Про державні дотації або субсидії для Всеукраїнської асоціації органів місцевого самоврядування "АМУ"

Нам невідомо, чи відповідь на цей запит була інформативною. Якщо ви Слєсаренко Василь Вікторович, будь ласка, авторизуйтесь і вкажіть, наскільки успішним був запит.
Слєсаренко Василь Вікторович

Доброго дня!

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):
Прошу вибачення за довгу експертну оцінку, яка має відношення до предмету запиту і входить до інтересів Офісу Президента України щодо можливої політичної боротьби за владу на всіх рівнях, яка на мій погляд готується в умовах економічної кризи, війни, пандемії коронавірусу, на тлі непопулярних для малого і середнього бізнесу, але вимушених непростих рішень Уряду і Президента України, направлених перш за все для спасіння максимальної кількості життів українських громадян у боротьбі з епідемією коронавірусу.

У попередні роки, на загальні збори Асоціації міст і громад України, в яких я брав участь, був запрошений Президент України Ющенко В.А., де він представив нового Прем’єр-міністра Яценюка А.П., який і став головним лоббістом від групи мерів, які звернулися з проханням до Президента України Ющенка В.А. дозволити їм змінити статус АМУ з громадського об’єднання на об'єднання міських рад із статусом юридичної особи, з закріпленням цього нового статусу спеціальним законом України, тим самим використавши власний лоббіський вплив на Президента України, що дало можливість мерам, задля задоволення власного “Его”, відмежуватись від попереднього, на їх погляд, “низького” правового режиму діяльності, визначеного суто для громадських організацій і перейти у привілийований статус, таким чином наблизити себе, як вони вважали, до статусу, рівного виконавчим органам України.

Відповідно до Закону України “Про асоціації органів місцевого самоврядування” від 16.04.2009 р. № 1275 АМУ перереєстровано у Всеукраїнську Асоціацію органів місцевого самоврядування “Асоціація міст України” (далі - Асоціація), яка є добровільним неприбутковим об'єднанням міських рад із статусом юридичної особи.

Відповідно до п.1.2 і п.1.4 Статуту Всеукраїнської асоціації органів місцевого самоврядування "Асоціації міст України" (далі - Статут) (у редакції, схваленої Загальними зборами АМУ 23 січня 2016 року, головою Асоціації є Кличко В.В.) зазначається, що Асоціація здійснює свою діяльність на принципах позапартійності, а взаємовідносини з органами державної влади будує на принципах рівноправності і взаємоповаги, що далі буде порушуватися.

Відповідно до Статуту, Асоціація здійснює свою діяльність на принципах позапартійності і не може займатися партійним будівництвом. Для подолання такого обмеження в 2005 році був зареєстрований «Клуб мерів» із статусом Всеукраїнської громадської організації як об'єднання колишніх та нині діючих міських голів. Як показав час, ВГО “Клуб мерів”(далі - Клуб) для реалізації справжніх цілей Асоціації, став активно готуватися до створення партії, як плацдарма Асоціації, для входження мерів у владу через участь у виборах на всіх рівнях, можливо як альтернативу партії влади “Слуга народу”. Не виключено, що така партія мерів зможе досягнути мети через місцевий адміністративний ресурс і інструменти, закладені у трьох законопроектах “Про всеукраїнський референдум”, які поки повернуті авторам профільним комітетом Верховної Ради України на доопрацювання.

