Преміювання всього колективу СШ № 185 за ІІІ квартал 2019 р.

До цього запиту є юридичний коментар. Перейти до коментаря

Нам невідомо, чи відповідь на цей запит була інформативною. Якщо ви Єгор, будь ласка, авторизуйтесь і вкажіть, наскільки успішним був запит.

Доброго дня!

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):
1. Наказ " про преміювання працівників СШ № 185 за підсумками ІІІ кварталу"
2.Які стягнення , на кого і коли були накладені на працівників СШ № 185 за період січень 2018 - листопад 2019 , які зняті.Накази.
3. Яким Наказом Управління освіти Святошинської РДА регламентоввано кількість кабінетів в школах району?

З повагою,

Єгор

Від: Управління освіти
Управління освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації

Посилання

Доброго дня!
Відповідно до частини 5 статті 6 Закону України "Про доступ до публічної інформації" заборонено обмежувати доступ до інформації про розпорядження бюджетними коштами, володіння, користування чи розпорядження державним, комунальним майном, у тому числі до копій відповідних документів, умови отримання цих коштів чи майна, прізвища, імена, по батькові фізичних осіб та найменування юридичних осіб, які отримали ці кошти або майно. В свою чергу абзац другий частини 3 статті 5 Закону України "Про захист персональних даних" передбачає, що до інформації з обмеженим доступом не належить інформація про отримання у будь-якій формі фізичною особою бюджетних коштів, державного чи комунального майна, крім випадків, передбачених статтею 6 Закону України "Про доступ до публічної інформації".

У школах, які є установами комунальної форми власності, заробітні плати та премії учителям та іншим працівникам виплачуються за рахунок бюджетних коштів. Відповідно, інформація про прізвища, імена, по батькові фізичних осіб, які їх отримали, не може обмежуватись у доступі. З огляду на це, відповідь на запит, у якій відсутні (закриті) відомості про прізвища, імена та по-батькові конкретних осіб, які отримали премії із зазначенням розміру премій, отриманих кожним із співробітників школи, є неповною відповіддю на запит, що порушує Закон "Про доступ до публічної інформації".
Тому прошу Вас надати повну відповідь з вказаними прізвищами.

З повагою,

Єгор

Від: Управління освіти
Управління освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації

Посилання

Юридичний коментар

Коментує Людмила Опришко, адвокатеса, медіа-юристка ГО "Платформа прав людини"

Відповідно до частини 5 статті 6 Закону України "Про доступ до публічної інформації" заборонено обмежувати доступ до інформації про розпорядження бюджетними коштами, володіння, користування чи розпорядження державним, комунальним майном, у тому числі до копій відповідних документів, умови отримання цих коштів чи майна, прізвища, імена, по батькові фізичних осіб та найменування юридичних осіб, які отримали ці кошти або майно. В свою чергу абзац другий частини 3 статті 5 Закону України "Про захист персональних даних" передбачає, що до інформації з обмеженим доступом не належить інформація про отримання у будь-якій формі фізичною особою бюджетних коштів, державного чи комунального майна, крім випадків, передбачених статтею 6 Закону України "Про доступ до публічної інформації".

У школах, які є установами комунальної форми власності, заробітні плати та премії учителям та іншим працівникам виплачуються за рахунок бюджетних коштів. Відповідно, інформація про прізвища, імена, по батькові фізичних осіб, які їх отримали, не може обмежуватись у доступі. З огляду на це, відповідь на запит, у якій відсутні (закриті) відомості про прізвища, імена та по-батькові конкретних осіб, які отримали премії із зазначенням розміру премій, отриманих кожним із співробітників школи, є неповною відповіддю на запит, що порушує Закон "Про доступ до публічної інформації".