Щодо підстав обмеження прав на завернення

Доброго дня!
4 липня 2022 року я звернувся до Міністерства охорони здоров’я України з інформаційним запитом щодо надання копій контрактів з керівниками певних державних установ, що належать до сфери управління вказаного міністерства та інформацію про їх заробітну плату.
В наданні зазначеної інформації мені було відмовлено. В обґрунтуванні відмови було вказано, що у зв’язку із прийняттям Указу Президента «Про введення воєнного стану в Україні» Міністерство охорони здоров’я України призупинення надання відповідей на звернення громадян та запити на публічну інформацію, що не стосуються воєнного стану, військової діяльності, тощо.
Тобто, МОЗ локальним актом вибірково обмежило дію ЗУ Про доступ до публічної інформації?
Указом Президента України, у зв'язку з військовою агресією РФ проти України з 24 лютого 2022 року в Україні введено воєнний стан. Пункт 3 Указу визначає, що можуть обмежуватися конституційні права і свободи людини і громадянина, передбачені статтями 30 - 34, 38, 39, 41 - 44, 53 Конституції України, а також вводитися тимчасові обмеження прав і законних інтересів юридичних осіб в межах та обсязі, що необхідні для забезпечення можливості запровадження та здійснення заходів правового режиму воєнного стану, які передбачені частиною першою статті 8 Закону України "Про правовий режим воєнного стану".
Тобто сам цей пункт Указу не обмежує права, а визначає перелік прав, що МОЖУТЬ бути обмежені тими, хто на це уповноважений та підстави для цього обмеження.
Стаття 8 ЗУ Про правовий режим воєнного стану містить перелік заходів правового режиму воєнного стану. Однак там не згадується призупинення надання відповідей на звернення громадян та запити на публічну інформацію.
Стаття 34 Конституції України, дія якої МОЖЕ бути обмежена відповідно до Указу Президента визначає: «кожен має право вільно збирати, зберігати, використовувати і поширювати інформацію усно, письмово або в інший спосіб - на свій вибір. Здійснення цих прав МОЖЕ бути обмежене ЗАКОНОМ в інтересах національної безпеки, територіальної цілісності …».
Тобто, Основний закон вказує на форму обмеження права передбаченого статтею 34 Конституції – закон. Закони має право приймати Верховна Рада України.
На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» прошу надати:
-копію локального акту МОЗ та/або реквізити закону, що призупиняє надання відповідей на звернення громадян та запити на публічну інформацію, що не стосуються воєнного стану, військової діяльності, тощо.
Або надати наступну інформацію:
-Копії контрактів з керівниками всіх обласних центрів контролю та профілактики хвороб МОЗ України.
- Інформацію про розмір та структуру заробітної плати всіх керівників обласних центрів контролю та профілактики хвороб МОЗ України за червень 2022р із окремим зазначенням розмірів ставки та доплат (премії, тощо) в структурі заробітної плати.
Додатково зазначу, що дія воєнного стану не звільняє від відповідальності за порушення прав громадян, перевищення службових повноважень, недбалості, тощо якщо такі дії (бездіяльність) не були необхідні для відсічі збройної агресії проти України або ліквідації (нейтралізації) збройного конфлікту.

З повагою,

Дмитро