Призначення банкірів та іноземців віце-президентами у Енергоатом Хартмута Якоба та Германа Галущенка

Нам невідомо, чи відповідь на цей запит була інформативною. Якщо ви Віктор Лисак, будь ласка, авторизуйтесь і вкажіть, наскільки успішним був запит.
Віктор Лисак

Доброго дня!

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):

1. Копію всіх висновків про перевірку перед призначенням на відповідальні посади, що отримав Кабінет Міністрів щодо новопризначених банкірів та іноземців віце-президентами у Енергоатом Хартмута Якоба та Германа Галущенка;

2. Інформацію про ініціаторів та чому саме цих осіб поза конкурсом, без визначних досягнень в галузі атомної енергетики призначено без випробувального терміну.

З повагою,

Віктор Лисак

Publishinfo, Кабінет Міністрів України

 

.

[1][FOI #68249 email] 

14 2020 . 17-20/1401

 

 

³!

 

07.05.2020, ̳ , .

19 , , , , .

̳ 1 ̳ , ̳ 18.07.2007 950, ̳ , , .

06.05.2020 ̳ ̳ 493 . . - 494 . - .

³ 56 ( ) , , , ̳ 25.03.2015 171 ( ), ̳ . . X. . 58 17 , .

21 , , ᒺ . () , , .

C 32 , , , .

, , , , , , .  쒿 - , , , , .

10 , , , , , , , , , , .

, , , , .

, , , , .

6 , , : , , , , , , ; ; .

, ̳ 15.11.2019 1084 ̳ .

, 23.03.2016 438/28568, , - , .

³ 1 ̳ 25.05.2011 583 ̳ , ̳ , , , .

, 22 ̳ .

 

 

䳿

̳

 

References

Visible links
1. mailto:[FOI #68249 email]

[ Повідомлення сайту: вищенаведений текст неправильний закодований, тож невідомі символи було вилучено.]

Віктор Лисак

Доброго дня!

Прошу надати відповідь на запит, а не зображати штучні помилки. У разі ненадання проситиму відповідь публічно через Фейсбук.

З повагою,

Віктор Лисак

Publishinfo, Кабінет Міністрів України

1 Attachment

Надсилається повторно

В. ЛИСАКУ
[FOI #68249 email]

14 травня 2020 р. № 17-20/1401

Шановний пане Вікторе!

