Щодо безпідставного підняття тарифу КК «Центр комунального сервісу» за надання послуг з утримання будинків (вул. Артема, 5)

Нам невідомо, чи відповідь на цей запит була інформативною. Якщо ви Дмитро Лаврік, будь ласка, авторизуйтесь і вкажіть, наскільки успішним був запит.
Дмитро Лаврік

Доброго дня!
Я, Казанцева Наталія Євгенівна, є власником приміщення, що знаходиться за адресою: м. Київ, вул. Січових Стрільців, 5-В. Між мною та Комунальним концерном «Центр комунального сервісу» укладено Договір про надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій від 01 вересня 2016 року, як того вимагає пункт 1 частини 3 статті 20 Закону України «Про житлово-комунальні послуги».
Пунктом 4.4. Договору визначено, що загальна вартість відшкодування власником витрат по утриманню та обслуговуванню нерухомого майна становить 551, 45 гривень на місяць. Вказана сума коштів, не дивлячись на те, що Виконавець - Комунальний концерн «Центр комунального сервісу» не забезпечує відповідну якість житлово-комунальних послуг згідно із законодавством та умовами договору, сплачувалась у строки та у повному обсязі відповідно до виставлених рахунків на оплату.
Однак, в липні місяці 2017 року мною отримано рахунок на суму 971, 45 грн. а також лист Комунального концерну «Центр комунального сервісу» такого змісту:
«Комунальний концерн «Центр комунального сервісу» повідомляє, що згідно із розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 06.06.2017 року № 668 «Про встановлення тарифів та структури тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та внесення змін до деяких розпоряджень виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), яке зареєстровано в Головному територіальному управління юстиції у місті Києва 12 червня 2017 року за № 117/1709, змінено тарифи на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій для будинків, що знаходяться на обслуговуванні КП «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Шевченківського району м. Києва».
Враховуючи вищезазначене, комунальний концерн «Центр комунального сервісу» з 01.07.2017 року буде проводити нарахування платежів за послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій згідно затверджених вищезазначеним розпорядженням тарифів.
По-перше наголошую, що Виконавцем порушено вимоги пункту 2.4. Порядку доведення до споживачів інформації про перелік житлово-комунальних послуг, структуру цін/тарифів, зміну цін/тарифів з обґрунтуванням її необхідності та про врахування відповідної позиції територіальних громад, затвердженого Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 30.07.2012 року №390, зареєстрованого в Мінюсті України 16.08.2012 року за №1380/21692, в частині процедури та строків доведення до споживачів інформацію про зміну тарифів та причин.
Виконавець не надав доказів щодо затвердження в установленому законом порядку розрахованих ним нових тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій відповідним органом місцевого самоврядування, як передбачено ст.31 Закону України «Про житлово-комунальні послуги» (далі – Закон), у зв’язку з чим підвищення тарифу я вважає незаконним.
Крім того, Виконавець не виконує пункт 4 частини 2 статті 21 Закону України «Про житлово-комунальні послуги».
Контроль за якістю надання житлово-комунальних послуг здійснює орган місцевого самоврядування відповідно до статей 7 та 9 Закону.
Частиною 1 статті 16 Закону визначено, що порядок надання житлово-комунальних послуг, їх якісні та кількісні показники мають відповідати умовам договору та вимогам законодавства.
Однак, в порушенням вимог Закону та Договору, послуги Виконавцем надаються не в повному обсязі та не якісно. На підтвердження вказаних доводів забезпечу за необхідності свідків, які є власниками приміщень та квартир будинку по вулиці Січових Стрільців, 5.
Я хочу звернути Вашу увагу на те, що прибиранням прибудинкової території займається прибиральниця, яка не відноситься до Комунального концерну «Центр комунального сервісу», в свою чергу прибиральниця садить і поливає квіти, прибирає сніг, прибирає сміття з сміттєвих контейнерів (урн). Також, прибиранням прибудинкової території займається двірник Шевченківського району, який також не відноситься до КК «Центр комунального сервісу». Вказаним особам, за прибирання прибудинкової території ми сплачуємо кошти окремо.
Крім того, працівниками Київенерго під час проведення ремонтних робіт на прибудинковій території нашого будинку, було знято частину асфальтного покриття, яке ми теж відновлювали самостійно та за власний кошт.
Відповідно до п.1 та 2 ч.1 статті 20 Закону, споживач має право одержувати вчасно та відповідної якості житлово-комунальні послуги згідно із законодавством та умовами договору на надання житлово-комунальних послуг; одержувати в установленому законодавством порядку необхідну інформацію про перелік житлово-комунальних послуг, їх вартість, загальну вартість місячного платежу, структуру ціни/тарифу, норми споживання, порядок надання житлово-комунальних послуг, їх споживчі властивості тощо;
В зв’язку із чим у нас є обґрунтовані підстави вважати та наявні реальні докази того, що Виконавець - КК «Центр комунального сервісу» не виконує умови Договору та вимоги, визначені Законом України «Про житлово-комунальні послуги».
Відповідно до ч.3 та 4 статті 16 Закону комунальні послуги надаються споживачам безперебійно, виключно за винятком часу перерв на випадки, визначені Законом.
У разі застосування перерви в наданні послуг виконавець/виробник зобов'язаний повідомити через засоби масової інформації про таку перерву споживача не пізніш як за 10 днів (за винятком перерви, що виникла внаслідок аварії або дії обставин непереборної сили). У повідомленні необхідно зазначити причину та строк перерви в наданні відповідних послуг.
Жодних повідомлень про застосування перерви в наданні послуг від Виконавця не отримувалось та не оприлюднювалось.
З огляду на що, у нас є обґрунтовані підстави вважати, що Договір не виконується, а послуги, передбачені Договором не надаються безпідставно.
Враховуючи, що Виконавець не виконує умови Договору в повному обсязі та належним чином, підняття тарифу на прибирання прибудинкової території є необґрунтованим та безпідставним.
Пунктом 5 ч.1 статті 20 визначено, що споживач має право на зменшення розміру плати за надані послуги в разі їх ненадання або надання не в повному обсязі, зниження їх якості в порядку, визначеному договором або законодавством.
З огляду на що, прошу вчинити дії, визначені Законом України щодо перевірки якості та обсягу наданих Комунальним концерном «Центр комунального сервісу» послуг, якщо такі послуги взагалі надавались.
На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):

