Представництво Президента України в Автономній Республіці Крим

До цього запиту є юридичний коментар. Перейти до коментаря

Нам невідомо, чи відповідь на цей запит була інформативною. Якщо ви Ayder Aliev, будь ласка, авторизуйтесь і вкажіть, наскільки успішним був запит.

Доброго дня!

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):перелік наказів керівника апарату Представництва Президента України в Автономній Республіці Крим з кадрових питань за час з 01 березня 2017 року по 07 лютого 2020 року, із зазначенням дати прийняття такого акту, порядкового номеру та назви.

З повагою,

Ayder Aliev

Publishinfo, Кабінет Міністрів України

1 Attachment

ВІДПОВІДЬ У ВКЛАДЕНОМУ ФАЙЛІ

показати цитоване

Департамент доступу до публічної інформації,

1 Attachment

Звернення. Представництво Президента України в АР Крим,

1 Attachment

Звернення. Представництво Президента України в АР Крим,

2 Attachments

Юридичний коментар

Коментує Христина Буртник, медіа-юристка ГО "Центр демократії та верховенства права"

Відповідно до Закону «Про Представництво Президента України в Автономній Республіці Крим» вказане Представництво є державним органом та утворюється Президентом України і безпосередньо йому підпорядковується. Також відповідно до статті 5 цього Закону воно є юридичною особою.

Це означає, що цей орган є окремим розпорядником інформації в розумінні Закону «Про доступ до публічної інформації», на який покладені обов’язки у сфері доступу до публічної інформації, визначені статтею 14:
1) оприлюднювати інформацію, передбачену цим та іншими законами;
2) систематично вести облік документів, що знаходяться в їхньому володінні;
3) вести облік запитів на інформацію;
4) визначати спеціальні місця для роботи запитувачів з документами чи їх копіями, а також надавати право запитувачам робити виписки з них, фотографувати, копіювати, сканувати їх, записувати на будь-які носії інформації тощо;
5) мати спеціальні структурні підрозділи або призначати відповідальних осіб для забезпечення доступу запитувачів до інформації та оприлюднення інформації;
6) надавати та оприлюднювати достовірну, точну та повну інформацію, а також у разі потреби перевіряти правильність та об’єктивність наданої інформації і оновлювати оприлюднену інформацію.

Ведення обліку документів, яке передбачено у пункті другому цієї статті повинно вестись у розрізі критеріїв, передбачених статтею 18. Серед них: назва документа, дата створення, джерело інформації (автор, відповідний підрозділ), вид документа, а також форма та місце зберігання.
За допомогою цих критеріїв розпоряднику буде легко вибрати саме накази керівника за той період, який цікавить запитувача.

Отже, у Представництва Президента України в Автономній Республіці Крим повинна знаходити у володінні запитувана інформація. Запитувачу слід було звертатись безпосередньо до цього Представництва, а не до Кабінету Міністру України. Очевидно, що КМУ не володіє і не повинен володіти такою інформацією.

Водночас КМУ слід було переслати цей запит у порядку статті 22 Закону «Про доступ до публічної інформації» до Представництва, а не до Офісу Президента.