Результати виборів до харківської обласної ради 2010 року

Бабич Василь

Доброго дня!

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи): результати виборів до харківської обласної ради у пропорційній частині за районами області та м.Харків та міськими районами м. Харкова.

З повагою,

Бабич Василь

1 Attachment

[Subject only] Re: Fwd: Інформаційний запит - Результати виборів до харківської обласної ради 2010 року

показати цитоване

ХОВК ХОВК,

16 квітня 2014р.  № 376 Бабич В.

[FOI #310 email]

            До Харківської обласної виборчої комісії 8 квітня 2014 року
надійшов та зареєстрований за вх. № 427 Ваш лист від 2 квітня 2014 року,
який містить запит на інформацію: результати виборів до Харківської
обласної ради у пропорційній частині за районами області та м.Харкова та
міськими районами м.Харкова.

            Розглянувши вказаний запит на інформацію, Харківська обласна
виборча комісія зазначає.

            Відповідно до частини першої статті 1 Закону України "Про
доступ до публічної інформації" публічна інформація - це відображена та
задокументована будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформація, що
була отримана або створена в процесі виконання суб’єктами владних
повноважень своїх обов’язків, передбачених чинним законодавством, або яка
знаходиться у володінні суб’єктів владних повноважень, інших розпорядників
публічної інформації, визначених цим Законом.

            Згідно з частиною першою статті 19 указаного Закону запит на
інформацію - це прохання особи до розпорядника інформації надати публічну
інформацію, що знаходиться у його володінні.

            Пунктом 20 частини першої статті 92 Конституції України
встановлено, що організація і порядок проведення виборів та референдумів
визначаються виключно законами України.

            Так, організація і порядок проведення виборів депутатів
Верховної Ради Автономної Республіки Крим, місцевих рад та сільських,
селищних, міських голів регламентуються Законом України "Про вибори
депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, місцевих рад та
сільських, селищних, міських голів" (далі - Закон).

            Статтею 25 Закону встановлення результатів виборів, зокрема,
встановлює  підсумки  голосування за кандидатів у депутати обласної ради,
включених до виборчих списків кандидатів у депутати від місцевих
організацій партій,  у  відповідному  виборчому територіальному окрузі
віднесено до повноважень районної, та міської (міст обласного, районного
значення) виборчої комісії.

            Районна, міська (міст обласного, районного значення) виборча
комісія відповідно до частин третьої та восьмої статті 25 Закону передає 
підсумки  голосування  до  обласної  територіальної виборчої комісії.

            Обласна виборча комісія відповідно до частини другої статті 25
та частини першої статті 77 Закону на підставі протоколів про  підсумки 
голосування по виборах депутатів відповідної ради не  пізніш  як  на 
п'ятий  день з дня місцевих виборів встановлює результати виборів 
депутатів  відповідної обласної ради здійснює офіційне опублікування
результатів виборів до відповідної ради та реєструє депутатів,  обраних до
відповідної обласної ради, повідомляє населення про зареєстрованих
депутатів відповідної ради та основні відомості про них.

            До протоколу про результати виборів  у  відповідному 
багатомандатному  виборчому окрузі  з  відповідних  місцевих  виборів 
заносяться  прописом та цифрами такі відомості:

 1) кількість виготовлених виборчих бюлетенів;

 2) кількість  виборчих бюлетенів, одержаних дільничними

виборчими комісіями;

 3) кількість  виборців,  включених  до  списків  виборців  на

виборчих дільницях;

 4) кількість невикористаних виборчих бюлетенів;

 5) кількість виборців, які отримали виборчі бюлетені;

 6) кількість виборців, які взяли участь у голосуванні;

 7) кількість виборчих бюлетенів, визнаних недійсними;

 8) кількість  голосів  виборців,  поданих  за  кандидатів у депутати у
багатомандатному  виборчому  окрузі,  включених  до виборчого  списку 
кандидатів  у  депутати  від  кожної місцевої організації партії;

 9) кількість виборців, які  не  підтримали  кандидатів  у депутати у
багатомандатному виборчому окрузі від  жодної  місцевої організації
партії.

            Згідно із частиною шістнадцятою статті 77 Закону повідомлення
про результати голосування і підсумки виборів, зокрема, список обраних
депутатів  у  багатомандатному  окрузі  (в  алфавітному  порядку), із
зазначенням прізвища, власного імені (усіх власних імен), по батькові (за
наявності), дати народження, громадянства, партійності, посади, місця
роботи (заняття), місця проживання, назви місцевої організації партії, від
якої він обраний, не пізніш як на п’ятий день після проведення виборів
публікуються у пресі або доводяться до відома населення в інший спосіб.
Про результати виборів депутатів  у  багатомандатному  окрузі  відповідна
територіальна виборча комісія невідкладно надсилає повідомлення
Центральній виборчій комісії за формою, встановленою Комісією, та інформує
відповідну раду - на її першому пленарному засіданні відповідно до Закону
України "Про місцеве самоврядування в Україні".

            Територіальна  виборча  комісія, у відповідності з статтею 92,
Закону після  офіційного оприлюднення  результатів місцевих виборів
передає виборчу та іншу документацію до відповідної місцевої державної
архівної установи.

            Разом з тим, Законом не передбачено надання територіальними
виборчими комісіями інформації про результати виборів у пропорційній
частині за районами області та м.Харкова та міськими районами м.Харкова.

            З вищезазначеного вбачається, що Харківська обласна виборча
комісія не є розпорядником запитуваної Вами інформації у зв’язку з
відсутністю у Комісії юридичного обов’язку володіти такою інформацією.

            За змістом пункту 1 частини першої статті 22 Закону України
"Про доступ до публічної інформації" розпорядник інформації, який не
володіє і не зобов’язаний відповідно до його компетенції, передбаченої
законодавством, володіти інформацією, щодо якої зроблено запит, має право
відмовити в задоволенні запиту.

            З огляду на вказані обставини Харківська обласна виборча
комісія не володіє і не зобов’язана відповідно до своєї компетенції,
передбаченої законодавством України, володіти інформацією, щодо якої
зроблено запит, та має право відмовити у його задоволенні згідно з пунктом
1 частини першої статті 22 Закону України "Про доступ до публічної
інформації".

            Водночас на виконання вимоги пункту 4 частини четвертої статті
22 Закону України "Про доступ до публічної інформації" зазначаю, що
відмову в задоволенні запиту на інформацію може бути оскаржено запитувачем
у порядку, передбаченому статтею 23 вказаного Закону.

 

 

Голова Харківської обласної

виборчої комісії         
                                                                  О.Г.
Русанов

--
ХОВК Харкiвська ОВК

--------------------------------------------------------------------------