Щодо неправомірного оподаткування заробітної платні людини із повними правами громадянина Союзу РСР/Української РСР по праву народження.

Нам невідомо, чи відповідь на цей запит була інформативною. Якщо ви Ірина, будь ласка, авторизуйтесь і вкажіть, наскільки успішним був запит.

ЗАПИТ
від автора, людини із повними правами громадянина держави Україна (Союзу РСР/Української РСР) щодо реалізації Конституційних прав відповідно до ст. 3 та ст. 12 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про звернення громадян» та ст. 19, ст. 21, ст.22, ст.32, ст.43 Конституції України на неправомірне відрахування податків із заробітної платні.

Відповідно до Закону України "Про оплату праці" заробітна плата, у розумінні цього Закону, – це винагорода, обчислена, як правило, у грошовому виразі, яку за трудовим договором власник або уповноважений ним орган виплачує працівникові за виконану ним роботу відповідно до встановлених норм праці (норм часу, виробітку, обслуговування, посадових обов’язків).

Вона може встановлюватись як у вигляді тарифних ставок (окладів) і відрядних розцінок для робітників так і посадових окладів для службовців.

Також, до заробітної плати належать винагорода за працю понад установлені норми, за трудові успіхи та винахідливість і за особливі умови праці та інші заохочувальні та компенсаційні виплати.

Це можуть бути доплати, надбавки, гарантійні і компенсаційні виплати, передбачені чинним законодавством; премії, пов’язані з виконанням виробничих завдань і функцій, виплати у формі винагород за підсумками роботи за рік, компенсаційні та інші грошові і матеріальні виплати, які не передбачені актами чинного законодавства, або які провадяться понад встановлені зазначеними актами норми.

Слід зазначити, що розмір заробітної плати залежить від складності та умов виконуваної роботи, професійно-ділових якостей працівника, результатів його праці та господарської діяльності підприємства.

Умови оплати праці, розміри, порядок і строки виплати заробітної плати доводяться до відома працівника при укладанні трудового договору (контракту).

Проте, у разі зміни діючих умов оплати праці в бік погіршення власник або уповноважений ним орган зобов’язаний повідомити працівника не пізніш як за два місяці до їх запровадження або зміни.

Заробітна плата працівників підприємств повинна виплачуватись у грошових знаках, що мають законний обіг на території України.

Конституція України гарантує кожному громадянину право на заробітну плату, не нижчу від визначеної законом.

Право на своєчасне одержання винагороди за працю захищається законом.
Основними законодавчими актами, які регулюють питання оплати праці є Закон України "Про оплату праці" та Кодекс законів про працю України.

Автор запиту є людиною в статусі людини із правами громадянина Союзу РСР/Української РСР по праву народження, вигодонабувачем , основним кредитором та власником персони Кальницької І.В/КАЛЬНИЦЬКОЇ І.В.

Податок на доходи фізичних осіб - загальнодержавний податок, що стягується з доходів фізичних осіб (громадян - резидентів) і нерезидентів, які отримують доходи з джерел їх походження в Україні.

Згідно статті 43 Конституції України кожен має право на працю, право на своєчасне одержання винагороди за працю, яке захищається законом. Держава створює умови для повного здійснення громадянами права на працю. Смію зауважити, що саме громадянами, а не ГРОМАДЯНАМИ УКРАЇНИ! Більш того, згідно відповіді юридичної особи АПАРАТУ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ відомо про те, що окремий закон, який регламентує порядок утворення та правовий статус юридичних осіб публічного права, парламентом не приймався. В чинному законодавстві України в розділі "Законодавство" немає закону про створення Державного органу публічного права Податкова інспекція України. Також в чинному законодавстві України немає окремих законів або постанов Верховної Ради України із зазначеними назвами, а саме: "Про прийняття Податкового кодексу України". Питання присвоювання ідентифікаційного (податкового) номеру
громадянам регулювалось Законом України № 320/94-ВР від 22 грудня
1994 року "Про Державний реєстр фізичних осіб - платників податків та інших
обов'язкових платежів", який втратив чинність 01.01.2011 року. Разом з цим, відносини у сфері справляння податків і зборів в Україні,
зокрема, вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та
порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов’язки,
компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов’язки їх посадових
осіб під час адміністрування податків та зборів, а також відповідальність за
порушення податкового законодавства визначається Податковим кодексом
України від 2 грудня 2010 року № 2755-VI, який не приймався і в чинному законодавстві України немає окремих законів або постанов Верховної Ради України із зазначеними назвами, а саме: "Про прийняття Податкового кодексу України".

