Щодо погоджень будівництва житлових комплексів в місті Києві

Володимир БОГАТИР

Доброго дня!

Користуючись нагодою, висловлюю Вам свою глибоку повагу та звертаюсь до Вас з приводу наступного.

Державна авіаційна служба — є центральним органом виконавчої влади, який реалізує державну політику у сфері цивільної авіації та використання повітряного простору України та є уповноваженим органом з питань цивільної авіації.

Питання обмеження висотності об’єктів на приаеродромній території в зв’язку з будівництвом житлових комплексів — є предметом широкої суспільної дискусії та стало темою чисельних публікацій в засобах масової інформації, що викликало нагальну потребу звернутись з цим запитом.

Згідно з підпунктом 30 пункту 4 Положення про Державну авіаційну службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 08.10.2014 № 520, Державіаслужба, відповідно до покладених на неї завдань, погоджує місця розташування, висоту об’єктів на приаеродромних територіях з урахуванням умов впливу авіаційного шуму і емісій авіаційних двигунів та об’єктів, які можуть вплинути на безпеку польотів і роботу радіотехнічних засобів цивільної авіації.

Вищевикладене погодження здійснюється у відповідності з Порядком погодження місця розташування та висоти об’єктів на приаеродромних територіях та об’єктів, діяльність яких може вплинути на безпеку польотів і роботу радіотехнічних приладів цивільної авіації (далі-Порядок), затвердженим наказом Міністерства інфраструктури України від 30.11.2012 № 721, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 24.12.2012 за № 2147/22459.

✯ ✯ ✯

Відповідно, до статті 19 Загальної декларації прав людини, прийнятої і проголошеної резолюцією 217 A (III) Генеральної Асамблеї ООН від 10 грудня 1948 року та статті 10 Конвенції з прав людини і основоположних свобод від 04 листопада 1950 року кожна людина має право безперешкодно шукати, одержувати і поширювати інформацію та ідеї будь-якими засобами і незалежно від державних кордонів.

Керуючись правом на доступ до офіційних документів визначеним Конвенцією Ради Європи про доступ до офіційних документів (Конвенція Тромсе), ратифікованої Законом України № 631-IX від 20.05.2020 року, яка надає право кожному, без дискримінації за будь-якою ознакою, на доступ, за вимогою, до офіційних документів, що знаходяться в розпорядженні державних органів. Під поняттям «офіційні документи» розуміється будь-яка інформація, записана в будь-якій формі, складена або отримана, та яка перебуває у розпорядженні державних органів.

На підставі статті 34 Конституції України та статті 5 Закону України «Про інформацію» кожен має право на інформацію, що передбачає можливість вільного одержання, використання, поширення, зберігання та захисту інформації, необхідної для реалізації своїх прав, свобод і законних інтересів.

Згідно до статті 40 Конституції України усі мають право направляти індивідуальні чи колективні письмові звернення або особисто звертатися до органів державної влади, органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів, що зобов'язані розглянути звернення і дати обґрунтовану відповідь у встановлений законом строк.

Відповідно до статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Статтею 68 Конституції України передбачено, що кожен зобов'язаний неухильно додержуватися Конституції України та законів України, не посягати на права і свободи, честь і гідність інших людей.

Згідно зі статтею 5 Закону України «Про доступ до публічної інформації» доступ до інформації забезпечується шляхом надання інформації за запитами на інформацію, при цьому відповідно до статті 19 цього самого закону запитувач має право звернутися до розпорядника інформації із запитом на інформацію, незалежно від того, стосується ця інформація його особисто чи ні, без пояснення причини подання запиту.

Звертаю увагу на те, що згідно з пунктом 3 статті 22 Закону України «Про доступ до публічної інформації» розпорядник інформації, який не володіє запитуваною інформацією, але якому за статусом або характером діяльності відомо або має бути відомо, хто нею володіє, зобов’язаний направити цей запит належному розпоряднику з одночасним повідомленням про це запитувача. А згідно з частиною 7 статті 6 Закону України «Про доступ до публічної інформації» обмеженню доступу підлягає інформація, а не документ. Якщо документ містить інформацію з обмеженим доступом, для ознайомлення надається інформація, доступ до якої необмежений.