Навіть законопроект “Про всеукраїнський референдум”, визнаний як перший і кращий в царині законів про пряме народовладдя і демократію, якість якого була настільки низькою, що профільний комітет ВРУ вирішив повернути його автору-розробнику на доопрацювання і який підготовлений суто експертами, відібраними у робочу групу за принципом секретності, список учасників групи не було оприлюднено у вільному доступі, рівно як і самого розпорядження про його утворення, яку створено за розпорядженням голови ВРУ Разумкова Д.О. від 13 січня 2020 року, де головування робочою групою довірено здійснювати голові робочої групи у турбо режимі, непрозоро, фактично з порушенням Регламенту ВРУ щодо недотримання строків винесення його на громадське обговорення, з відмовою іншим досвідченим експертам брати участь у роботі робочої групи під час його підготовки, бо вони не є членами партії “Слуга народу”, а керівництво робочої групи було довірене першому заступнику голови Верховної Ради України Стефанчуку Р.О., українському правознавцю та політику, доктору юридичних наук, професору, член-кореспонденту Національної академії правових наук України, заслуженому діячу науки і техніки України, який у 2019 році був радником Президента України, далі був представником президента у Верховній Раді України і є головним ідеологом партії “Слуга народу, з розрахунку, що такого рівня керівник не допустить підготовку робочою групою низької якості першого закону про народне волевиявлення як інструмент прямої демократії. Але не сталося, як бажалося.

На моє судження, у майбутньої партії мерів, якщо я не помиляюся з прогнозом, є всі шанси, після прийняття парламентом законопроекту “Про всеукраїнський референдум” як закону, добитися реалізації своїх справжніх цілей на отримання влади через референдум і у парламенті через участь у виборах до ВРУ, і на місцевих виборах, фундамент чого був закладений у результатах попереднього народного волевиявлення, а саме на Референдумі 2000 року, який було ініційовано Президентом України Леонідом Кучмою і організовано Центральною виборчою комісією на основі «народної ініціативи» населення усієї країни, де четверим питанням було питання: “Чи підтримуєте Ви необхідність формування двопалатного парламенту в Україні, одна з палат якого представляла б інтереси регіонів України і сприяла б їх реалізації, та внесення відповідних змін до Конституції України і виборчого законодавства?”. Тоді проголосували “За” 24 млн. 284 тис. 220 осіб, що становило 82,9% від загальної кількості осіб, які прийняли участь у голосуванні (36млн. 629тис. 926 осіб). Проходжнення до парламенту представників партії мерів дасть їм можливість сформувати другу палату, яка буде представляти власною монобільшістю інтереси регіонів України шляхом внесення відповідних змін до Конституції України і виборчого законодавства.

Сьогодні показовим є свідоме несприйняття окремими мерами постанов Уряду щодо кроків продовжити коронавірусний карантин в Україні, який як ультиматум владі прозвучав від мера міста Черкаси Анатолія Бондаренка, який власним супротивом розпочав наступну виборчу кампанію певних політичних груп, в тому числі для майбутньої партії мерів України, як зацікавленої сторони у наступних виборчих перегонах, з  конфлікту із центральною владою як сигнал всім іншим мерам брати з нього приклад і ініціативу в свої руки, спекулюючи на складній епідеміологічній ситуації в країні за наслідками продовження масового лабораторного виявлення коронавірусу у сотень громадян кожен день.

Пік пандемії в Україні ще не пройдений. Але для політиків такого штибу усі методи добрі для досягнення мети. Можете не звертати увагу на мої зауваження, але прийде час, який все покаже. Небажання вчасно виявляти політичні кризи дають перевагу конкурентам від влади.
Маю сподівання, що буду почутий тими, кому виклав свої думки.

Виходячи з наведеного, та керуючись абз.7 п.7.1 та п.7.3 статті 7 Статуту Асоціації,-
Прошу,-
Надати інформацію про виділення з Державного бюджету України у 2016-2020 роках дотацій або субсидій для здійснення статутної діяльності Всеукраїнською Асоціацією органів місцевого самоврядування “Асоціація міст України” і, за можливості, про будівлі, споруди, житловий і нежитловий фонд, обладнання, транспортні засоби, інвентар, майно культурно – освітнього і оздоровчого призначення, земельні ділянки, кошти, акції, інші цінні папери та інше майно, яке знаходиться у власності Асоціації.

Останнє питання про майно Асоціації бажано відділити окремо і направити для надання відповіді до Рахункової палати України.

З повагою,

Слєсаренко Василь Вікторович

Департамент доступу до публічної інформації, Офіс Президента України

1 Attachment

Рахункова палата (RP),

1 Attachment