Розміщення зовнішньої реклами під відомчих Уряду організацій

Олексій Півторак

Доброго дня!

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):

1. Скільки коштів витратив Кбінет міністрів України і підлеглі йому підприємства і відмомства на
створення матеріалів у вигляді зовнішньої реклами, відеороликів, теле-радіопрограм і друкованих
матеріалів? Яка сума виділяється на це щороку протягом 2014-2018 років(планові і фактичні
показники)? На які теми? Які підприємства і відмоства?
2. Скільки коштів на зовнішню рекламу,
відеоролики, теле-радіопрограми і друковані матеріали витрачає щороку протягом 2014-2018 років КМУ
і кожне з підлеглих відомство і підприємство? На які матеріали, з яких тем на яких носіях за скільки
коштів?
3. На яких правах на рекламних носіях і в медіа розміщується інформація від КМУ і підлеглих
йому підприємств і відомств? Хто її розміщує і виготовляє в кожному з випадків протягом 2014-2018
років?
4. Хто виготовляє і разміщує зовнішню рекламу, відеоролики, теле-радіопрограми і друковані
матеріали протягом 2014-2018 років?

З повагою,

Олексій Півторак

Publishinfo, Кабінет Міністрів України

1 Attachment

Відповідь на 2 запити у вкладеному файлі.

Publishinfo, Кабінет Міністрів України

1 Attachment

Відповідь на 2 запити у вкладеному файлі.

Publishinfo, Кабінет Міністрів України

О. ПІВТОРАКУ
[FOI #34853 email]
Шановний пане Олексію!

За результатами опрацювання Вашого запиту від 21.05.2018, що надійшов до Секретаріату Кабінету Міністрів електронною поштою, в межах компетенції повідомляємо.
Статтею 19 Конституції України визначено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
У 2014-2017 роках на створення матеріалів, вказаних у Вашому запиті, Господарсько-фінансовому департаменту Секретаріату Кабінету Міністрів (далі – Департамент) та підприємства, установам і організаціям, віднесеним до сфери управління Департаменту, кошти не виділялися та не витрачалися.
У 2018 році, з метою інформування громадськості про урядові реформи в Україні, зокрема про реформи системи охорони здоров’я, освіти, децентралізації тощо, Департаментом укладені договори з ТОВ «Гудмедіа», ТОВ «Євромедіа Компані», ТОВ «ОРТ МЕДІА», ТОВ «Сігматрейд», ФОП «Сохар О. Т.» для створення та розміщення інформаційної продукції, у тому числі зовнішньої реклами, відеороликів, друкованих матеріалів тощо, на загальну суму 4 658 328,10 гривень.
Також інформуємо, що відповідно до пункту 1 постанови Кабінету Міністрів від 25.05.2011 № 583 «Питання виконання Закону України «Про доступ до публічної інформації» в Секретаріаті Кабінету Міністрів України, центральних та місцевих органах виконавчої влади» Секретаріат Кабінету Міністрів не є розпорядником інформації за запитами щодо інформації, яка може бути отримана шляхом узагальнення, аналітичної обробки даних або яка потребує створення в інший спосіб.

Департамент інформації та комунікацій з громадськістю
Секретаріату Кабінету Міністрів України

показати цитоване