✯ ✯ ✯

На підставі наведеного та керуючись статтями 19, 34, 40, 68 Конституції України, статей 5, 9, 28, 29, 32, 33 Закону України «Про інформацію», статтями 1, 3, 4, 5, 6, 13, 19, 20, 24 Закону України «Про доступ до публічної інформації», які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, —

ПРОШУ:

(1) Надати інформацію перелік наданих Державною авіаційною службою України погоджень будівництва житлових комплексів в місті Києві в період з 2014 року по теперішній час, вказавши їх місця розташування та висоту таких об’єктів.

З повагою,

Володимир БОГАТИР

Василенко Леся Миколаївна, Державна авіаційна служба України

1 Attachment

З повагою

Леся Миколаївна ВАСИЛЕНКО,
начальник відділу документаційного забезпечення та контролю за
виконанням управління справами
Державної авіаційної служби України

 

[1]1586184981985_PastedImage

 пр-т Перемоги, 14, Київ, 01135

[2]www.avia.gov.ua

 

Please consider the environment before printing this e-mail

══════════════════════════════════════════════════════════════════════════

Від: Володимир БОГАТИР <[FOI #103215 email]>
Надіслано: 3 серпня 2022 р. 23:27:34
Кому: VDZ
Тема: Інформаційний запит - Щодо погоджень будівництва житлових комплексів
в місті Києві
 
Доброго дня!

Користуючись нагодою, висловлюю Вам свою глибоку повагу та звертаюсь до
Вас з приводу наступного.

Державна авіаційна служба — є центральним органом виконавчої влади, який
реалізує державну політику у сфері цивільної авіації та використання
повітряного простору України та є уповноваженим органом з питань цивільної
авіації.

Питання обмеження висотності об’єктів на приаеродромній території в
зв’язку з будівництвом житлових комплексів — є предметом широкої
суспільної дискусії та стало темою чисельних публікацій в засобах масової
інформації, що викликало нагальну потребу звернутись з цим запитом.

Згідно з підпунктом 30 пункту 4 Положення про Державну авіаційну службу
України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від
08.10.2014 № 520, Державіаслужба, відповідно до покладених на неї завдань,
погоджує місця розташування, висоту об’єктів на приаеродромних територіях
з урахуванням умов впливу авіаційного шуму і емісій авіаційних двигунів та
об’єктів, які можуть вплинути на безпеку польотів і роботу радіотехнічних
засобів цивільної авіації.

Вищевикладене погодження здійснюється у відповідності з Порядком
погодження місця розташування та висоти об’єктів на приаеродромних
територіях та об’єктів, діяльність яких може вплинути на безпеку польотів
і роботу радіотехнічних приладів цивільної авіації (далі-Порядок),
затвердженим наказом Міністерства інфраструктури України від 30.11.2012 №
721, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 24.12.2012 за №
2147/22459.

✯ ✯ ✯

Відповідно, до статті 19 Загальної декларації прав людини, прийнятої і
проголошеної резолюцією 217 A (III) Генеральної Асамблеї ООН від 10 грудня
1948 року та статті 10 Конвенції з прав людини і основоположних свобод від
04 листопада 1950 року кожна людина має право безперешкодно шукати,
одержувати і поширювати інформацію та ідеї будь-якими засобами і незалежно
від державних кордонів.

Керуючись правом на доступ до офіційних документів визначеним Конвенцією
Ради Європи про доступ до офіційних документів (Конвенція Тромсе),
ратифікованої Законом України № 631-IX від 20.05.2020 року, яка надає
право кожному, без дискримінації за будь-якою ознакою, на доступ, за
вимогою, до офіційних документів, що знаходяться в розпорядженні державних
органів. Під поняттям «офіційні документи» розуміється будь-яка
інформація, записана в будь-якій формі, складена або отримана, та яка
перебуває у розпорядженні державних органів.

