Про Народних депутатів України -бенефіціарів суб"єктів господарської діяльності

Кобяков Вадим Євгенійович

Доброго дня!

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):

1.Надати відомості за період з 01.01.2019 року по теперішній час про Народних депутатів України, членів їх сімей та близьких родичів (мати, батько, тесть, теща, свекруха, свекр, тощо), які є бенефіціарами (кінцевими бенефіціарами) суб’єктів господарської діяльності (резидентів, нерезидентів, в тому числі офшорних) із зазначенням :
1.1. прізвище, ім’я, по батькові бенефіціара (Народний депутат України та/або член його родини), політична партія, до якої відноситься Народний депутат України;
1.2. реквізити суб’єктів господарської діяльності (далі також –СГД; код ЄДРПОУ, юридична адреса, тощо), який пов'язаний з бенефіціаром, держава реєстрації та дата реєстрації СГД;
1.3. дата набуття прав бенефіціаром у статутному фонді (капіталі) СГД, розміри статутного фонду СГД та частки бенефіціара;
1.4. сфера діяльності СГД, що пов'язаний з бенефіціаром та відомості про активи СГД;
1.5. відомості про розмір доходів СГД, окремо зазначити доходи СГД з джерелом їх походженням з України з зазначенням джерел;
1.6. відомості про розмір сплачених відповідним СГД податків за їх видами у розрізі звітних періодів до відповідних бюджетів України;
1.7. відомості про податки, що сплачені бенефіціаром (Народний депутат України та/або членом його родини, близькими родичами) в наслідок володіння/співволодіння СГД у розрізі звітних періодів;
1.8. відомості про Народних депутатів України, які мають громадянство інших країн одночасно з громадянством України.

З повагою,

Кобяков Вадим Євгенійович

ЗАПИТ ДО ПУБЛІЧНОЇ ІНФОРМАЦІЇ, Верховна Рада України

1 Attachment

Верховна Рада України

2 Attachments

1 Attachment

 

 

ЗВЕРТАЄМО УВАГУ!

 

Електронна адреса: [email address], з якої надійшов Вам лист з ДПС,

не є зворотнім зв’язком, тому звернення та запити на інформацію на
зазначену електронну адресу не приймаються, оскільки вказана електронна
адреса використовується виключно для відправлення вихідної кореспонденції
за зверненнями громадян та запитів на інформацію.

 

Звернення громадян необхідно надсилати на електронну адресу:
[1][email address],

 

запити на отримання публічної інформації – на електронну адресу:
[2][email address].

 

Зазначена інформація розміщена на вебпорталі ДПС у розділі «Контакти» →

«Контакти для подання усних та електронних звернень громадян»
([3]https://www.tax.gov.ua/others/kontakti/k...)
та «Контакти для подання запитів на отримання публічної інформації»
([4]https://www.tax.gov.ua/others/kontakti/k...).

 

References

Visible links
1. mailto:[email address]
2. mailto:[email address]
3. https://www.tax.gov.ua/others/kontakti/k...
4. https://www.tax.gov.ua/others/kontakti/k...

Верховна Рада України

1 Attachment

[ Email has no body, please see attachments ]

Верховна Рада України

2 Attachments



УВАГА!!! Електронна адреса [1][email address] є технологічною і
використовується системою електронного документообігу ДМС виключно для
автоматичної розсилки відповідей. Відповідати на листи, що надходять  з
цієї адреси, не потрібно.

У разі необхідності свої листи надсилайте на адреси:

- [2][email address] – для звернень громадян;

- [3][email address] – для кореспонденції організацій;

- [4][email address] - для кореспонденції органів судової влади.

  

Цей електронний документ створено в системі електронного документообігу
ДМС з використанням електронного цифрового підпису та відповідно до вимог
статті 7 Закону України «Про електронні документи та електронний
документообіг» ([5]http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/851-15) та Закону
України «Про електронні довірчі послуги»
(https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2155...) є оригіналом.

Відповідно до вимог статті 8 Закону України «Про електронні документи та
електронний документообіг» юридична сила електронного документа не може
бути заперечена виключно через те, що він має електронну форму.

Відповідно до вимог статті 12 Закону України «Про електронні документи та
електронний документообіг» перевірка цілісності електронного документа
може проводитися шляхом перевірки електронного цифрового підпису.

При необхідності Ви можете здійснити перевірку електронного документа,
скориставшись он-лайн сервісом Акредитованого центру сертифікації ключів
органів юстиції України ([6]https://ca.informjust.ua/verify).

Для цього необхідно:

1. Розархівувати файли з архіву, який долучено до електронного листа (в
архіві знаходиться файл з розширенням pdf (безпосередньо електронний
документ) та з розширенням p7s (файл електронного цифрового підпису)).

2. Відкрити он-лайн сервіс перевірки ЕЦП (https://ca.diia.gov.ua/verify
або https://czo.gov.ua/verify) .

3. Виділити одночасно два файли (один з розширенням pdf та другий з
розширенням p7s) та перетягнути їх мишкою у попередньо відкрите вікно
он-лайн сервісу перевірки ЕЦП.

4. Після проведення перевірки у вікні он-лайн сервісу буде відображено її
результати. У разі вдалої перевірки інформація про результати
відображається на зеленому фоні.

 

 

Державна міграційна служба України

References

Visible links
1. mailto:[email address]
2. mailto:[email address]
3. mailto:[email address]
4. mailto:[email address]
5. http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/851-15
6. https://ca.informjust.ua/verify