Щодо імунітету недоторканості .

Олександр Андрєєв

Доброго дня!

Враховуючи відповідь Генеральної Прокуратури України № 04/2/3-Р-17 № Б, повідомлення Прокуратури Луганської області № 04/2/2-214-17, відповідь Прокуратури Луганської області № 19-302 вих.17 від 03.07.2017р.,повідомлення Сєвєродонецької місцевої прокуратури Луганської області № 01/101-596-17 від 17.07.2017р.,повідомлення Слідчого управління ГУ НП в Луганській області № А-34зі/111/18-2017 від 21.07.2017р,,повідомлення Кремінського ВП ГУ НП в Луганській області № 10332/111/37-2017 від 01.08.2017р.,надані у відповідь на заяви,звернення та запити як від РГО “КЦПІКД “Колохорт” ,та і особисті,керуючись приписами п.2 ч.4 ст.16З .У. "Про захист персональних даних" ,ст.2,5,6,7,11,ч.2,п.5 ч.4 ст.21 ,ст.29 З.У “Про інформацію”,враховуючи звернення з подібних проблем від мешканців Кремінського району Луганської області,,на підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):

1.Дані щодо працівників/посадових осіб Кремінського ВП ГУ НП в Луганській області,притягнутих до відповідальності за скоєння дій щодо не внесення ,або несвоєчасного внесення до інформації про правопорушення до ЄРДР,за період з 2014 року по теперішній час,у форматі : загальна кількість/перелік посад співробітників,що допустили порушення/вид відповідальності до якої притягнуто.
2.Дані щодо кількості скасованих постанов про закриття кримінального провадження за період з 2014 року по теперішній час,та кількість співробітників Кремінського ВП ГУ НП ,притягнутих до відповідальності за незаконні дії,що призвели до скасування постанов, у форматі : загальна кількість скасованих постанов /перелік посад співробітників,що допустили порушення з вказівкою звання та кількістю скасованих постанов /вид відповідальності до якої притягнуто.
3.Внутрішній наказ по Кремінському ВП ГУ НП,або іншу інструкцію/розпорядження, згідно якого заборонено ,або рекомендовано працівникам Кремінського ВП ГУ НП не надсилати заявникам про кримінальні правопорушення витягів з кримінального провадження , в тому числі щодо правопорушень , які скоєні відносно заявників. У випадку відсутності запитуваних документів,прошу надати статистичні дані щодо витягів з кримінального провадження,у форматі : кількість направлених/кількість ненаправлених/кількість скарг щодо ненадання витягу/кількість осіб,приягутих до відповідальності щодо ненадання витягу.
4.Внутрішній наказ по Кремінському ВП ГУ НП,або іншу інструкцію/розпорядження, згідно якого ,в порушення законодавства України,на певну частину керівників,установ,підприємств,організацій,представників о.м.с. Кремінського району Луганської області поширюється “імунітет недоторканості”,окремо-копію документу,згідно якого “імунітет недоторканості” поширюється на депутата Кремінської міської ради Кремінського району Луганської області сьомого скликання Попова Віктора Григоровича ,депутата Кремінської міської ради Кремінського району Луганської області сьомого скликання Осеннова Олександра Миколайовича ,директора КУ “КЦСССДМ” Смагу Ірину Іванівну,директора відділу «Кремінське бюро правової допомоги» Сєвєродонецького місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги Жадан Зою Михайлівну,колишнього працівника Кремінської РДА Загоруй Світлану Михайлівну , старшого слідчого СВ Кремінського ВП ГУ НП в Луганській області майора поліції Жукову Ірину Миколаївну,слідчого СВ Кремінського ВП ГУ НП в Луганській області лейтенанта поліції Самойленко Олексія Олексійовича.

З метою економії бюджетних коштів ,прошу відповідь поштою не надсилати, відповідь на запит та відскановані копії запитуваних документів прошу викласти на сайті https://dostup.pravda.com.ua .

Прошу надати відповідь на запит у встановлений законом строк. В разі ненадання або надання неповної інформації, бездіяльність розпорядника буде оскаржено відповідно до статті 23 ЗУ «Про доступ до публічної інформації» до керівника розпорядника, вищого органу, суду або Омбудсмана.
Відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» відповідь на інформаційний запит має бути надано не пізніше 5 робочих днів з дня отримання запиту. У разі, якщо запит стосується надання великого обсягу інформації або потребує пошуку інформації серед значної кількості даних, строк розгляду запиту може бути продовжено до 20 робочих днів з обґрунтуванням такого продовження.
За порушення Закону «Про доступ до публічної інформації» передбачено адміністративну відповідальність у вигляді штрафу у розмірі від 425 до 850 грн (25-50 НМДГ).

Водночас,враховуючи,що запит на інформацію стосується конституційних прав та свобод громадян,та враховуючи систематичність порушень цих прав з боку працівників Кремінського ВП ГУ НП, розпорядник може в черговий раз не надавити відповідь на запит,особливо якщо представники розпорядника дійсно мають відношення до вчинення дій щодо порушення конституційних прав громадян та діяльність посадових осіб розпорядника направлена на порушення не доторканності територіальної цілістності держави та систематичне порушення прав мешканців Кремінського району Луганської області.В цьому випадку ненадання відповіді на запит за приципом “мовчазної згоди” буде вважатися підтвердженням протиправної діяяльності посадових осіб Кремінського ВП ГУ НП.

З повагою,
Андрєєв Олександр Вікторович ,
керівник РГО «Кремінський центр правової інформації,консультації та допомоги «КОЛОХОРТ»,
ЄДРПОУ 38817298 ,
+380509388236