На підставі статті 34 Конституції України та статті 5 Закону України «Про
інформацію» кожен має право на інформацію, що передбачає можливість
вільного одержання, використання, поширення, зберігання та захисту
інформації, необхідної для реалізації своїх прав, свобод і законних
інтересів.

Згідно до статті 40 Конституції України усі мають право направляти
індивідуальні чи колективні письмові звернення або особисто звертатися до
органів державної влади, органів місцевого самоврядування та посадових і
службових осіб цих органів, що зобов'язані розглянути звернення і дати
обґрунтовану відповідь у встановлений законом строк.

Відповідно до статті 19 Конституції України органи державної влади та
органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише
на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією
та законами України. Статтею 68 Конституції України передбачено, що кожен
зобов'язаний неухильно додержуватися Конституції України та законів
України, не посягати на права і свободи, честь і гідність інших людей.

Згідно зі статтею 5 Закону України «Про доступ до публічної інформації»
доступ до інформації забезпечується шляхом надання інформації за запитами
на інформацію, при цьому відповідно до статті 19 цього самого закону
запитувач має право звернутися до розпорядника інформації із запитом на
інформацію, незалежно від того, стосується ця інформація його особисто чи
ні, без пояснення причини подання запиту.

Звертаю увагу на те, що згідно з пунктом 3 статті 22 Закону України «Про
доступ до публічної інформації» розпорядник інформації, який не володіє
запитуваною інформацією, але якому за статусом або характером діяльності
відомо або має бути відомо, хто нею володіє, зобов’язаний направити цей
запит належному розпоряднику з одночасним повідомленням про це запитувача.
А згідно з частиною 7 статті 6 Закону України «Про доступ до публічної
інформації» обмеженню доступу підлягає інформація, а не документ. Якщо
документ містить інформацію з обмеженим доступом, для ознайомлення
надається інформація, доступ до якої необмежений.

✯ ✯ ✯

На підставі наведеного та керуючись статтями 19, 34, 40, 68 Конституції
України, статей 5, 9, 28, 29, 32, 33 Закону України «Про інформацію»,
статтями 1, 3, 4, 5, 6, 13, 19, 20, 24 Закону України «Про доступ до
публічної інформації», які надають право звертатись із запитами до
розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, —

ПРОШУ:

(1) Надати інформацію перелік наданих Державною авіаційною службою України
погоджень будівництва житлових комплексів в місті Києві в період з 2014
року по теперішній час, вказавши їх місця розташування та висоту таких
об’єктів.

З повагою,

Володимир БОГАТИР

-------------------------------------------------------------------

Будь ласка, використовуйте цю електронну адресу для всіх відповідей на цей
запит.
[FOI #103215 email]

Is [Державна авіаційна служба України request email] the wrong address for Freedom of Information requests
to Державна авіаційна служба України? If so, please contact us using this
form:
[3]https://dostup.pravda.com.ua/change_requ...

Увага! Це повідомлення та будь-яка відповідь на нього будуть опубліковані
на сайті Доступу до Правди

-------------------------------------------------------------------

References

Visible links
2. http://www.avia.gov.ua/
3. https://dostup.pravda.com.ua/change_requ...

Володимир БОГАТИР

Доброго дня!

Дякую за Ваш лист № 1.2.23-3504-22 від 10.08.2022 про необхідність проведення пошуку в архіві Державної авіаційної служби України для підготовки відповіді на мій інформаційний запит про надання публічної інформації, направлений Вам 04.08.2022 року щодо інформації про погодження будівництва житлових комплексів в місті Києві.

