Про надання роз'яснання

До цього запиту є юридичний коментар. Перейти до коментаря

Нам невідомо, чи відповідь на цей запит була інформативною. Якщо ви Департамент освіти і науки виконкому Криворізької міської ради, будь ласка, авторизуйтесь і вкажіть, наскільки успішним був запит.
Департамент освіти і науки виконкому Криворізької міської ради

Доброго дня!

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):

Відповідно до роз’яснень наданих листом Міністерства охорони здоров’я України від 03.09.2013 №05.02-09-19/1698/26983 усі витрати, що пов’язані з проведенням обов’язкових медичних оглядів педагогічних працівників бюджетних установ покриваються з бюджету, при чому кошти перераховуються на рахунки лікувально-профілактичних закладів, які безпосередньо проводять медичні огляди.
Витрати закладів охорони здоров’я, пов’язані з проведенням обов’язкових медичних оглядів працівників бюджетних установ та організацій, покриваються за рахунок коштів, передбачених кошторисом на утримання відповідного закладу та установи охорони здоров’я.
Чи є чинним вищевикладений лист?

З повагою,

Департамент освіти і науки виконкому Криворізької міської ради

Позднякова Надія, Міністерство охорони здоров'я

Доброго дня ще раз! Вихідний лист МОЗ України, на який ви посилаєтеся
має виконавця. ПІБ та роб. телефон у лівому нижньому куточку. Прошу.
Звертайтесь.

19.02.2020 15:04, Департамент освіти і науки виконкому Криворізької
міської ради пишет:
> Доброго дня!
>
> На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):
>
> Відповідно до роз’яснень наданих листом Міністерства охорони здоров’я України від 03.09.2013 №05.02-09-19/1698/26983 усі витрати, що пов’язані з проведенням обов’язкових медичних оглядів педагогічних працівників бюджетних установ покриваються з бюджету, при чому кошти перераховуються на рахунки лікувально-профілактичних закладів, які безпосередньо проводять медичні огляди.
> Витрати закладів охорони здоров’я, пов’язані з проведенням обов’язкових медичних оглядів працівників бюджетних установ та організацій, покриваються за рахунок коштів, передбачених кошторисом на утримання відповідного закладу та установи охорони здоров’я.
> Чи є чинним вищевикладений лист?
>
> З повагою,
>
> Департамент освіти і науки виконкому Криворізької міської ради
>
> Прошу надати відповідь у визначений законом термін електронною поштою.
> -------------------------------------------------------------------
> Це повідомлення було надіслане через сайт "Доступ до Правди", призначення якого - надання можливості громадянам надсилати запити про публічну інформацію з подальшою публікацією цих запитів та відповідей на них
> -------------------------------------------------------------------
>

сховати цитоване

Позднякова Надія, Міністерство охорони здоров'я

Доброго дня ще раз! Враховуючи той факт, що структура апарату МОЗ вже
неоднаразово змінювалася, то ми зареєстрували ваше запитання щодо
чинності листа МОЗ. Чекайте тепер на відповідь.

19.02.2020 15:45, Позднякова Надія пишет:
> Доброго дня ще раз! Вихідний лист МОЗ України, на який ви посилаєтеся
> має виконавця. ПІБ та роб. телефон у лівому нижньому куточку. Прошу.
> Звертайтесь.
>
> 19.02.2020 15:04, Департамент освіти і науки виконкому Криворізької
> міської ради пишет:
>> Доброго дня!
>>
>> На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до
>> публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право
>> звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання
>> публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні
>> документи):
>>
>> Відповідно до роз’яснень наданих листом Міністерства охорони здоров’я
>> України від 03.09.2013 №05.02-09-19/1698/26983 усі витрати, що
>> пов’язані з проведенням обов’язкових медичних оглядів педагогічних
>> працівників бюджетних установ покриваються з бюджету, при чому кошти
>> перераховуються на рахунки лікувально-профілактичних закладів, які
>> безпосередньо проводять медичні огляди.
>>     Витрати закладів охорони здоров’я, пов’язані з проведенням
>> обов’язкових медичних оглядів працівників бюджетних установ та
>> організацій, покриваються за рахунок коштів, передбачених кошторисом
>> на утримання відповідного закладу та установи охорони здоров’я.
>>           Чи є чинним вищевикладений лист?
>>
>> З повагою,
>>
>> Департамент освіти і науки виконкому Криворізької міської ради
>>
>>    Прошу надати відповідь у визначений законом термін електронною
>> поштою.
>> -------------------------------------------------------------------
>> Це повідомлення було надіслане через сайт "Доступ до Правди",
>> призначення якого - надання можливості громадянам надсилати запити
>> про публічну інформацію з подальшою публікацією цих запитів та
>> відповідей на них
>> -------------------------------------------------------------------
>>

сховати цитоване

Public Health Department MOH,

1 Attachment

--
З повагою
Директорат громадського здоров'я

Центр громадського здоров'я МОЗ України,

1 Attachment

Центр громадського здоров'я МОЗ Public Health Center of the MOH of Ukraine
України
e-mail: [email address] e-mail: [email address]
моб: +38 044 482 46 02 cell: +38 044 482 46 02
[1]https://phc.org.ua [2]https://phc.org.ua

References

Visible links
1. https://phc.org.ua/
2. https://phc.org.ua/

Юридичний коментар

Коментує Христина Буртник, медіа-юристка ГО "Центр демократії та верховенства права"

У даному випадку Департамент освіти і науки виконкому Криворізької міської ради просить МОЗ роз’яснити чи не втратило чинності одне із його роз’яснень. Безперечно питання цікаве, але ці відносини не регулюються Законом «Про доступ до публічної інформації».

І справа не в тому, що цей Закон не регулює питання надання роз’яснень (тільки уже створена інформація може бути публічною). Головне у цій справі – те що орган влади не може бути запитувачем в розумінні Закону «Про доступ до публічної інформації».

Стаття 12 Закону «Про доступ до публічної інформації» дає нам вичерпний перелік суб’єктів, які можуть бути запитувачами – це фізичні, юридичні особи, об'єднання громадян без статусу юридичної особи, крім суб'єктів владних повноважень. Департамент є структурним підрозділом суб'єкта владних повноважень – міської ради, а отже не є запитувачем, чиї права гарантуються цим Законом.

Відповідно, за загальним правилом відносини між різними органами влади щодо надання інформації (наприклад, на запити правоохоронних органів щодо надання інформації в рамках розслідування тощо) регулюються не Законом «Про доступ до публічної інформації», а спеціальними законами, які визначають повноваження таких суб’єктів отримувати інформацію в певний спосіб.

Тому, Департаменту не слід посилатись у своєму листі на Закон «Про доступ до публічної інформації». Інформацію йому скоріш за все надішлють, але в порядку іншого закону та в інші строки ніж це передбачено Законом «Про доступ до публічної інформації».