Про факти реагування на дії абонентів телефонних номерів

У цього запиту дуже багато відповідей, тому вони розміщені на кількох сторінках:

Юрій Сугоняко

Доброго дня!

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):

чи мали місце факти реагування Національною поліцією України на дії абонентів з наступних телефонних номерів:

+380443395860 - з голосовим повідомленням від "пошторга" про виграш в 400 000 гривень.
+380668947210 - з голосовим повідомленням про заблоконі картки.

З повагою,

Юрій Сугоняко

Сервіс автоматизованої обробки та контролю вхідної кореспонденції, Національна поліція України

-- відповідь пишіть над цим рядком --

Доброго дня, Юрій Сугоняко!

Створен запит #894801 до Сервіс вхідної електронної кореспонденції НПУ .

Ви можете [1]подивитися прогрес цієї заявки онлайн .

--------------------------------------------------------------------------

Цей лист згенеровано автоматично системою.
Не відповідайте на нього.

References

Visible links
1. https://ticket.np.gov.ua/view.php?auth=o...

Сервіс автоматизованої обробки та контролю вхідної кореспонденції, Національна поліція України

-- відповідь пишіть над цим рядком --

Доброго дня, Юрій Сугоняко

На ваше звернення #894801 надана відповідь:

Інформуємо Вас, що частиною першою статті 1 Закону України Про доступ до
публічної інформації» визначено, що публічна інформація- це відображена та
задокументована або створена в процесі виконання суб'єктами владних
повноважень своїх обов'язків, передбачених чинним законодавством. Або яка
знаходиться у володінні суб'єктів владних повноважень, інших розпорядників
публічної інформації, визначених цим Законом.

Також повідомляємо, що під час прийняття усних звернень громадян, поданих
на гарячу лінію» Національної поліції України за допомогою засобів
телефонного зв'язку, обробляється інформація з обмеженим доступом, що
відноситься до персональних даних (конфіденційної інформації).

Пунктом 2 частини першої статті 10 Закону Про доступ до публічної
інформації» визначено, що кожна особа має право доступу до інформації про
неї, яка збирається та зберігається. Пунктом 3 частини третьої визначеної
статті зазначено, що розпорядники інформації, які володіють інформацією
про особу, зобов’язані, у тому числі надавати її безперешкодно і
безкоштовно на вимогу осіб, яких вона стосується, крім випадків,
передбачених законом, а також вживати заходів щодо унеможливлення
несанкціонованого доступу до неї інших осіб.

Відповідно до частини першої статті 24 Закону України Про захист
персональних даних» володільці, розпорядники персональних даних та треті
особи зобов'язані забезпечити захист цих даних від випадкової втрати або
знищення, від незаконної обробки, у тому числі незаконного знищення чи
доступу до персональних даних. Частиною третьою статті 14 Закону
передбачено, що під час поширення персональних даних виконання вимог
встановленого режиму захисту персональних даних забезпечує сторона, що
поширює ці дані.

Закон України Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що
підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний
статус» зазначено правові та організаційні засади створення та
функціонування Єдиного державного демографічного реєстру та видачі
документів, що посвідчують особу, підтверджують громадянство України чи
спеціальний статус особи, а також права та обов'язки осіб, на ім'я яких
видані такі документи.

Статті 13 Закону України Про Єдиний державний демографічний реєстр та
документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її
спеціальний статус» визначені назви та види документів, що оформляються із
застосуванням засобів Єдиного державного демографічного реєстру.

Статтею 21-36 зазначеного Закону визначено вичерпний перелік інформації,
яка вноситься до кожного документу, зазначеного у статті 13 цього Закону.

У зв’язку з тим, що Ваше звернення стосується Лисака І.В. зазначаємо, що
Закон Про захист персональних даних» регулює правові відносини, пов'язані
із захистом і обробкою персональних даних, і спрямований на захист
основоположних прав і свободлюдини і громадянина, зокрема права на
невтручання в особисте життя, у зв'язку з обробкою персональних даних.

Так, Закон України Про захист персональних даних» ставить за мету
гарантувати недоторканність приватного життя в контексті обігу та обробки
персональних даних та визначає суб'єкти правовідносин щодо персональних
даних, до яких відносить і третіх осіб, що беруть участь у відносинах з
використання персональної інформації.

Відповідно до статті 16 Закону порядок доступу до персональних даних
третіх осіб визначається умовами згоди суб'єкта персональних даних,
наданої володільцю персональних даних на обробку цих даних, або відповідно
до вимог закону.

При цьому, згідно з п. 1.12 розділу І Положення про обробку та захист
персональних даних фізичних осіб громадян України, іноземців, осіб без
громадянства або осіб, які діють в їхніх інтересах, що звертаються до
Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини(далі – Уповноважений) щодо
додержання прав і свобод людини і громадянина відповідно до [1]Закону України
Про звернення громадян», затвердженого наказом Уповноваженого Верховної Ради
України з прав людини № 5/0213 від 17.01.2013 (зі змінами і доповненнями,
внесеними наказом Уповноваженоговід 10 січня 2014 року № 2/02-14 ), третіми
особами є особи, котрі мають стосунки до вирішення справи, яким персональні дані
особи, що звертається, передаються відповідно до законодавства (ст. 10 Закону
України Про звернення громадян»).

[2]Перейти для ознайомлення з відповіддю.

--------------------------------------------------------------------------

Цей лист згенеровано автоматично системою.
Не відповідайте на нього.

References

Visible links
1. http://search.ligazakon.ua/l_doc2.nsf/li...
2. https://ticket.np.gov.ua/view.php?auth=o...

Юрій Сугоняко

Доброго дня!

