Про особливості несення служби військовослужбовцями-жінками у добовому наряді

Дроздов Сергій

Доброго дня!

Чинною редакцією статті 269 Закону України «Про Статут внутрішньої служби Збройних Сил України» передбачено, що «Військовослужбовців-жінок залежно від військового звання та посади дозволяється призначати помічником чергового військової частини, черговим або помічником чергового контрольно-пропускного пункту, черговим чи днювальним медичного пункту (з числа медичних працівників (фахівців), черговим штабу, їдальні, посильним, черговим чи днювальним гуртожитку».

Частиною п‘ятою статті 11 Закону України «Про соціальний і правовий захист військовослужбовців та членів їх сімей» передбачено, що військовослужбовці-жінки користуються всіма пільгами, передбаченими законодавством з питань соціального захисту жінок.

На підставі статей 34 Конституції України, статті 5 Закону України «Про інформацію» та статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати мені наступну інформацію та роз‘яснити таке:

- чи можуть військовослужбовці-жінки бути призначеними до несення служби у варті та черговими/днювальними роти;

- якщо так, то:

а) які мають бути при цьому дотримані побутові умови (наприклад, обладнані окремі від військовослужбовців-чоловіків кімнати/місця для відпочинку (що зачинаються із середини), окремі туалетні кімнати/душові (що зачинаються із середини) тощо);

б) яка мінімальна кількість військовослужбовців-жінок має одночасно призначатися до несення служби у варті або у добовий наряд роти (з метою безперешкодної реалізації гігієнічних потреб військовослужбовців-жінок протягом часу несення служби у добовому наряді);

в) що є юридичними підставами для призначення військовослужбовців-жінок до несення служби у варті та черговими/днювальними роти.

З повагою,
Дроздов Сергій

Дроздов Сергій

Доброго дня!

28 травня 2021 року мною через сайт https://dostup.pravda.com.ua/ було надано запит до Міністерства оборони України про отримання публічної інформації з питання "Про особливості несення служби військовослужбовцями-жінками у добовому наряді" такого змісту:

"Доброго дня!

Чинною редакцією статті 269 Закону України «Про Статут внутрішньої служби Збройних Сил України» передбачено, що «Військовослужбовців-жінок залежно від військового звання та посади дозволяється призначати помічником чергового військової частини, черговим або помічником чергового контрольно-пропускного пункту, черговим чи днювальним медичного пункту (з числа медичних працівників (фахівців), черговим штабу, їдальні, посильним, черговим чи днювальним гуртожитку».

Частиною п‘ятою статті 11 Закону України «Про соціальний і правовий захист військовослужбовців та членів їх сімей» передбачено, що військовослужбовці-жінки користуються всіма пільгами, передбаченими законодавством з питань соціального захисту жінок.

На підставі статей 34 Конституції України, статті 5 Закону України «Про інформацію» та статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати мені наступну інформацію та роз‘яснити таке:

- чи можуть військовослужбовці-жінки бути призначеними до несення служби у варті та черговими/днювальними роти;
- якщо так, то:

а) які мають бути при цьому дотримані побутові умови (наприклад, обладнані окремі від військовослужбовців-чоловіків кімнати/місця для відпочинку (що зачинаються із середини), окремі туалетні кімнати/душові (що зачинаються із середини) тощо);

б) яка мінімальна кількість військовослужбовців-жінок має одночасно призначатися до несення служби у варті або у добовий наряд роти (з метою дотримання гігієнічних потреб військовослужбовців-жінок протягом часу несення служби у добовому наряді);

в) що є юридичними підставами для призначення військовослужбовців-жінок до несення служби у варті та черговими/днювальними роти".

На цей час, хоча з дати мого звернення минуло вже більше 30 днів, жодної відповіді на запитувану мною інформацію так і не надано, чим порушені вимоги усіх нормативно-правових актів України щодо звернень громадян, зокрема за публічною інформацією.

Зважаючи на це, повторно звертаюсь щодо надання мені відповіді на запитувану мною інформацію, наведену вище.

З повагою,

Дроздов Сергій