За результатами опрацювання Вашого запиту від 07.05.2020, що надійшов до Секретаріату Кабінету Міністрів електронною поштою, в межах компетенції повідомляємо.
Частиною другою статті 19 Конституції України визначено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Згідно із Законом України «Про Кабінет Міністрів України» та відповідно до § 1 Регламенту Кабінету Міністрів України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів від 18.07.2007 № 950, Кабінет Міністрів є колегіальним органом, який приймає рішення після обговорення питань на його засіданнях та видає постанови і розпорядження, обов’язкові до виконання.
На засіданні Уряду 06.05.2020 відповідно до пропозицій Мінекоенерго прийнято розпорядження Кабінету Міністрів № 493 «Про призначення Галущенка Г. В. віце-президентом державного підприємства «Національна атомна енергогенеруюча компанія «Енергоатом» та № 494 «Про призначення Якоба Х. віце-президентом державного підприємства «Національна атомна енергогенеруюча компанія «Енергоатом».
Відповідно до статті 56 Закону України «Про запобігання корупції» (далі – Закони) та Порядку проведення спеціальної перевірки стосовно осіб, які претендують на зайняття відповідального або особливо відповідального становища, та посаді з підвищеним корупційним ризиком, затвердженого постановою Кабінету Міністрів від 25.03.2015 № 171 (далі – Порядок), Секретаріатом Кабінету Міністрів проведено спеціальну перевірку відомостей щодо Галущенка Г. В. та X. Якоба. Згідно із статтею 58 Закону та відповідно до пункту 17 Порядку інформація про результати спеціальної перевірки та документи щодо її проведення є конфіденційними, тому доступ до ник обмежений і здійснюється відповідно до вимог законодавства.
Згідно з частиною другою статті 21 Закону України «Про інформацію» конфіденційною є інформація, доступ до якої обмежено юридичною особою, крім суб’єктів владних повноважень. Конфіденційна інформація може поширюватися за бажанням (згодою) відповідної особи у визначеному нею порядку відповідно до передбачених нею умов, а також в інших випадках, визначених законом.
Cтаттею 32 Конституції України встановлено, що ніхто не може зазнавати втручання в його особисте і сімейне життя, крім випадків, передбачених Конституцією України.
Не допускається збирання, зберігання, використання та поширення конфіденційної інформації про особу без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини. Кожному гарантується судовий захист права спростовувати недостовірну інформацію про себе і членів своєї сім’ї та права вимагати вилучення будь-якої інформації, а також право на відшкодування матеріальної і моральної шкоди, завданої збиранням, зберіганням, використанням та поширенням такої недостовірної інформації.
Частинами першою – третьою статті 10 Закону України «Про доступ до публічної інформації» передбачено, що кожна особа має право, зокрема, знати у період збирання інформації, але до початку її використання, які відомості про неї та з якою метою збираються, як, ким і з якою метою вони використовуються, передаються чи поширюються, крім випадків, встановлених законом.
Обсяг інформації про особу, що збирається, зберігається і використовується розпорядниками інформації, має бути максимально обмеженим і використовуватися лише з метою та у спосіб, визначений законом.
Розпорядники інформації, які володіють інформацією про особу, зобов’язані, зокрема, вживати заходів щодо унеможливлення несанкціонованого доступу до неї інших осіб.
Частиною другою статті 6 Закону України «Про доступ до публічної інформації» визначено, що обмеження доступу до інформації здійснюється відповідно до закону, при дотриманні сукупності таких вимог: виключно в інтересах національної безпеки, територіальної цілісності або громадського порядку з метою запобігання заворушенням чи злочинам, для охорони здоров’я населення, для захисту репутації або прав інших людей, для запобігання розголошенню інформації, одержаної конфіденційно, або для підтримання авторитету і неупередженості правосуддя; розголошення інформації може завдати істотної шкоди цим інтересам; шкода від оприлюднення такої інформації переважає суспільний інтерес в її отриманні.
Разом з тим, відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів від 15.11.2019 № 1084 державне підприємство «Національна атомна енергогенеруюча компанія «Енергоатом» передано до сфери управління Міністерства енергетики та захисту довкілля.
Згідно з Типовим положенням про службу управління персоналом державного органу, затвердженим наказом Національного агентства з питань державної служби від 23.03.2016 № 438/28568, служба управління персоналом відповідно до покладених на неї завдань, зокрема веде встановлену звітно-облікову документацію, готує державну статистичну звітність з кадрових питань.
Відповідно до пункту 1 постанови Кабінету Міністрів від 25.05.2011 № 583 «Питання виконання Закону України «Про доступ до публічної інформації» в Секретаріаті Кабінету Міністрів України, центральних та місцевих органах виконавчої влади» Секретаріат Кабінету Міністрів не є розпорядником інформації за запитами стосовно інформації інших державних органів України, а також щодо інформації, яка може бути отримана шляхом узагальнення, аналітичної обробки даних або яка потребує створення в інший спосіб.
Ураховуючи викладене, Ваш запит відповідно до частини третьої статті 22 Закону України «Про доступ до публічної інформації» надіслано до Мінекоенерго та ДП «НАЕК «Енергоатом» для розгляду та надання Вам більш детальної інформації в установленому порядку.

З повагою

Департамент інформації та взаємодії з громадськістю
Секретаріату Кабінету Міністрів України

показати цитоване

Publishinfo, Кабінет Міністрів України

1 Attachment

Надсилається повторно

В. ЛИСАКУ
[FOI #68249 email]

14 травня 2020 р. № 17-20/1401

Шановний пане Вікторе!

