Про комісію, що розподіляє землю громади Павлограда

Нам невідомо, чи відповідь на цей запит була інформативною. Якщо ви Едуард, будь ласка, авторизуйтесь і вкажіть, наскільки успішним був запит.

Доброго дня!

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):

Відповісти на наступні питання:
- як називається комісія, яка виділяє ділянки землі, що належать громаді Павлограда, під МАФи?
- яким офіційним органом, ця комісія створена?
- який персональний склад цієї комісії?
- за яким Положенням та по якому графіку вона засідає?

Також прошу надати копії наступних документів:
- офіційне рішення про створення вищезгаданої комісії;
- Положення про комісію;
- протоколи засідань даної комісіїю

Інформацію прошу надати в терміни, визначені Законом України «Про доступ до публічної інформації».

З метою економії бюджетних коштів прошу відповідь поштою не надсилати.
Відповідь на запит прошу викласти на сайті [1]https://dostup.pravda.com.ua

З надією на найкращі зміни в майбутньому
Едуард Станько

Від: Нина И Душеба
Павлоградська міська рада

З повагою
загальний відділ
виконавчого комітету Павлоградської міської ради
(0563)20-60-33

Едуард        
<[FOI #47349 email]>         Кому:      
 FOI requests at
18.03.2019 10:57 Павлоградська міська
рада
<[Павлоградська міська рада request email]>,
        Копия:        
        Тема:      
 Інформаційний запит -
Про комісію, що
розподіляє землю
громади Павлограда

Доброго дня!

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної
інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із
запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації,
прошу надати наступну інформацію (наступні документи):

Відповісти на наступні питання:
- як називається комісія, яка виділяє ділянки землі, що належать громаді
Павлограда, під МАФи?
- яким офіційним органом, ця комісія створена?
- який персональний склад цієї комісії?
- за яким Положенням та по якому графіку вона засідає?

Також прошу надати копії наступних документів:
- офіційне рішення про створення вищезгаданої комісії;
- Положення про комісію;
- протоколи засідань даної комісіїю

Інформацію прошу надати в терміни, визначені Законом України «Про доступ
до публічної інформації».

З метою економії бюджетних коштів прошу відповідь поштою не надсилати.
Відповідь на запит прошу викласти на сайті
[1][1]https://dostup.pravda.com.ua

З надією на найкращі зміни в майбутньому
Едуард Станько

 Прошу надати відповідь у визначений законом термін електронною поштою.
-------------------------------------------------------------------
Це повідомлення було надіслане через сайт "Доступ до Правди", призначення
якого - надання можливості громадянам надсилати запити про публічну
інформацію з подальшою публікацією цих запитів та відповідей на них
-------------------------------------------------------------------

References

Visible links
1. https://dostup.pravda.com.ua/

Посилання

В звязку з тим, що замість відповіді була, по суті відписка, повторюю з уточненням
питання, якщо міському керівництву не зрозуміла суть запиту на інформацію...

Відповідно до ст. 34 Конституції України, ст. 5 Закону «Про інформацію» кожен має право на інформацію, що передбачає можливість вільного одержання, використання, поширення, зберігання та захисту інформації, необхідної для реалізації своїх прав, свобод і законних інтересів.
Згідно з статтями 3, 4 Закону України «Про доступ до публічної інформації» право на доступ до публічної інформації гарантується, зокрема, обов’язком розпорядників інформації надавати і оприлюднювати інформацію у тому числі за максимально спрощеною процедурою подання інформаційного запиту на інформацію.
Звертаю Вашу увагу, що відповідно до частини 5 статті 6 Закону України «Про доступ до публічної інформації», не може бути обмежено доступ до інформації про розпорядження бюджетними коштами, володіння, користування чи розпорядження державним, комунальним майном, у тому числі до копій відповідних документів, умови отримання цих коштів чи майна.

Відповідно до частини 1 статті 212-3 КУпАП неправомірна відмова в наданні інформації, несвоєчасне або неповне надання інформації, надання інформації, що не відповідає дійсності, у випадках, коли така інформація підлягає наданню на запит громадянина чи юридичної особи відповідно до законів України "Про інформацію", «Про доступ до публічної інформації» "Про звернення громадян" є адміністративним правопорушення.

Враховуючи наведене, прошу у встановленому порядку та строки надати відповідь на мій запит!
Міському голові Павлограда!
На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):

Відповісти на наступні питання, які стосуються розміщення малих архітектурних форм і тимчасових споруд, надалі ТС :

- чи відноситься інформація, про розміщення ТС в місті Павлоград, до відкритої і публічної?

- який персональний склад (ПІБ, займана посада) комісії з погодження місця розміщення стаціонарних ТС, для провадження підприємницької діяльності на об’єктах благоустрою Павлограда, яку затверджено рішенням виконкому Павлоградської міської ради від 25.04.18 р. №280 та хто на сьогодні виконує обовязки голови, секретаря даної комісії?

- який персональний склад (ПІБ, займана посада) був в комісії(ях), яка(і) виконувала(и) подібні функції в 2016, 2017, та до 25.04.2018 року, до моменту створення комісії, яку затверджено рішенням виконкому Павлоградської міської ради від 25.04.18 р. №280?

