Щодо реєстрації вихідних документів Міністерством юстиції України

Кравченко Іван

Доброго дня!

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):

Прошу роз'яснити чому представники Міністерства юстиції України в судах (працівники Департаменту ДВС, Департаменту судової роботи та банкрутства) не дотримуються вимог Інструкції з діловодства в Міністерстві юстиції України, а саме не реєструються процесуальні документи (заяви, клопотання, відзиви, апеляційній-касаційні скарги, позови) як вихідні документи в Міністерстві юстиції України перед тим, як їх подати до суду і направити копії сторонам у справі, згідно вимог вказаної Інструкції.

Чому на процесуальних документах представників Мін'юста в судових справах не має жодних відміток про те, що це вихідна кореспонденція, яка була оброблена централізовано відділом відправки та обліку документів Управління документального забезпечення Департаменту комунікації, документообігу та контролю.

Чому представники Міністерства юстиції України в судах при направленні і подачі документів до суду і сторонам у судових справах, жодним чином цих документів не реєструють, діючи в супереч Інструкції з діловодства в Міністерстві юстиції України, а також взагалі в обхід Департаменту комунікації, документообігу та контролю Міністерства юстиції України.

З повагою,

Кравченко Іван Олегович