Реформа освіти

Доброго дня!

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):
Статтею 103 Бюджетного кодексу України передбачено, що освітня субвенція спрямовується на оплату праці з нарахуваннями педагогічних працівників у таких типах закладів освіти: початкові школи, гімназії (крім дошкільних підрозділів у таких закладах), ліцеї. Пунктом 50 Прикінцевих положень цього нормативного документу установлено, що до приведення установчих документів закладів освіти у відповідність з вимогами законів України "Про освіту", "Про повну загальну середню освіту" їх фінансове забезпечення здійснюється відповідно до порядку, який діяв у 2019 році, включаючи спрямування освітньої субвенції на оплату праці з нарахуваннями педагогічних працівників у шкільних відділеннях навчально-виховних комплексів "дошкільний навчальний заклад - загальноосвітній навчальний заклад", "загальноосвітній навчальний заклад - дошкільний навчальний заклад" та у вечірніх (змінних) школах.
Підпунктом 13 пункту 3 Розділу XII (Прикінцеві положення) Закону України «Про освіту» визначено, що переоформлення установчих документів закладів освіти з метою приведення їх у відповідність із цим Законом здійснюється протягом п’яти років з дня набрання чинності цим Законом (тобто до 5 вересня 2022 року).
Враховуючи вищенаведене прошу надати інформацію на питання.
1) При переоформленні правоустановчих документів до вересня 2022 року мають змінюватись типи закладів на нові? Чи буде спрямовуватись освітня субвенція у 2022-2023 навчальному році, якщо заклад буде мати тип «загальноосвітня школа».
2) Якщо за рішенням педагогічної ради, у зв’язку з неможливістю надати якісну профільну освіту учням в 10-11 класах (учні мають різні вподобання профільних предметів) та наявністю у пішохідній доступності інших закладів, що набирають 10-11 класи, заклад вирішив не набирати 10 клас, чи мають право батьки наполягати на відкритті 10 класу?
3) Якщо заклад, який не має намір з 2027 року ставати ліцеєм (з об’єктивних причин), з 1 вересня 2021 року буде набирати 10 клас (за вимогою батьків, відповідно до останніх роз’яснень Міністерства освіти і науки України), змінить до 1 вересня 2022 року тип на ліцей (адже з типом «школа» субвенція спрямовуватиметься не буде), то має повторно змінити тип «ліцей» на «гімназію» до 1 вересня 2024 року (адже при типі «ліцей» початкової школи немає бути), тобто не набирати 10 клас з 1 вересня 2023 року? Зміни типу закладу двічі з інтервалом у два роки (у 2022 році та у 2024 році) будуть вимагати зміни двічі: установчих документів закладу, державної реєстрації закладу, вивіски закладу, заміну печаток (це все оплата за кошти місцевого бюджету), ліцензування освітньої діяльності закладу, зміни номенклатури справ і відповідно всього документообігу закладу. Чи не буде це вважатись нецільовим використанням бюджетних коштів? Чи не буде це зайвим навантаженням на заклад (серед основних принципів створення нової школи є принцип дебюрократизації)?

З повагою,

Вікторія