За результатами опрацювання Вашого запиту від 07.05.2020, що надійшов до Секретаріату Кабінету Міністрів електронною поштою, в межах компетенції повідомляємо.
Частиною другою статті 19 Конституції України визначено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Згідно із Законом України «Про Кабінет Міністрів України» та відповідно до § 1 Регламенту Кабінету Міністрів України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів від 18.07.2007 № 950, Кабінет Міністрів є колегіальним органом, який приймає рішення після обговорення питань на його засіданнях та видає постанови і розпорядження, обов’язкові до виконання.
На засіданні Уряду 06.05.2020 відповідно до пропозицій Мінекоенерго прийнято розпорядження Кабінету Міністрів № 493 «Про призначення Галущенка Г. В. віце-президентом державного підприємства «Національна атомна енергогенеруюча компанія «Енергоатом» та № 494 «Про призначення Якоба Х. віце-президентом державного підприємства «Національна атомна енергогенеруюча компанія «Енергоатом».
Відповідно до статті 56 Закону України «Про запобігання корупції» (далі – Закони) та Порядку проведення спеціальної перевірки стосовно осіб, які претендують на зайняття відповідального або особливо відповідального становища, та посаді з підвищеним корупційним ризиком, затвердженого постановою Кабінету Міністрів від 25.03.2015 № 171 (далі – Порядок), Секретаріатом Кабінету Міністрів проведено спеціальну перевірку відомостей щодо Галущенка Г. В. та X. Якоба. Згідно із статтею 58 Закону та відповідно до пункту 17 Порядку інформація про результати спеціальної перевірки та документи щодо її проведення є конфіденційними, тому доступ до ник обмежений і здійснюється відповідно до вимог законодавства.
Згідно з частиною другою статті 21 Закону України «Про інформацію» конфіденційною є інформація, доступ до якої обмежено юридичною особою, крім суб’єктів владних повноважень. Конфіденційна інформація може поширюватися за бажанням (згодою) відповідної особи у визначеному нею порядку відповідно до передбачених нею умов, а також в інших випадках, визначених законом.
Cтаттею 32 Конституції України встановлено, що ніхто не може зазнавати втручання в його особисте і сімейне життя, крім випадків, передбачених Конституцією України.
Не допускається збирання, зберігання, використання та поширення конфіденційної інформації про особу без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини. Кожному гарантується судовий захист права спростовувати недостовірну інформацію про себе і членів своєї сім’ї та права вимагати вилучення будь-якої інформації, а також право на відшкодування матеріальної і моральної шкоди, завданої збиранням, зберіганням, використанням та поширенням такої недостовірної інформації.
Частинами першою – третьою статті 10 Закону України «Про доступ до публічної інформації» передбачено, що кожна особа має право, зокрема, знати у період збирання інформації, але до початку її використання, які відомості про неї та з якою метою збираються, як, ким і з якою метою вони використовуються, передаються чи поширюються, крім випадків, встановлених законом.
Обсяг інформації про особу, що збирається, зберігається і використовується розпорядниками інформації, має бути максимально обмеженим і використовуватися лише з метою та у спосіб, визначений законом.
Розпорядники інформації, які володіють інформацією про особу, зобов’язані, зокрема, вживати заходів щодо унеможливлення несанкціонованого доступу до неї інших осіб.
Частиною другою статті 6 Закону України «Про доступ до публічної інформації» визначено, що обмеження доступу до інформації здійснюється відповідно до закону, при дотриманні сукупності таких вимог: виключно в інтересах національної безпеки, територіальної цілісності або громадського порядку з метою запобігання заворушенням чи злочинам, для охорони здоров’я населення, для захисту репутації або прав інших людей, для запобігання розголошенню інформації, одержаної конфіденційно, або для підтримання авторитету і неупередженості правосуддя; розголошення інформації може завдати істотної шкоди цим інтересам; шкода від оприлюднення такої інформації переважає суспільний інтерес в її отриманні.
Разом з тим, відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів від 15.11.2019 № 1084 державне підприємство «Національна атомна енергогенеруюча компанія «Енергоатом» передано до сфери управління Міністерства енергетики та захисту довкілля.
Згідно з Типовим положенням про службу управління персоналом державного органу, затвердженим наказом Національного агентства з питань державної служби від 23.03.2016 № 438/28568, служба управління персоналом відповідно до покладених на неї завдань, зокрема веде встановлену звітно-облікову документацію, готує державну статистичну звітність з кадрових питань.
Відповідно до пункту 1 постанови Кабінету Міністрів від 25.05.2011 № 583 «Питання виконання Закону України «Про доступ до публічної інформації» в Секретаріаті Кабінету Міністрів України, центральних та місцевих органах виконавчої влади» Секретаріат Кабінету Міністрів не є розпорядником інформації за запитами стосовно інформації інших державних органів України, а також щодо інформації, яка може бути отримана шляхом узагальнення, аналітичної обробки даних або яка потребує створення в інший спосіб.
Ураховуючи викладене, Ваш запит відповідно до частини третьої статті 22 Закону України «Про доступ до публічної інформації» надіслано до Мінекоенерго та ДП «НАЕК «Енергоатом» для розгляду та надання Вам більш детальної інформації в установленому порядку.

З повагою

Департамент інформації та взаємодії з громадськістю
Секретаріату Кабінету Міністрів України

показати цитоване

svetlana.krechuniak,

1 Attachment

Foi+request-68249-5371bab0,

--
,
svetlana.krechuniak mailto:[email address]

[ Повідомлення сайту: вищенаведений текст неправильний закодований, тож невідомі символи було вилучено.]

Мігович Ігор Григорович,

1 Attachment

" "" 20.05.2020 6229/32 ( 110382)



" ""
. (044) 277-78-83, (044) 201-09-56
e-mail: [email address]

[ Повідомлення сайту: вищенаведений текст неправильний закодований, тож невідомі символи було вилучено.]