Про пособництво керівництва Держпраці України актам дискримінації жінок за ознакою статі і віку та розмір заохочення за покривання грубих масових порушень прав людини

Тетяна Миколаївна Литвиненко

Добриц день.

Головне управління Держпраці у Київський області
упродовж 2016-2017 року, неодноразово отримувало звернення пані Тетяни М.Литвиненко та її представника пана Юрія М.Литвиненко щодо актів прямої дискримінації жінок за ознакою статі і віку при реалізації права на працю, державну службу та просування по службі, тощо з боку членів Правління Національного банку України та підставі прихованого так званого нормативного положення НБУ, затвердженого постановою Правління НБУ 17.03.2006 № 96, яким встановлено заборони для просування по службі для жінок яким виповнилося 50 років, чоловікам яким виповнилося 55 років.
Також, такі звернення, неодноразово, отримані ГУ Держпраці у Київський області від Секретаріату Кабінету Міністрів України та Адміністрації Президента України, із проханням до Державної служби України з питань праці, в межах компетенції , провести перевірку викладених у зверненні порушень законодавства про працю, тому числі дотримання антидискримінаційного законодавства України.

Наведу зміст, одного, із листа начальника управління з питань праці ГУ Держпраці у Київський області В.Шаботинського від 01.06.2017 № 4/4.3-Л-2926-3077, а саме, згідно з поясненням посадових осіб Національного банку України відповідно до вимог Положення про кадровий резерв Литвиненко Т.М. при попередженні про звільнення від 11.02.2015, не могла бути зарахована до кадрового резерву, у зв'язку з тим, що на момент попередження про звільнення їй виповнилося більше ніж 50 рокіа, інше, за результатами перевірки порушень законодавства про працю не встановлено.

Зазначимо, основні завдання і обов'язки Держпраці, імперативно, викладено в Положенні Про Державну службу України з питань праці, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.02.2015 № 96, тому числі щодо державного нагляду за забезпеченням трудового законодавства, недискримінації, аналізу нормативного законодавства, заходи і засоби реагування на грубі і системні порушення прав людини, тощо.
Крім того, нагадаємо, будь-які акти дискримінації жінок з боку будь-якого державного органу, установи, організації чи їх посадових осіб заборонено, в тому числі і в Україні.
Посадові особи ГУ Держпраці у Київський області, при перевірці питань порушених у зверненні пані Тетяни М.Литвиненко її представника та правозахисників, свідомо проігнорували наданий висновок антидискримінаціцної експертизи проведеної Секретаріатом Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини щодо невідповідності положення НБУ приписам Конституції та законодавства України, зобов'язанням України згідно міжнародних договорів, тощо ( положення Угоди асоціації ЄС-Україна).

Наразі, Кабінет Міністрів України отримав висновок Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини за результатами проведеної експертизи, де зазначено, дії Національного банку України у відношенні пані Тетяни М.Литвиненко на підставі положення НБУ затвердженого постановою Правління НБУ від 17.03.2006 №96, є прямою дискримінацією за ознакою статі і віку.

За цими рішеннями і діями/ дискримінацією жінок за ознакою статі і віку, стоять конкретні посадові особи / група осіб, що свідомо і навмисно дискримінували працівників та отримали з цього особистий зиск.

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):

- про розмір отриманого грошового заохочення керівництвом Головного управління Держпраці у Київський області від посадових осіб Національного банку України, за бездіяльність\ пособництво актам масової дискримінації жінок за ознакою статі і віку в прихованому положенні НБУ і на практиці, нечинному в силу постанови Кабінету Міністрів України від 28.12.1992 №731 на виконання Указу Президента України та злочинному в силу частин 2, 3 статті 161 Кримінального кодексу України.

Свідомо, пособствувати загальновідомій забороні актам дискримінації жінок в законодавстві і на практиці та покривати дії посадових осіб, на підставі завідомо корупційного, дискримінаційного і такого, що не має обов'язкової державної реєстрації нормативного акту, жоден притомний і не корумпований керівник центрального органу виконавчої влади, не стане.

- про конкретні прізвища посадових осіб Національного банку України, зазначені в офіційній Довідці Держпраці за результатами перевірки, на пояснення яких посилається начальник управління праці ГУ Держпраці у Київський області В.Шаботинський, в інших листах заступник директора департаменту Держпраці І.Дегнера.

З повагою,

Тетяна Миколаївна Литвиненко