Щодо інвентаризації земельних ділянок.

Олександр Андрєєв

Доброго дня!

Приймаючи до уваги «Перелік публічної інформації, яка знаходиться у володінні міської ради і її виконавчих органів та підлягає наданню на запити про публічну інформацію»,що знаходиться на офіційному сайті Лиманської міської ОТГ (http://krliman.gov.ua/uk/page/perelik-pu...), в зв’язку з тим,що запитувана інформація/документи на офіційному сайті в публічному доступі відсутня, враховуючи процедуру передбачену ст.104-108 ЦК України,ст.56-59 ГК України, відповідно до вимог Положення про інвентаризацію активів та зобов’язань" ,наказу Міністерства фінансів України № 879 від 02.09.2014,ч.3 ст.8 З.У. "Про добровільне об'єднання територіальних громад",№ 157-VIII, від 5 лютого 2015 року,вимог Бюджетного кодексу України,на підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):

Чи було проведено відповідно до Постанови "Про затвердження Порядку проведення інвентаризації земель",№ 513 від 23 травня 2012 р., інвентаризація земельних ділянок ?Якщо інвентаризація станом на час звернення з запитом проведена або в процесі проведена,прошу надати наявний перелік земельних ділянок, які перебувають у комунальній власності ОТГ у наступному форматі:- кадастровий номер;- місце розташування;- розмір земельної ділянки; - цільове призначення земельної ділянки; - передана/не передана в оренду. Якщо земельна ділянка передана в оренду: - орендар земельної ділянки (прізвище, ім’я по батькові); - розмір земельної ділянки, який переданий в оренду; - чи може за договором аренди земельна ділянка передаватися орендарем у суборенду; - чи надана згода радою ОТГ на передачу земельної ділянки у суборенду; - строк дії договору оренди; - строк дії договору суборенди; - розмір орендної плати.

Прошу надати відповідь на запит у встановлений законом строк.Відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» відповідь на інформаційний запит має бути надано не пізніше 5 робочих днів з дня отримання запиту.

Нагадую ,що згідно ч.5.ст.6 З.У. «Про доступ до публічної інформації»- Не може бути обмежено доступ до інформації про розпорядження бюджетними коштами, володіння, користування чи розпорядження державним, комунальним майном, у тому числі до копій відповідних документів, умови отримання цих коштів чи майна, прізвища, імена, по батькові фізичних осіб та найменування юридичних осіб, які отримали ці кошти або майно.

В разі ненадання або надання неповної інформації, бездіяльність розпорядника буде оскаржено відповідно до статті 23 ЗУ «Про доступ до публічної інформації» до суду або Омбудсмана.За порушення Закону «Про доступ до публічної інформації» передбачено адміністративну відповідальність у вигляді штрафу у розмірі 25-50 НМДГ.

З метою економії бюджетних коштів ,прошу відповідь поштою не надсилати,відповідь на запит та відскановані копії запитуваних документів прошу викласти на сайті https://dostup.pravda.com.ua .

Копія запиту додатково була направлена на електронну адресу, наведену на офіційному сайті Лиманської О.Т.Г. за посиланням http://krliman.gov.ua/uk/page/poryadok-z...

З повагою,
Андрєєв Олександр Вікторович ,
керівник РГО «Кремінський центр правової інформації,консультації та допомоги «КОЛОХОРТ»,
ЄДРПОУ 38817298 ,
+380509388236

Виконавчий комітет Лимаської міської ради,

1 Attachment

Доброго дня!

2 Attachments

Доброго дня!

---
Цей електронний лист перевірено на відсутність вірусів антивірусною програмою Avast.
https://www.avast.com/antivirus

2 Attachments

Доброго дня!

---
Цей електронний лист перевірено на відсутність вірусів антивірусною програмою Avast.
https://www.avast.com/antivirus