В зв'язку з вище викладеним, вимагаю надати відповідь:

1. Яке відношення має автор, людина в статусі людини із повними правами громадянина Союзу РСР/Української РСР по праву народження Ірина Василівна Кальницька, власник персони Кальницька І.В/КАЛЬНИЦЬКА І.В до юридичної особи приватного права ДЕРЖАВНА ПОДАТКОВА СЛУЖБА УКРАЇНИ?

Автор не заключала договору із приватною організацією ДЕРЖАВНА ПОДАТКОВА СЛУЖБА УКРАЇНИ та її підрозділами, не писала заяв на добровільне відрахування податків та військових зборів та не подавала відомостей від персони Кальницької І.В/КАЛЬНИЦЬКОЇ І.В за №1 ДР та не уповноважувала довірену особу на такі дії та не надавала нікому довіреності на ці дії ! Якщо такі дії були зроблені від імені автора-вимагаю цей договір розірвати в односторонньому порядку! Підписи від імені автора вимагаю вважати шахрайськими та не дійсними!

2. На якій підставі стягуються податки та військовий збір із заробітної платні людини із повними правами громадянина Союзу РСР/Української РСР по праву народження, якщо заробітна плата, у розумінні Закону України "Про оплату праці" , – це винагорода, обчислена, як правило, у грошовому виразі, яку за трудовим договором власник або уповноважений ним орган виплачує працівникові за виконану ним роботу відповідно до встановлених норм праці (норм часу, виробітку, обслуговування, посадових обов’язків). А, як відомо, винагорода податками та військовим збором не обкладається!

Вимагаю прийняти до уваги те, що автор трудиться в медичному закладі 27 рік. Була зарахована за трудовим договором та паспортом громадянина Союзу РСР серія Х-МА № 657819. Ще раз зауважую, автор ЗАПИТУ не є ГРОМАДЯНИНОМ УКРАЇНИ !
3.Яким чином повинні мають бути повернені незаконно відраховані податки та військовий збір автору, людині із повними правами громадянина Союзу РСР/Української РСР по праву народження?

Закон України «Про доступ до публічної інформації» визначає порядок здійснення та забезпечення права кожного на доступ до інформації, що знаходиться у володінні суб'єктів владних повноважень , інших розпорядників публічної інформації, що становить суспільний інтерес.
Відповідно до статті 19 Загальної Декларації прав людини та статті 10 Конвенції прав людини і основоположних свобод( РИМ, 4.ХІ.1950) року, кожна людина має право безперешкодно шукати, одержувати і поширювати інформацію та ідеї будь-якими засобами і незалежно від державних кордонів, а також, керуючись правом на доступ до офіційних документів, визначеного Конвенцією Ради Європи про доступ до офіційних документів (Конвенція Тромсо, ратифікованої Законом України №631-ІХ від 20.05.2020.
Наголошую, запитувана інформація не є інформацією з обмеженим доступом та не суперечить вимогам ст.ст.6 п.2.,7,8,9 ЗУ «Про доступ до публічної інформації».
Також вимагаю врахувати п.3 ст. 22 ЗУ «Про доступ до публічної інформації», а саме, якщо розпорядник інформації, який не володіє запитуваною інформацією, але якому за статусом або характером діяльності відомо, або має бути відомо, хто нею володіє, зобов'язаний направити цей запит належному розпоряднику з одночасним повідомленням про це запитувача. У такому разі відлік строку розгляду запиту на інформацію починається з дня отримання запиту належним розпорядником.

Забороняю використовувати та опрацьовувати мої персональні дані з моменту Запиту про надання публічної інформації за Законом України «Про доступ до публічної інформації», а саме: будь-яку дію або сукупність дій, таких як збирання, реєстрація, накопичення, зберігання, адаптування, зміна, поновлення, використання і поширення, розповсюдження, реалізація та передача третім особам. Дозволяю використовувати об’єкт моєї інтелектуальної власності у вигляді персональних даних, лише для захисту моїх конституційних прав.

З повагою людина в статусі людини із повними правами громадянина Союзу РСР/Української РСР Ірина Василівна Кальницька.

ЗАПИТ ДО ПУБЛІЧНОЇ ІНФОРМАЦІЇ, Верховна Рада України

2 Attachments