Про надання інформації

Нам невідомо, чи відповідь на цей запит була інформативною. Якщо ви Петро, будь ласка, авторизуйтесь і вкажіть, наскільки успішним був запит.

Доброго дня!

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):

Чи може голова селищної ради бути призначеним уповноваженою особою з проведення закупівель?
Вважається, що здійснення додаткової роботи з організації та проведення закупівель на умовах покладання додаткових обов’язків УО не вважається виконанням іншої оплачуваної діяльності, забороненої керівним працівникам бюджетних установ відповідно до постанови № 245 та Положення № 43 та в розумінні Закону України «Про запобігання корупції» від 14.10.2014 р. № 1700-VII, адже працівник не обіймає іншу посаду на умовах сумісництва або суміщення.

З повагою,

Гавриш Петро Якович

Національне агентство з питань запобігання корупції

Доброго дня!
Відповідно до частини шостої статті 5 Закону України «Про звернення громадян» письмове звернення може бути надіслане з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення). Виходячи з аналізу вказаних положень вбачається, що електронне звернення, що надіслане з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку є різновидом письмового звернення. Відповідно до вимог частини сьомої статті 5 Закону України «Про звернення громадян» у письмовому зверненні (електронному зверненні) має бути зазначено назва установи, до якої звертається громадянин, його прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення (електронне звернення) повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається. Листи, які надходять через офіційну електронну адресу направляються (прикріпленим файлом) з підписом у сканованому вигляді.
Враховуючи вищезазначене, пропонуємо Вам надіслати повторно звернення з урахуванням викладеного.

показати цитоване