Романо-германська гімназія №123

Нам невідомо, чи відповідь на цей запит була інформативною. Якщо ви Марина Ситник, будь ласка, авторизуйтесь і вкажіть, наскільки успішним був запит.
Марина Ситник

Доброго дня!

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):

1. Копії бюджетного запиту з розрахунками Романо-германської гімназії №123 на 2016 та 2017 роки за підписом керівника закладу.
2. Копії кошторису Романо-германської гімназії №123 на 2016 та 2017 роки з розрахунками.
3. Інформацію щодо кошторисних видатків загального та спеціального фондів Романо-германської гімназії №123 станом на 01.09.2017р.
5. Копію звіту про надходження, використання та залишок грошових благодійних внесків Романо-германської гімназії №123 з вказаним напрямком використання за період 01.09.2016р. - 31.08.2017р.
6. Копію звіту про надходження та використання матеріальних цінностей (їх назва, кількість, технічні характеристики та ціна), наданих як благодійна допомога Романо-германській гімназії №123 за період 01.09.2016р. - 31.08.2017р.
7. Копію звіту про надані благодійниками послуги та роботи (назва,вартість) Романо-германській гімназії №123 за період 01.09.2016р. - 31.08.2017р.
8. Інформацію про проведення та вартість ремонтних робіт проведення та вартість ремонтних робіт Романо-германській гімназії №123 у період 01.01.2009 року по 01.12.2014 року у період 01.09.2016р. - 31.08.2017р.
9. Інформацію про те, ким і в якому розмірі фінансувалося обслуговування тривожної кнопки охорони та фонд оплати праці охоронців в Романо-германській гімназії №123 в 2016-2017 навчальному році та за який кошт планується здійснювати ці витрати в 2017-2018 навчальному році.
10. Перелік договорів оренди майна Романо-германської гімназії №123, які були укладені та діяли упродовж
2016-2017 років, а також змін до цих договорів із зазначенням наступного:
- Дата укладення договору оренди та період дії договору,
- Предмет договору оренди (площа, розташування, вартість),
- Контрагент, з яким укладено договір оренди,
- Перелік додатків до договору оренди.

Всі документи прошу надати в повному обсязі (з додатками)

Звертаємо Вашу увагу на те, що згідно закону України «Про доступ до публічної інформації”:
інформація має бути надана не пізніше п’яти робочих днів з моменту отримання запиту (ст.20);
відповідь розпорядника про те, що інформація може бути одержана із загальнодоступних джерел, або відповідь не по суті запиту вважається неправомірною відмовою в наданні інформації (п.2 ст.22);
розпорядник інформації, який не володіє запитуваною інформацією, але якому за статусом або характером діяльності відомо або має бути відомо, хто нею володіє, зобов'язаний направити цей запит належному розпоряднику з одночасним повідомленням про це запитувача (п.3 ст.22).
Ст. 212-3 Кодексу України про адміністративні правопорушення передбачено накладання штрафу за неправомірну відмову в наданні інформації, несвоєчасне або неповне надання інформації, надання інформації, що не відповідає дійсності.

З повагою,

Марина Ситник

Марина Ситник

Доброго дня!

У пункті №8 свого попереднього запиту від 8 жовтня 2017 року стосовно Романо-германської гімназії №123 я припустилась помилки, вказавши некоректні дати. Дане питання прошу читати наступним чином:

Інформацію про проведення та вартість ремонтних робіт у Романо-германській гімназії №123 у період 01.09.2016р. - 31.08.2017р.

З повагою,

Марина Ситник

Подільська районна в місті Києві державна адміністрація

1 Attachment

З повагою

Управління освіти
Подільської РДА

тел.4250477