменту захисту споживачів
Держпродспоживслужби
тел./факс (044) 528 54 83

Відділ контролю за рекламою та дотриманням антитютюнового законодавства,

2 Attachments

--
З повагою
Відділ контролю за рекламою та
дотриманням антитютюнового законодавства
Департаменту захисту споживачів
Держпродспоживслужби
тел./факс (044) 528 54 83