Щодо розподілу сум освітньої субвенції на забезпечення НУШ в Українському колежі ім. В.О.Сухомлинського

Нам невідомо, чи відповідь на цей запит була інформативною. Якщо ви Борис, будь ласка, авторизуйтесь і вкажіть, наскільки успішним був запит.

Доброго дня!

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):

1. Відповідно до розподілу грошових коштів освітньої субвенції на забезпечення НУШ, який обсяг державних коштів фактично виділені/будуть виділені з державного бюджету та бюджету міста/району в 2019-2020 році для Українського колежу ім. В.О. Сухомлинського Дніпровського району м. Києва та на кожного учня-першокласника 2019-2020рр, який навчається по НУШ? Загалом та окремо по кожній статті: меблі, обладнання (в тому числі мультимедійне), підручники, зошити, дидактичні матеріали.

2. Скільки перших класів (а відповідно і учнів) набраних на 2019 -2020 н.р. навчаються по НУШ в Українському колежі ім. В.О. Сухомлинського, а скільки за погодженими комерційними програмами (такими як: Росток, Інтелект України, Ельконіної-Давидова, На крилах успіху, Радість розвитку та ін.)?

3. Чи є відмінність у фінансуванні початкових класів, які навчаються по НУШ і однією з восьми нетипових програм, які були приведені до держстандартів НУШ.

4. Визначений вичерпаний перелік необхідних меблів, їх стандартів, квадратури приміщення, обладнання, приладдя, зошитів, підручників, їх кількості на клас для учнів першого класу "Нової Української школи" (нормативні документи про державні стандарти НУШ).

5. Копію усіх бюджетних запитів/заявок на закупівлю, виділення фінансування тощо за підписом керівника Українського колежу ім. В.О. Сухомлинського Дніпровського району м. Києва, що надійшли у 2019 році на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти “Нова українська школа” (згідно з постановою Кабміну від 04 квітня 2018 р. № 237).

6. Інформацію щодо виділення фінансування по вказаним вище запитам Українського колежу ім. В.О. Сухомлинського, скан-копію кошторису. Пояснення причин не фінансування запитів, якщо таке мало місце.

7. За якими пунктами, в якому обсязі і на які суми вже проведено закупівлі для першого класу станом на 08.11.2019? Надати скан-копію кошторису. У які терміни плануються подальші закупівлі? Хто саме є відповідальним за закупівлю?

8. Чи виділялись суми з бюджету на ремонти класів для першокласників, які будуть навчатися за програмою НУШ в 2019-2020р.

9. Чи подавалась заявка про виділення таких коштів директором Українського колежу ім. В.О. Сухомлинського Дніпровського району м. Києва? Надати копію, зі статтями затрат для ремонту класів.

Згідно зі ст. 21 Закону України «Про інформацію» інформація про суб’єкти владних повноважень не являється конфіденційною, а також до інформації з обмеженим доступом не може відноситися інформація про факти порушення прав і свобод людини та інформація про незаконні дії органів державної влади і їх посадових та службових осіб.
Згідно зі ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Доступ до публічної інформації може бути обмежений лише на підставі ч. 2 ст. 6 Закону України «Про доступ до публічної інформації».
Відповідно до ст. 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» інформація має бути надана не пізніше 5 днів з моменту отримання запиту.
Відповідно до ст. 21 Закону України «Про доступ до публічної інформації» інформація на запит надається безкоштовно, а при наданні особі інформації про себе та інформації, що становить суспільний інтерес, плата за копіювання та друк не стягується.
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про доступ до публічної інформації» розпорядник інформації, який не володіє запитуваною інформацією, але якому за статусом або характером відомо або має бути відомо хто нею володіє, зобов’язаний направити цей запит належному розпоряднику з одночасним повідомленням про це запитувача.
Відповідно до ст. 24 Закону України «Про доступ до публічної інформації» відповідальність за порушення законодавства про доступ до публічної інформації несуть особи винні у вчиненні таких порушень, а ст. 212-3 Кодексу України про адміністративні правопорушення передбачено накладання штрафу або дисциплінарне стягнення за неправомірну відмову в наданні інформації, несвоєчасне або неповне надання інформації, надання інформації, що не відповідає дійсності.

Прошу надіслати коректну інформацію у чіткому та розбірливому форматі за підписом уповноваженої особи із номером реєстрації та скан-копіями запитуваних документів. Очікую відповіді на всі запитання.

З повагою,

Борис

Загальний РУО, Управління освіти Дніпровського району м.Києва

3 Attachments

З повагою
Загальний відділ управління освіти Дніпровської районої в місті Києві
державної адміністрації

тел. 332 46 80

Доброго дня!

У наданій відповіді відсутня інформація по статтям затрат на поточний та аварійний ремонт в 2019 році на суму 841450 грн.
Повторно прошу надати!

З повагою,

Борис

Загальний РУО, Управління освіти Дніпровського району м.Києва

1 Attachment

З повагою
Загальний відділ управління освіти Дніпровської районої в місті Києві
державної адміністрації

тел. 332 46 80