Щодо бюджету за 2017р.,змін до бюджету та проекту бюджету на 2018р.

Олександр Андрєєв

Доброго дня!

Приймаючи до уваги,що запитувана інформація є суспільно значимою,стосується використання бюджетних коштів,на підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації , прошу надати наступну інформацію (наступні документи):

1.Копію бюджету та додатків до бюджету на 2017 р. та копію відповідного рішення ради про затвердження бюджету.
2.Копію рішень ради про внесення змін до бюджету на 2017 р. та копії додатків.
3.Копію проекту бюджету на 2018 рік та додатків до бюджету.

З метою економії бюджетних коштів ,прошу відповідь поштою не надсилати, відповідь на запит та відскановані копії запитуваних документів прошу викласти на сайті https://dostup.pravda.com.ua .

Прошу надати відповідь на запит у встановлений законом строк. В разі ненадання або надання неповної інформації, бездіяльність розпорядника буде оскаржено відповідно до статті 23 ЗУ «Про доступ до публічної інформації» до суду або Омбудсмана.
Відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» відповідь на інформаційний запит має бути надано не пізніше 5 робочих днів з дня отримання запиту.
За порушення Закону «Про доступ до публічної інформації» передбачено адміністративну відповідальність у вигляді штрафу у розмірі від 425 до 850 грн (25-50 НМДГ).

З повагою,
Андрєєв Олександр Вікторович ,
керівник РГО «Кремінський центр правової інформації,консультації та допомоги «КОЛОХОРТ»,
ЄДРПОУ 38817298 ,
+380509388236

Від: Natali Ostroverhova
Єпіфанівська сільська рада Кремінського району Луганської області

10 грудня 2017, 22:25:13, від "Олександр Андрєєв"
<[1][FOI #29014 email]>:

Доброго дня!

Приймаючи до уваги,що запитувана інформація є суспільно значимою,стосується використання бюджетних коштів,на підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації , прошу надати наступну інформацію (наступні документи):

1.Копію бюджету та додатків до бюджету на 2017 р. та копію відповідного рішення ради про затвердження бюджету.
2.Копію рішень ради про внесення змін до бюджету на 2017 р. та копії додатків.
3.Копію проекту бюджету на 2018 рік та додатків до бюджету.

З метою економії бюджетних коштів ,прошу відповідь поштою не надсилати, відповідь на запит та відскановані копії запитуваних документів прошу викласти на сайті [2]https://dostup.pravda.com.ua .

Прошу надати відповідь на запит у встановлений законом строк. В разі ненадання або надання неповної інформації, бездіяльність розпорядника буде оскаржено відповідно до статті 23 ЗУ «Про доступ до публічної інформації» до суду або Омбудсмана.
Відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» відповідь на інформаційний запит має бути надано не пізніше 5 робочих днів з дня отримання запиту.
За порушення Закону «Про доступ до публічної інформації» передбачено адміністративну відповідальність у вигляді штрафу у розмірі від 425 до 850 грн (25-50 НМДГ).

З повагою,
Андрєєв Олександр Вікторович ,
керівник РГО «Кремінський центр правової інформації,консультації та допомоги «КОЛОХОРТ»,
ЄДРПОУ 38817298 ,
+380509388236

Прошу надати відповідь у визначений законом термін електронною поштою.
-------------------------------------------------------------------
Це повідомлення було надіслане через сайт "Доступ до Правди", призначення якого - надання можливості громадянам надсилати запити про публічну інформацію з подальшою публікацією цих запитів та відповідей на них
-------------------------------------------------------------------

References

Visible links
1. mailto:[FOI #29014 email]
2. https://dostup.pravda.com.ua/

Посилання

Олександр Андрєєв

Доброго дня!

Надайте відповідь на запит в загальнодоступному форматі.
Інакше відповідь на запит буде вважатися не наданою,або не повною

З повагою,

Олександр Андрєєв