- за якими датами засідали комісії з погодження місця розміщення стаціонарних ТС в
м. Павлоград з 01.01.2016 р. по 21.-3.2019 року?

Також прошу надати копії наступних документів, з підписами та печатками:

- усі офіційні рішення з 1.01.2016 року і по 21.03.2019 р. про створення комісії "з погодження місця розміщення стаціонарних тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності на об’єктах благоустрою Павлограда або аналогічних;

- УСІ копії офіційних документів (про Порядок розміщення), які з 1.01.2016 року і по 21.03.2019 року внормовували розміщення ТС в місті Павлоград.;

- усі протоколи засідань засідань усіх комісій з приводу розміщення ТС на території м. Павлоград.

Інформацію прошу надати в терміни, визначені Законом України «Про доступ до публічної інформації».

З метою економії бюджетних коштів прошу відповідь поштою не надсилати.
Відповідь на запит прошу викласти на сайті [1]https://dostup.pravda.com.ua

З надією на найкращі зміни в майбутньому
Едуард Станько

Від: Нина И Душеба
Павлоградська міська рада


Attachment File.PDF.pdf
1.4M Завантажити відповідь

Attachment I I 05.10.2016 655.pdf
1.3M Завантажити відповідь

Attachment I I 12.09.2017 629.pdf
1.3M Завантажити відповідь

Attachment I I 22.06.2016 432.pdf
962K Завантажити відповідь

Attachment I I 25.01.2017 70.pdf
1.4M Завантажити відповідь

Attachment I I 25.04.2018 280.pdf
1.4M Завантажити відповідь

Attachment I I 26.04.2017 303.pdf
1.4M Завантажити відповідь

Attachment I I 10.08.2016 545.pdf
1.2M Завантажити відповідь


З повагою
загальний відділ
виконавчого комітету Павлоградської міської ради
(0563)20-60-33

Едуард        
<[FOI #47349 email]>         Кому:      
 Нина И Душеба
21.03.2019 22:40 <[Павлоградська міська рада request email]>,
        Копия:        
        Тема:      
 Re: НА: ?нформац?йний
запит - Про ком?с?ю,
що розпод?ля? землю
громади Павлограда

В звязку з тим, що замість відповіді була, по суті відписка, повторюю з
уточненням
питання, якщо міському керівництву не зрозуміла суть запиту на
інформацію...

Відповідно до ст. 34 Конституції України, ст. 5 Закону «Про інформацію»
кожен має право на інформацію, що передбачає можливість вільного
одержання, використання, поширення, зберігання та захисту інформації,
необхідної для реалізації своїх прав, свобод і законних інтересів.
Згідно з статтями 3, 4 Закону України «Про доступ до публічної інформації»
право на доступ до публічної інформації гарантується, зокрема, обов’язком
розпорядників інформації надавати і оприлюднювати інформацію у тому числі
за максимально спрощеною процедурою подання інформаційного запиту на
інформацію.
Звертаю Вашу увагу, що відповідно до частини 5 статті 6 Закону України
«Про доступ до публічної інформації», не може бути обмежено доступ до
інформації про розпорядження бюджетними коштами, володіння, користування
чи розпорядження державним, комунальним майном, у тому числі до копій
відповідних документів, умови отримання цих коштів чи майна.

Відповідно до частини 1 статті 212-3 КУпАП неправомірна відмова в наданні
інформації, несвоєчасне або неповне надання інформації, надання
інформації, що не відповідає дійсності, у випадках, коли така інформація
підлягає наданню на запит громадянина чи юридичної особи відповідно до
законів України "Про інформацію", «Про доступ до публічної інформації»
"Про звернення громадян" є адміністративним правопорушення.

Враховуючи наведене, прошу у встановленому порядку та строки надати
відповідь на мій запит!
Міському голові Павлограда!
На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної
інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із
запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації,
прошу надати наступну інформацію (наступні документи):

Відповісти на наступні питання, які стосуються розміщення малих
архітектурних форм  і тимчасових споруд, надалі ТС :  

- чи відноситься інформація, про розміщення ТС в місті Павлоград, до
відкритої і публічної?

- який персональний склад (ПІБ, займана посада) комісії з погодження місця
розміщення стаціонарних ТС, для провадження підприємницької діяльності на
об’єктах благоустрою Павлограда, яку затверджено рішенням виконкому
Павлоградської міської ради від 25.04.18 р. №280 та хто на сьогодні
виконує обовязки голови, секретаря даної комісії?

- який персональний склад (ПІБ, займана посада) був в комісії(ях), яка(і)
виконувала(и) подібні функції в 2016, 2017, та до 25.04.2018 року, до
моменту створення комісії,  яку затверджено рішенням виконкому
Павлоградської міської ради від 25.04.18 р. №280?

- за якими датами засідали комісії з погодження місця розміщення
стаціонарних ТС в
м. Павлоград з 01.01.2016 р. по 21.-3.2019 року?

