Роз'яснення щодо послуг громадського транспорту

Доброго дня!

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):

Компостування разового квитка.
1. Чи є встановлений час, який надається для компостування разового квитка від моменту початку поїздки?
2. Якщо разовий квиток було закомпостовано, а рухомий склад(трамвай,тролейбус,автобус) не довіз мене до місця призначення з причини несправності, вимкнення струму та інше; в мене не має часу чекати на наступний рухомий склад, чи має кондуктор чи водій повернути гроші?

Розклад руху.
1. Чи передбачена компенсація за запізнення рухомого складу на зупинку згідно з розкладом руху, зокрема для власників місячних проїзних?
2. Якщо в мене місячний проїзний на один вид транспорту(наприклад тролейбус), по факту на мою зупинку тролейбус запізнюється відносно розкладу руху, таким чином не надається передплачена услуга перевезення згідно роскладу руху, чи можу я скористатися іншим видом транспорта (наприклад автобусом)?

Згідно ч.1. 4 ст.20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» розпорядник інформації має надати відповідь на запит на інформацію не пізніше 5 робочих днів з дня отримання запиту. У разі якщо запит стосується надання великого обсягу інформації або потребує пошуку інформації серед значної кількості даних, розпорядник інформації може продовжити строк розгляду запиту до 20 робочих днів з обґрунтуванням такого продовження. Про продовження строку розпорядник інформації повідомляє запитувача в письмовій формі не пізніше п'яти робочих днів з дня отримання запиту.

З повагою,

Dmytro

Kontrol@kpt.kiev.ua, КП "Київпастранс"

1 Attachment

КП «Київпастранс»

Доброго дня!

Отже по пунктах мого запиту вашу відповідь можна розписати так?

Компостування разового квитка.
1. Чи є встановлений час, який надається для компостування разового квитка від моменту початку поїздки?
ВІДПОВІДЬ: є умовний час у розмірі, але виходячи з того, що відстань між зупинками не однакова, то ж встановленного часу на компостування немає.

2. Якщо разовий квиток було закомпостовано, а рухомий склад(трамвай,тролейбус,автобус) не довіз мене до місця призначення з причини несправності, вимкнення струму та інше; в мене не має часу чекати на наступний рухомий склад, чи має кондуктор чи водій повернути гроші?
ВІДПОВІДЬ: гроші не повертаються, але відповідно до п.34 Правил, пасажири мають право скористатися іншим наземним транспортом загального користування за тим самим квитком.

Розклад руху.
1. Чи передбачена компенсація за запізнення рухомого складу на зупинку згідно з розкладом руху, зокрема для власників місячних проїзних?
ВІДПОВІДЬ: відповідно до п.34 Правил, пасажири мають право скористатися іншим наземним транспортом загального користування за тим самим квитком.

2. Якщо в мене місячний проїзний на один вид транспорту(наприклад тролейбус), по факту на мою зупинку тролейбус запізнюється відносно розкладу руху, таким чином не надається передплачена услуга перевезення згідно роскладу руху, чи можу я скористатися іншим видом транспорта (наприклад автобусом)?
ВІДПОВІДЬ: відповідно до п.34 Правил, пасажири мають право скористатися іншим наземним транспортом загального користування за тим самим квитком.

З повагою,

Dmytro