Щодо рішення виконавчого комітету Одеської міської ради від 14.02.2008 № 178

Адвокаційний офіс

04.09.2019 № ЗПІ-04092019/04

У відповідності до статті 6 Закону України " Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності" громадяни, суб’єкти господарювання, їх об’єднання та наукові установи, а також консультативно-дорадчі органи, що створені при органах державної влади та органах місцевого самоврядування і представляють інтереси громадян та суб’єктів господарювання, мають право відстежувати результативність регуляторних актів.
На офіційному сайті міста Одеса (omr.gov.ua) опубліковано реєстр чинних регуляторних актів (https://omr.gov.ua/ua/open-city/policy/r...), зокрема рішення виконавчого комітету Одеської міської ради "Про порядок розміщення вивісок на території міста Одеси" від 14.02.2008 № 178 (далі — Рішення).
З урахуванням зазначеного, а також на підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації», статей 6, 10, 13 Закону України “Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності” які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію:
1. кількість суб’єктів господарювання, на яких розповсюджується дія Рішення.
2. кількість вивісок на території міста Одеси;
3. кількість заяв суб’єктів господарювання для отримання технічних паспортів вивіски за 2016, 2017, 2018, 2019 роки;
4. кількість зареєстрованих робочим органом заяв суб’єктів господарювання для отримання технічних паспортів вивіски за 2016, 2017, 2018, 2019 роки;
5. кількість вказівок у письмовій формі заявникам щодо необхідності узгодження розміщення вивіски за 2016, 2017, 2018, 2019 роки;
6. кількість вмотивованих відповідей робочого органу щодо прийняття рішення стосовно неможливості розташування вивіски та повернення всіх поданих документів за 2016, 2017, 2018, 2019 роки;
7. кількість відмов в узгоджені при розташуванні вивісок за 2016, 2017, 2018, 2019 роки;
8. кількість рішень реєстрацію та введення до електронного реєстру обліку вивісок та місць їх розміщення технічного паспорта за 2016, 2017, 2018, 2019 роки;
9. кількість подовжень терміну дії технічного паспорта вивіски за 2016, 2017, 2018, 2019 роки;
10. кількість контрольних заходів робочого органу за розміщенням вивісок на території міста Одеси, у разі виявлення порушень чинних нормативних актів, у тому числі законодавства про мову, державних норм та стандартів, правил торгівлі та побутового обслуговування тощо – подання уповноваженим органам відповідних матеріалів за 2016, 2017, 2018, 2019 роки;
11. вартість ведення електронного реєстру вивісок та місць їх розміщення за 2016, 2017, 2018, 2019 роки;
12. кількість демонтажів вивісок, які знаходяться в незадовільному технічному або санітарному стані, за 2016, 2017, 2018, 2019 роки;
13. кількість наданих робочим органом платних послуг з виготовлення технічного паспорта вивіски, а також підготовка матеріалів (фотографії, ескізи тощо) для його виготовлення та середня вартість таких послуг за 2016, 2017, 2018, 2019 роки;
14. кількість наданих робочим органом платних послуг з перевірки місця розташування вивіски, зазначене у заяві, на предмет наявності іншої вивіски на цьому місці, а також відповідність розрахунків надійності вивіски технічним вимогам та середня вартість таких послуг за 2016, 2017, 2018, 2019 роки;
15. кількість наданих робочим органом платних послуг з внесення змін до технічного паспорта вивіски у разі зміни її архітектурних, естетичних, технічних або інформаційних параметрів та середня вартість таких послуг за 2016, 2017, 2018, 2019 роки;
16. кількість наданих робочим органом платних послуг з узгодження технічного паспорта із зацікавленими органами (особами) та середня вартість таких послуг за 2016, 2017, 2018, 2019 роки;
16. кількість наданих робочим органом платних послуг зі здійснення демонтажних робіт вивісок по заяві фізичних та юридичних осіб та середня вартість таких послуг за 2016, 2017, 2018, 2019 роки;
17. кошторис витрат відповідного виконавчого органу Одеської міської ради та/або посадових осіб виконавчих органів Одеської міської ради на виконання вимог регулювання та/або бюджетний розпис витрат на утримання відповідного виконавчого органу Одеської міської ради та/або посадових осіб виконавчих органів Одеської міської ради за 2016, 2017, 2018, 2019 роки.

З повагою,

команда громадської організації “Адвокаційний офіс”

Media4, Одеська міська рада

1 Attachment