Також прошу надати копії наступних документів, з підписами та печатками:

- усі офіційні рішення з 1.01.2016 року і по 21.03.2019 р. про створення
комісії "з погодження місця розміщення стаціонарних тимчасових споруд для
провадження підприємницької діяльності на об’єктах благоустрою Павлограда
або аналогічних;

- УСІ копії офіційних документів (про Порядок розміщення), які з 1.01.2016
року і по 21.03.2019 року внормовували розміщення ТС в місті Павлоград.;

- усі протоколи засідань засідань усіх комісій з приводу розміщення ТС на
території м. Павлоград.

Інформацію прошу надати в терміни, визначені Законом України «Про доступ
до публічної інформації».

З метою економії бюджетних коштів прошу відповідь поштою не надсилати.
Відповідь на запит прошу викласти на сайті
[1][1]https://dostup.pravda.com.ua

З надією на найкращі зміни в майбутньому
Едуард Станько

show quoted sections

Посилання

Від: Нина И Душеба
Павлоградська міська рада

З повагою
загальний відділ
виконавчого комітету Павлоградської міської ради
(0563)20-60-33

Едуард        
<[FOI #47349 email]>         Кому:      
 Нина И Душеба
21.03.2019 22:40 <[Павлоградська міська рада request email]>,
        Копия:        
        Тема:      
 Re: НА: ?нформац?йний
запит - Про ком?с?ю,
що розпод?ля? землю
громади Павлограда

В звязку з тим, що замість відповіді була, по суті відписка, повторюю з
уточненням
питання, якщо міському керівництву не зрозуміла суть запиту на
інформацію...

Відповідно до ст. 34 Конституції України, ст. 5 Закону «Про інформацію»
кожен має право на інформацію, що передбачає можливість вільного
одержання, використання, поширення, зберігання та захисту інформації,
необхідної для реалізації своїх прав, свобод і законних інтересів.
Згідно з статтями 3, 4 Закону України «Про доступ до публічної інформації»
право на доступ до публічної інформації гарантується, зокрема, обов’язком
розпорядників інформації надавати і оприлюднювати інформацію у тому числі
за максимально спрощеною процедурою подання інформаційного запиту на
інформацію.
Звертаю Вашу увагу, що відповідно до частини 5 статті 6 Закону України
«Про доступ до публічної інформації», не може бути обмежено доступ до
інформації про розпорядження бюджетними коштами, володіння, користування
чи розпорядження державним, комунальним майном, у тому числі до копій
відповідних документів, умови отримання цих коштів чи майна.

Відповідно до частини 1 статті 212-3 КУпАП неправомірна відмова в наданні
інформації, несвоєчасне або неповне надання інформації, надання
інформації, що не відповідає дійсності, у випадках, коли така інформація
підлягає наданню на запит громадянина чи юридичної особи відповідно до
законів України "Про інформацію", «Про доступ до публічної інформації»
"Про звернення громадян" є адміністративним правопорушення.

Враховуючи наведене, прошу у встановленому порядку та строки надати
відповідь на мій запит!
Міському голові Павлограда!
На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної
інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із
запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації,
прошу надати наступну інформацію (наступні документи):

Відповісти на наступні питання, які стосуються розміщення малих
архітектурних форм  і тимчасових споруд, надалі ТС :  

- чи відноситься інформація, про розміщення ТС в місті Павлоград, до
відкритої і публічної?

- який персональний склад (ПІБ, займана посада) комісії з погодження місця
розміщення стаціонарних ТС, для провадження підприємницької діяльності на
об’єктах благоустрою Павлограда, яку затверджено рішенням виконкому
Павлоградської міської ради від 25.04.18 р. №280 та хто на сьогодні
виконує обовязки голови, секретаря даної комісії?

- який персональний склад (ПІБ, займана посада) був в комісії(ях), яка(і)
виконувала(и) подібні функції в 2016, 2017, та до 25.04.2018 року, до
моменту створення комісії,  яку затверджено рішенням виконкому
Павлоградської міської ради від 25.04.18 р. №280?

- за якими датами засідали комісії з погодження місця розміщення
стаціонарних ТС в
м. Павлоград з 01.01.2016 р. по 21.-3.2019 року?

Також прошу надати копії наступних документів, з підписами та печатками:

- усі офіційні рішення з 1.01.2016 року і по 21.03.2019 р. про створення
комісії "з погодження місця розміщення стаціонарних тимчасових споруд для
провадження підприємницької діяльності на об’єктах благоустрою Павлограда
або аналогічних;

- УСІ копії офіційних документів (про Порядок розміщення), які з 1.01.2016
року і по 21.03.2019 року внормовували розміщення ТС в місті Павлоград.;

- усі протоколи засідань засідань усіх комісій з приводу розміщення ТС на
території м. Павлоград.

Інформацію прошу надати в терміни, визначені Законом України «Про доступ
до публічної інформації».

З метою економії бюджетних коштів прошу відповідь поштою не надсилати.
Відповідь на запит прошу викласти на сайті
[1][1]https://dostup.pravda.com.ua

З надією на найкращі зміни в майбутньому
Едуард Станько

show quoted sections

Посилання