Звертаю Вашу увагу, що Закон України «Про правовий режим воєнного стану» не містить жодного прямого чи опосередкованого права обмежувати конституційні права на інформацію та звернення шляхом призупинення надання відповідей на запити та звернення відповідно. Конкретні обсяги обмежень визначаються як заходи правового режиму воєнного стану у ст. 8 Закону. Їх можуть запроваджувати військове командування разом із військовими адміністраціями із залученням органів виконавчої влади та місцевого самоврядування. Свободи слова стосується лише один захід правового режиму воєнного стану, а саме п. 11 згаданої статті, який дозволяє «регулювати у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України, роботу постачальників електронних комунікаційних мереж та/або послуг, поліграфічних підприємств, видавництв, телерадіоорганізацій, телерадіоцентрів та інших підприємств, установ, організацій і закладів культури та засобів масової інформації, а також використовувати місцеві радіостанції, телевізійні центри та друкарні для військових потреб і проведення роз’яснювальної роботи серед військ і населення; забороняти роботу приймально-передавальних радіостанцій особистого і колективного користування та передачу інформації через комп’ютерні мережі». Як видно із цитованої норми, можливі обмеження пов’язані лише із поширенням інформації організаціями, але не з її збором громадянами. Більше того, ст. 9 Закону зобов’язує органи державної влади продовжувати здійснювати повноваження, надані їм Конституцією, цим та іншими законами України.

Отже, на даний час відповідно до статті 3 Закону «Про доступ до публічної інформації» (від початку воєнного стану не зазнав жодних змін) розпорядники інформації мають обов’язок надавати запитувачам інформацію.

Зважаючи на великий обсяг інформації, яка потребує пошуку еред значної кількості даних, Ви, як розпорядник маєте право, відповідно до частини четвертої статті 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації», продовжити строк розгляду мого інформаційного запиту до 20 робочих днів, з обґрунтуванням такого продовження. Про продовження строку розпорядник інформації повідомляє запитувача в письмовій формі не пізніше п'яти робочих днів з дня отримання запиту.

В зв’язку з наведеним повторно звертаюсь до Вас в межах питань, що стали предметом раніше поданого мною інформаційного запиту від 04.08.2022 року, на який не було отримано відповідь.

Набула чинності постанова Кабінету міністрів України «Деякі питання здійснення дозвільних та реєстраційних процедур у будівництві в умовах воєнного стану» від 24 червня 2022 р. № 722, якою призупинено дію ряду вимог щодо забудови, серед яких і призупинено вимогу погодження  з аеропортами будівництва споруд та будівлі, якщо їх висота не перевищує 20 метрів. Тому питання обмеження висотності об’єктів на приаеродромній території в зв’язку з будівництвом житлових комплексів — є предметом широкої суспільної дискусії та стало темою чисельних публікацій в засобах масової інформації.

На підставі наведеного та керуючись статтями 19, 34, 40, 68 Конституції України, статей 5, 9, 28, 29, 32, 33 Закону України «Про інформацію», статтями 1, 3, 4, 5, 6, 13, 19, 20, 24 Закону України «Про доступ до публічної інформації», які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, —

ПОВТОРНО ПРОШУ:

(1) Надати перелік наданих Державною авіаційною службою України погоджень будівництва житлових комплексів в місті Києві в період з 2014 року по теперішній час, вказавши місця розташування та висоту таких об’єктів.

(2) Надати інформацію чи потрібно на даний час отримувати в Державній авіаційній службі України погодження на будівництва житлових комплексів в місті Києві на приаеродромних територіях.

(3) Повідомити мене письмово в разі продовження строку розгляду мого інформаційного запиту від 04.08.2022 року.

З повагою,

Володимир БОГАТИР

Василенко Леся Миколаївна, Державна авіаційна служба України

1 Attachment

З повагою

Леся Миколаївна ВАСИЛЕНКО,
начальник відділу документаційного забезпечення та контролю за
виконанням управління справами
Державної авіаційної служби України

 

[1]1586184981985_PastedImage

 пр-т Перемоги, 14, Київ, 01135

[2]www.avia.gov.ua

 

Please consider the environment before printing this e-mail

══════════════════════════════════════════════════════════════════════════

Від: Володимир БОГАТИР <[FOI #103215 email]>
Надіслано: 11 серпня 2022 р. 1:23:55
Кому: Василенко Леся Миколаївна
Тема: Re: Відп.: Інформаційний запит - Щодо погоджень будівництва житлових
комплексів в місті Києві
 
Доброго дня!

