Проведення фахівцями ІРЦ КРЗ з дітьми, які здобувають освіту у формі педагогічного патронажу

Доброго дня!

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію :
для дітей з ООП, які за станом здоров'я не можуть здобувати повну загальну середню освіту за денною формою, здійснюється навчання за формою педагогічного патронажу. Кількість навчальних годин для її організації визначаються наказом керівника закладу освіти і становить 10 годин для учнів 1-4 класів, 14 год. для учнів 5-9 класів, 16 год. для учнів 10-11(12) класів. Освітній процес учнів з ООП має корекційну спрямованість та включає години корекційно-розвиткових занять. Відповідно до п.8 Положення про інклюзивно-ресурсний центр одним із основних завдань інклюзивно-ресурсного центру є надання психолого-педагогічних, корекційно-розвиткових та інших послуг дітям з особливими освітніми потребами, які здобувають освіту у формі педагогічного патронажу.
Який механізм надання цих послуг інклюзивно-ресурсним центром? Хто забезпечує корекційно-розвиткову складову навчального плану для дитини з ООП? Чи входитимуть корекційно-розвиткові заняття, які проводитимуть фахівці ІРЦ, в кількість годин , визначених навчальним планом? Чи це додаткові послуги за напрямками , визначеними висновком ІРЦ?

З повагою,

Алла Гребенюк

MON, Міністерство освіти і науки України

2 Attachments

 

 

[1]1

 

 

[2][email address]

 

References

Visible links
2. mailto:[email address]

[ Повідомлення сайту: вищенаведений текст неправильний закодований, тож невідомі символи було вилучено.]