Разові квитки у громадському транспорті

Доброго дня!

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):

Трапляється, що рухомий склад Київпастранс виходить з ладу, пасажир, який придбав разовий квиток та закомпостував його, не доїхав до місця призначення, й означає не отримав послугу за яку заплатив, пасажир поспішає та вимушений додатково скористатися маршруткою та додатково витратити власні кошти. У зв'язку з цим, чи має право пасажир компостувати разовий квиток по завершенню поїздки перед виходом на зупинці, яка була метою поїздки? Таким чином сплата за проїзд буде проводитися під час купівлі квитка, а компостування квитка буде виступати в ролі акта виконаних Київпастрансом робіт.

Відповідь прошу надати на електронну адресу.

Згідно ч.1. 4 ст.20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» розпорядник інформації має надати відповідь на запит на інформацію не пізніше 5 робочих днів з дня отримання запиту. У разі якщо запит стосується надання великого обсягу інформації або потребує пошуку інформації серед значної кількості даних, розпорядник інформації може продовжити строк розгляду запиту до 20 робочих днів з обґрунтуванням такого продовження. Про продовження строку розпорядник інформації повідомляє запитувача в письмовій формі не пізніше п'яти робочих днів з дня отримання запиту.

З повагою,

Dmytro

V.Yarmolenko, Міністерство інфраструктури України