Реєстрація за місцем проживання

Нам невідомо, чи відповідь на цей запит була інформативною. Якщо ви Юлія Архіпова, будь ласка, авторизуйтесь і вкажіть, наскільки успішним був запит.
Юлія Архіпова

Доброго дня!

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію:

У мене є українська посвідка на постійне проживання. Я планую виїхати з України на два роки у зв'язку з отриманням вищої освіти. Чи можу я знятися з реєстрації за місцем проживання в Україні? Чи залишиться дійсною моя посвідка? Якщо так, то як цей процес провести?

З повагою,
Юлія Архипова

Державна міграційна служба України

1 Attachment


УВАГА!!! Електронна адреса [1][email address] є технологічною і
використовується системою електронного документообігу ДМС виключно для
автоматичної розсилки відповідей. Відповідати на листи, що надходять  з
цієї адреси, не потрібно.

У разі необхідності свої листи надсилайте на адреси:
- [2][Державна міграційна служба України request email] – для звернень громадян;
- [3][email address] – для листів організацій.

Цей електронний документ створено в системі електронного документообігу
ДМС з використанням електронного цифрового підпису та відповідно до вимог
статті 7 Закону України «Про електронні документи та електронний
документообіг» ([4]http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/851-15) та Закону
України «Про електронні довірчі послуги»
([5]https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2155...) є оригіналом.
Відповідно до вимог статті 8 Закону України «Про електронні документи та
електронний документообіг» юридична сила електронного документа не може
бути заперечена виключно через те, що він має електронну форму.
Відповідно до вимог статті 12 Закону України «Про електронні документи та
електронний документообіг» перевірка цілісності електронного документа
може проводитися шляхом перевірки електронного цифрового підпису.
При необхідності Ви можете здійснити перевірку електронного документа,
скориставшись он-лайн сервісом Акредитованого центру сертифікації ключів
органів юстиції України ([6]https://ca.informjust.ua/verify).

Для цього необхідно:
1. Розархівувати файли з архіву, який долучено до електронного листа (в
архіві знаходиться файл з розширенням pdf (безпосередньо електронний
документ) та з розширенням p7s (файл електронного цифрового підпису)).
2. Відкрити он-лайн сервіс перевірки ЕЦП
([7]https://ca.informjust.ua/verify).
3. Виділити одночасно два файли (один з розширенням pdf та другий з
розширенням p7s) та перетягнути їх мишкою у попередньо відкрите вікно
он-лайн сервісу перевірки ЕЦП.
4. Після проведення перевірки у вікні он-лайн сервісу буде відображено її
результати. У разі вдалої перевірки інформація про результати
відображається на зеленому фоні.

Державна міграційна служба України
 

References

Visible links
1. mailto:[email address]
2. mailto:[Державна міграційна служба України request email]
3. mailto:[email address]
4. http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/851-15
5. https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2155...
6. https://ca.informjust.ua/verify
7. https://ca.informjust.ua/verify