Просим помощи жители Запорожья

Нам невідомо, чи відповідь на цей запит була інформативною. Якщо ви Алена, будь ласка, авторизуйтесь і вкажіть, наскільки успішним був запит.

ПОМОГИТЕ ! Мы приобрели квартиру в городе Запорожье по ул. Новокузнецкая 5 в, у Запорожского Домостроительного Комбината (ЗДСК). Где владелец Петр Сабашук. Дом был сдан в эксплуатацию в январе 2015 года (почти год назад), но к газу дом был не подключен. Несмотря на то, что проектом предусмотрено автономное отопление, в каждой квартире стоит газовый котел. Нам обещали к весне запустить газ. Но этого не выполнили . Потом эта дата переносилась еще несколько раз. Сейчас мы находимся в доме без отопления, у нас в семье маленький ребенок (2 месяца), ему уже довелось побывать в больнице с бронхитом. Температура в квартире падает ниже 14 градусов. Спасаемся 2 электрообогревателями. Но при морозах мы уже не сможем прогреть квартиру. Вот так и живем мы жильцы этого дома НОВОКУЗНЕЦКАЯ 5 в - в городе Запорожье , без тепла , у многих жильцов маленькие дети. А собственник ЗДСК господин Сабашук П, получив наши деньги за продажу квартир стал депутатом , сидит в тепле и его дети тоже думаю не мерзнут. С дня на день морозы ПОМОГИТЕ НАМ И НАШИМ ДЕТЯМ !!!
0962863988 Алена Юрьевна
0958301628 Александр Николаевич
0983262875 Юрий Владимирович

З повагою,

Алена

Відкритість, Офіс Президента України

1 Attachment

 

 

Олені Юріївні,

Олександру Миколайовичу,

Юрію Володимировичу

 

 

 

 

Шановні запитувачі!

 

Ваш лист щодо необхідності забезпечення теплом будинку № 5 по вулиці
Новокузнецька у місті Запоріжжі, який 18 листопада 2015 року надійшов на
електронну адресу Головного департаменту забезпечення доступу до публічної
інформації Адміністрації Президента України, не може розглядатися як запит
на інформацію, оскільки не відповідає нормам Закону України «Про доступ до
публічної інформації».

Згідно з частиною 1 статті 19 Закону України «Про доступ до публічної
інформації»: запит  на  інформацію  – це прохання особи до розпорядника
інформації надати  публічну  інформацію,  що  знаходиться у його
володінні. Відповідно до статті 1 згаданого Закону публічна інформація –
це відображена та задокументована будь-якими засобами та на будь-яких 
носіях  інформація,  що  була отримана  або  створена  в  процесі
виконання суб'єктами владних повноважень своїх обов'язків,  передбачених
чинним законодавством, або  яка знаходиться у володінні суб'єктів владних
повноважень, інших розпорядників публічної інформації, визначених цим
Законом.

Головний департамент забезпечення доступу до публічної інформації
Адміністрації Президента України – спеціальний структурний підрозділ, який
організовує в установленому порядку доступ до публічної інформації,
відповідає за розгляд, опрацювання, облік, систематизацію, аналізування та
надання відповідей на запити на інформацію, що надходять до Президента
України, Адміністрації Президента України, а також надає консультації під
час оформлення таких запитів.

Водночас зазначаємо, що реалізація громадянами України наданого їм
Конституцією України права вносити в органи державної влади, об'єднання
громадян відповідно до їх статуту пропозиції про поліпшення їх діяльності,
викривати недоліки в роботі, оскаржувати дії посадових осіб, державних і
громадських органів регулюється Законом України «Про звернення громадян».

Закон забезпечує громадянам України можливості для участі в управлінні
державними і громадськими справами, для впливу на поліпшення роботи
органів державної влади і місцевого самоврядування, підприємств, установ,
організацій незалежно від форм власності, для відстоювання своїх прав і
законних інтересів та відновлення їх у разі порушення.

Згідно зі статтею 5 цього Закону звернення (пропозиції, заяви,  скарги)
адресуються органам державної влади і місцевого самоврядування,
підприємствам, установам, організаціям незалежно від форм власності,
об'єднанням громадян або посадовим особам, до повноважень яких належить
вирішення порушених у зверненнях питань.

У зверненні має бути зазначено прізвище, ім'я, по батькові, місце
проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження,
пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.

Звернення може бути подано як окремою особою (індивідуальне), так і групою
осіб (колективне).

Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками)  із
зазначенням дати. Законом України «Про звернення громадян» не передбачено
листування електронною поштою.

Організацію розгляду звернень громадян до Президента України та
Адміністрації Президента України здійснює Приймальня Президента України
(поштова адреса: 01220, м. Київ, вул. Банкова, 11).

Також інформуємо, що відповідно до Закону України від 2 липня 2015 року №
577-VIII «Про внесення змін до Закону України «Про звернення громадян»
щодо електронного звернення та електронної петиції» з 28 жовтня 2015 року
письмове звернення також може бути надіслане з використанням мережі
Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення).У зверненні
має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання
громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції,
заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути
підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. В електронному
зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку
заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби
зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні
електронного звернення не вимагається.

Дякуємо за Ваш лист.

 

З повагою

 

 

 

 

          Керівник Головного департаменту

забезпечення доступу до публічної інформації

         Адміністрації Президента України                                 
      С.Кондзеля

Link: [1]File-List
Link: [2]themeData
Link: [3]colorSchemeMapping

References

Visible links
1. file:///c:%5CTemp%5Cmsohtmlclip1%5C01%5Cclip_filelist.xml
2. file:///c:%5CTemp%5Cmsohtmlclip1%5C01%5Cclip_themedata.thmx
3. file:///c:%5CTemp%5Cmsohtmlclip1%5C01%5Cclip_colorschememapping.xml