1) Інформацію та документи, які підтверджують надання Комунальним концерном «Центр комунального сервісу» послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій в повному обсязі та належної якості, а саме щодо будинку по вул. Січових Стрільців, 5, в тому числі інформацію про те, які послуги надавались Комунальним концерном «Центр комунального сервісу» з 01 вересня 2016 року (дата укладання Договору) та чи взагалі такі надавались.
2) Інформацію про перелік житлово-комунальних послуг, які надавались Комунальним концерном «Центр комунального сервісу», їх вартість, загальну вартість місячного платежу, структуру цін/тарифів, режим надання житлово-комунальних послуг » з 01 вересня 2016 року (дата укладання Договору).
3) Інформацію та документи, які підтверджують дотримання вимоги пункту 2.4. Порядку доведення до споживачів інформації про перелік житлово-комунальних послуг, структуру цін/тарифів, зміну цін/тарифів з обґрунтуванням її необхідності та про врахування відповідної позиції територіальних громад, затвердженого Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 30.07.2012 року №390, зареєстрованого в Мінюсті України 16.08.2012 року за №1380/21692, в частині процедури та строків доведення до споживачів інформацію про зміну тарифів та причин таких змін.
4) Докази (інформацію, документи) затвердження в установленому законом порядку розрахованих Виконавцем (комунальним концерном) нових тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій відповідним органом місцевого самоврядування, як передбачено ст.31 Закону України «Про житлово-комунальні послуги».

З повагою,

Дмитро Лаврік

Київська міська рада

1 Attachment

[ Email has no body, please see attachments ]

КМДА. Відділ забезпечення доступу до публічної інформації,

1 Attachment

Надсилаємо Вам лист у прикріпленому файлі.

Звертаємо Вашу увагу, що лист підписаний ЕЦП.

--
З повагою

Відділ забезпечення доступу до публічної інформації
управління інформаційного забезпечення та доступу до публічної інформації
апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
(044) 202-76-00
(044) 202-46-42

public-query@shev.gov.ua,

1 Attachment

Шевченківська районна в місті Києві державна адміністрація надсилає на Вашу електронну адресу відповідь на інформаційний запит від 27.07.2017 № 2755 (з)

З повагою, відділ організації діловодства.