я не зрозумів до чого тут Лисака І.В.

Я про нього/неї не запитува.

Суть питання чи вживались заходи стосовно абентів номерів. При відповіді наполегливо звертаю увагу, що у запиті немає вимог щодо розголошення персональних данних абонентів.

Ще раз, суть питання чи вживались заходи підрозділами МВС щодо дій абонентів телефонних номерів:
+380443395860 - з голосовим повідомленням від "пошторга" про виграш в 400 000 гривень.
+380668947210 - з голосовим повідомленням про заблоконі картки.

Телефонні номери цих абонентів вже широко видомі в мережі інтернет.

Хоча б так чи ні?

З повагою,

Юрій Сугоняко

Сервіс автоматизованої обробки та контролю вхідної кореспонденції, Національна поліція України

-- відповідь пишіть над цим рядком --

Доброго дня, Юрій Сугоняко!

Створен запит #870558 до Сервіс вхідної електронної кореспонденції НПУ .

Ви можете [1]подивитися прогрес цієї заявки онлайн .

--------------------------------------------------------------------------

Цей лист згенеровано автоматично системою.
Не відповідайте на нього.

References

Visible links
1. https://ticket.np.gov.ua/view.php?auth=o...

Сервіс автоматизованої обробки та контролю вхідної кореспонденції, Національна поліція України

-- відповідь пишіть над цим рядком --

Доброго дня, Юрій Сугоняко

На ваше звернення #870558 надана відповідь:

Шановний(а) Юрій Сугоняко!

Доводимо до Вашого відома, що правила звернення громадян з використанням
мережі Інтернет вказано на [1]нашому сайті.

[2]Завантажити шаблон листа

[3]Перейти для ознайомлення з відповіддю.

--------------------------------------------------------------------------

Цей лист згенеровано автоматично системою.
Не відповідайте на нього.

References

Visible links
1. https://www.npu.gov.ua/podati-zvernennya...
2. https://www.npu.gov.ua/assets/userfiles/...
3. https://ticket.np.gov.ua/view.php?auth=o...

Сервіс автоматизованої обробки та контролю вхідної кореспонденції, Національна поліція України

Доброго дня Нахалов!

Ми створили ваш обліковий запис в нашій системі підтримки, яка знаходиться
за адресою: https://ticket.np.gov.ua.

Будь-ласка, перейдіть за посиланням нижче, щоб підтвердити свій обліковий
запис і отримати доступ до ваших заявок.

[1]https://ticket.np.gov.ua/pwreset.php?tok...

Служба підтримки
Сервіс вхідної електронної кореспонденції НПУ

References

Visible links
1. https://ticket.np.gov.ua/pwreset.php?tok...

Сервіс автоматизованої обробки та контролю вхідної кореспонденції, Національна поліція України

Доброго дня, Нахалов Костянтинович!

Створен запит #419984 до Сервіс вхідної електронної кореспонденції НПУ .

Ви можете [1]подивитися прогрес цієї заявки онлайн .

--------------------------------------------------------------------------

Цей лист згенеровано автоматично системою.
Не відповідайте на нього.

References

Visible links
1. https://ticket.np.gov.ua/view.php?auth=o...

Сервіс автоматизованої обробки та контролю вхідної кореспонденції, Національна поліція України

-- відповідь пишіть над цим рядком --

Доброго дня, Нахалов Костянтинович

На ваше звернення #419984 надана відповідь:

До Головного управління Національної поліції в Закарпатській області
каналами електронного зв'язку надійшло Ваше звернення оформлене без
дотримання вимог ст.5 Закону України "Про звернення громадян", яке не
містить установчих даних, суті звернення, обставин та не підписане
автором.

З урахуванням викладеного роз'яснюємо Вам відповідно до ст. 5 Закону
України Про звернення громадян» звернення адресуються органам державної
влади і органам місцевого самоврядування, підприємствам, установам,
організаціям незалежно від форми власності, об’єднанням громадян або
посадовим особам, до повноважень яких належить вирішення порушених у
зверненнях питань.

Письмове звернення також може бути надіслане з використанням мережі
Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення). У зверненні
має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання
громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції,
заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути
підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. В електронному
зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку
заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби
зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні
електронного звернення не вимагається.

У відповідності до наказу МВС України від 15.11.2017 № 930,
зареєстрованого в міністерстві юстиції України 11.12.217 за №1493/31361,
електронне звернення, надіслане без використання електронного підпису,
повинно мати вигляд скан-копії або фотокопії звернення з підписом заявника
із зазначенням дати.

Звернення, оформлене без дотримання зазначених вимог, повертається
заявнику з відповідними роз’ясненнями не пізніш як через десять днів від
дня його надходження, крім випадків, передбачених частиною першою статті 7
цього Закону.

Виходячи із суті викладеного у тексті рекомендуємо Вам зазначити повні
установчі дані, викласти суть заяви про вчинення протиправних дій та
надіслати звернення у зручний для Вас спосіб каналами поштового зв’язку за
адресою: вул. Ф. Ракоці, 13 м.Ужгород ГУНП в Закарпатській області, або у
сканованій формі на електронну адресу: [email address].

Звертаємо Вашу увагу, що з метою підвищення оперативності та забезпечення
оперативного реагування поліції на заяви і повідомлення громадян про
вчинення кримінальних правопорушень та інші події рекомендується
звертатись на спеціальну телефонну лінію 102», не залежно від місця Вашого
перебування.

[1]Перейти для ознайомлення з відповіддю.

--------------------------------------------------------------------------

Цей лист згенеровано автоматично системою.
Не відповідайте на нього.

References

Visible links
1. https://ticket.np.gov.ua/view.php?auth=o...