Дякую за Ваш лист № 1.2.23-3504-22 від 10.08.2022 про необхідність
проведення пошуку в архіві Державної авіаційної служби України для
підготовки відповіді на мій інформаційний запит про надання публічної
інформації, направлений Вам 04.08.2022 року щодо інформації про погодження
будівництва житлових комплексів в місті Києві.

Звертаю Вашу увагу, що Закон України «Про правовий режим воєнного стану»
не містить жодного прямого чи опосередкованого права обмежувати
конституційні права на інформацію та звернення шляхом призупинення надання
відповідей на запити та звернення відповідно. Конкретні обсяги обмежень
визначаються як заходи правового режиму воєнного стану у ст. 8 Закону. Їх
можуть запроваджувати військове командування разом із військовими
адміністраціями із залученням органів виконавчої влади та місцевого
самоврядування. Свободи слова стосується лише один захід правового режиму
воєнного стану, а саме п. 11 згаданої статті, який дозволяє «регулювати у
порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України, роботу постачальників
електронних комунікаційних мереж та/або послуг, поліграфічних підприємств,
видавництв, телерадіоорганізацій, телерадіоцентрів та інших підприємств,
установ, організацій і закладів культури та засобів масової інформації, а
також використовувати місцеві радіостанції, телевізійні центри та друкарні
для військових потреб і проведення роз’яснювальної роботи серед військ і
населення; забороняти роботу приймально-передавальних радіостанцій
особистого і колективного користування та передачу інформації через
комп’ютерні мережі». Як видно із цитованої норми, можливі обмеження
пов’язані лише із поширенням інформації організаціями, але не з її збором
громадянами. Більше того, ст. 9 Закону зобов’язує органи державної влади
продовжувати здійснювати повноваження, надані їм Конституцією, цим та
іншими законами України.

Отже, на даний час відповідно до статті 3 Закону «Про доступ до публічної
інформації» (від початку воєнного стану не зазнав жодних змін)
розпорядники інформації мають обов’язок надавати запитувачам інформацію.

Зважаючи на великий обсяг інформації, яка потребує пошуку еред значної
кількості даних, Ви, як розпорядник маєте право, відповідно до частини
четвертої статті 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації»,
продовжити строк розгляду мого інформаційного запиту до 20 робочих днів, з
обґрунтуванням такого продовження. Про продовження строку розпорядник
інформації повідомляє запитувача в письмовій формі не пізніше п'яти
робочих днів з дня отримання запиту.

В зв’язку з наведеним повторно звертаюсь до Вас в межах питань, що стали
предметом раніше поданого мною інформаційного запиту від 04.08.2022 року,
на який не було отримано відповідь.

Набула чинності постанова Кабінету міністрів України «Деякі питання
здійснення дозвільних та реєстраційних процедур у будівництві в умовах
воєнного стану» від 24 червня 2022 р. № 722, якою призупинено дію ряду
вимог щодо забудови, серед яких і призупинено вимогу погодження  з
аеропортами будівництва споруд та будівлі, якщо їх висота не перевищує 20
метрів. Тому питання обмеження висотності об’єктів на приаеродромній
території в зв’язку з будівництвом житлових комплексів — є предметом
широкої суспільної дискусії та стало темою чисельних публікацій в засобах
масової інформації.

На підставі наведеного та керуючись статтями 19, 34, 40, 68 Конституції
України, статей 5, 9, 28, 29, 32, 33 Закону України «Про інформацію»,
статтями 1, 3, 4, 5, 6, 13, 19, 20, 24 Закону України «Про доступ до
публічної інформації», які надають право звертатись із запитами до
розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, —

ПОВТОРНО ПРОШУ:

(1) Надати перелік наданих Державною авіаційною службою України погоджень
будівництва житлових комплексів в місті Києві в період з 2014 року по
теперішній час, вказавши місця розташування та висоту таких об’єктів.

(2) Надати інформацію чи потрібно на даний час отримувати в Державній
авіаційній службі України погодження на будівництва житлових комплексів в
місті Києві на приаеродромних територіях.

(3) Повідомити мене письмово в разі продовження строку розгляду мого
інформаційного запиту від 04.08.2022 року.

З повагою,

Володимир БОГАТИР

показати цитоване