Про закупівлі солі

Таїса Гайда

Шановний Вінницька міська рада,

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):

Копії угод і накладних згідно яких Департамент комунального господарства та благоустрою Вінницької міської ради оплатив кошти 16 червня 2016 року,07 та 22 червня 2016 за сіль ТОВ "Будівельно-торговій компанії України"

1. угода № 182 від 18.05.2016 та накладна № 13 від 14.06,2016
2. накладна № 12 від 07.06.2016
3. накладна № 15 від 21.06.2016

З повагою,

Таїса Гайда

ВідділЗвернень, Вінницька міська рада

Шановна Таїсо!

 

На Ваш запит від 18.07.2016р.про надання копій угод і накладних згідно
яких Департамент комунального господарства та благоустрою Вінницької
міської ради оплатив 07, 16, та 22 червня 2016 року за сіль ТОВ
«Будівельно-торговій компанії України», надаю наступні документи:

1.            Копія договору № 182 від 17.05.2016 року.

2.            Копія видаткових накладних:

∙             №12 від 07.06.2016 року.

∙             №13 від 14.06.2016 року.

∙             №15 від 21.06.2016 року.

Оскільки копії договору та видаткових накладних відсутні в електронному
варіанті, прошу вказати поштову адресу на яку будуть надіслані копії
запитуваних документів.

 

 

 

З повагою

начальник відділу звернень

апарату міської ради та її виконкому,

розпорядник
інформації                                                                    

Ірина Єлізарова