Щодо рішення виконавчого комітету Одеської міської ради від 28.07.2009 № 809

Адвокаційний офіс

05.09.2019 № ЗПІ-05092019/01

У відповідності до статті 6 Закону України " Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності" громадяни, суб’єкти господарювання, їх об’єднання та наукові установи, а також консультативно-дорадчі органи, що створені при органах державної влади та органах місцевого самоврядування і представляють інтереси громадян та суб’єктів господарювання, мають право відстежувати результативність регуляторних актів.
На офіційному сайті міста Одеса (omr.gov.ua) опубліковано реєстр чинних регуляторних актів (https://omr.gov.ua/ua/open-city/policy/r...), зокрема рішення виконавчого комітету Одеської міської ради "Про затвердження Положення про Адресний реєстр міста Одеси" від 28.07.2009 № 809 (далі — Рішення).
З урахуванням зазначеного, а також на підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації», статей 6, 10, 13 Закону України “Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності” які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію:
1. кількість суб’єктів господарювання, на яких розповсюджується дія Рішення.
2. вартість ведення адресного реєстра міста Одеси за 2016, 2017, 2018, 2019 роки;
3. кількість договорів суб’єктів господарювання з Адміністратором щодо доступу до Адресного реєстру через комп’ютерну мережу;
4. кількість заяв суб’єктів господарювання на резервування адрес за 2016, 2017, 2018, 2019 роки;
5. кількість оформлених довідок резервування адреси Адміністратором за 2016, 2017, 2018, 2019 роки;
6. кількість тимчасових внесень до Адресного реєстру об’єктів, що належать суб’єктам господарювання, за 2016, 2017, 2018, 2019 роки;
7. кількість оформлених довідок щодо відповідності адреси за 2016, 2017, 2018, 2019 роки;
8. кількість організованих та проведених обстежень об’єктів та геонімів за 2016, 2017, 2018, 2019 роки;
9. кількість дій з внесення відомостей до Адресного реєстру за 2016, 2017, 2018, 2019 роки;
10. кількість виготовлених Адміністратором довідок з Адресного реєстру за 2016, 2017, 2018, 2019 роки;
11. кошторис витрат відповідного виконавчого органу Одеської міської ради та/або посадових осіб виконавчих органів Одеської міської ради на виконання вимог регулювання та/або бюджетний розпис витрат на утримання відповідного виконавчого органу Одеської міської ради та/або посадових осіб виконавчих органів Одеської міської ради за 2016, 2017, 2018, 2019 роки.

З повагою,

команда громадської організації “Адвокаційний офіс”

Media4, Одеська міська рада

1 Attachment