Предательство национальных интересов Украины

Нам невідомо, чи відповідь на цей запит була інформативною. Якщо ви Влад, будь ласка, авторизуйтесь і вкажіть, наскільки успішним був запит.

Доброго дня!

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):

Смотрим источник
http://www.szona.org/resursi-dlia-terror...

Одним из главных неозвученных вопросов остается тот, каким образом, в условиях военной блокады оккупированных территорий оккупационным властям ДНР и ЛНР удается получать необходимые ресурсы для существования? Можно сколько угодно кивать головой на так называемый гуманитарный конвой, который уже много раз приезжал со стороны РФ, но вполне понятно, что в полупустых фурах не привезешь всего необходимого для функционирования террористических образований.
Хочется поинтересоваться, откуда ДНР получает горюче-смазочные материалы и таким образом пополняет бюджет террористической организации и одновременно заправляет военную технику, которая убивает жителей Украины и представителей Вооруженных сил Украины. Кто наживается на данном бизнесе? Вопрос вне сомнения должен быть адресован к Генеральной Прокуратуре Украины и Военной Прокуратуре, поскольку на оккупированные территории свободно проезжают цистерны с топливом, непонятным образом минуя блокпосты на освобожденной территории. И не только по дорожным магистралям, но и по железной дороге.
Интересно, что поставщики нефте- и газопродуктов с украинской стороны в ДНР, очевидно, не испытывают особых угрызений совести. Чистый бизнес, который пахнет нефтепродуктами и кровью, и ничего личного. Народ Украины требует прекратить приоритет интересов олигархии над национальными интересами державы. Никто в СССР во время Великой Отечественной войны не поставлял топливо и другие ресурсы фашистской Германии, а Украина позоляет себе плевать на свои национальные интересы. Как и когда это будет пресекаться правительством Украины? Пресмыкательство перед интересами крупного бизнеса полностью противоречит провозглашенному курсу развития страны, создает новый зародыш социальных взрывов недоверия народа к правительству.

З повагою,

Влад

Відкритість, Офіс Президента України

 

 

ВЛАДУ

 

 

 

Шановний пане Владе!

 

На Ваш лист від 21 листопада 2014 року повідомляємо, що він не може
розглядатися як запит на інформацію, оскільки не відповідає нормам Закону
України «Про доступ до публічної інформації».

Згідно з пунктом 1 статті 19 Закону України «Про доступ до публічної
інформації»: запит  на  інформацію  – це прохання особи до розпорядника
інформації надати  публічну  інформацію,  що  знаходиться у його
володінні. Відповідно до статті 1 згаданого Закону публічна інформація –
це відображена та задокументована будь-якими засобами та на будь-яких 
носіях  інформація,  що  була отримана  або  створена  в  процесі
виконання суб'єктами владних повноважень своїх обов'язків,  передбачених
чинним законодавством, або  яка знаходиться у володінні суб'єктів владних
повноважень, інших розпорядників публічної інформації, визначених цим
Законом.

Головний департамент забезпечення доступу до публічної інформації
Адміністрації Президента України – спеціальний структурний підрозділ, який
організовує в установленому порядку доступ до публічної інформації,
відповідає за розгляд, опрацювання, облік, систематизацію, аналізування та
надання відповідей на запити на інформацію, що надходять до Президента
України, Адміністрації Президента України, а також надає консультації під
час оформлення таких запитів.

Водночас зазначаємо, що реалізація громадянами України наданого їм
Конституцією України права вносити в органи державної влади, об'єднання
громадян відповідно до їх статуту пропозиції про поліпшення їх діяльності,
викривати недоліки в роботі, оскаржувати дії посадових осіб, державних і
громадських органів регулюється Законом України «Про звернення громадян».

Закон забезпечує громадянам України можливості для участі в управлінні державними і громадськими справами, для впливу на поліпшення роботи органів державної влади і місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, для відстоювання своїх прав і законних інтересів та відновлення їх у разі порушення.

Згідно зі статтею 5 цього Закону звернення (пропозиції, заяви,  скарги) адресуються органам державної влади і місцевого самоврядування, підприємствам, установам, організаціям незалежно від форм власності, об'єднанням громадян або посадовим особам, до повноважень яких належить вирішення порушених у зверненнях питань.

У зверненні має бути зазначено прізвище, ім'я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником із зазначенням дати. Законом України «Про звернення громадян» не передбачено листування електронною поштою.

Організацію розгляду звернень громадян до Президента України та
Адміністрації Президента України здійснює Приймальня Президента України
(поштова адреса: 01220, м. Київ, вул. Банкова, 11).

Дякуємо за Ваш лист.

 

З повагою

 

 

 

 

 

Керівник Головного департаменту

забезпечення доступу до публічної інформації

Адміністрації Президента України                             
           О.Кошелєв

Link: [1]File-List
Link: [2]themeData
Link: [3]colorSchemeMapping

References

Visible links
1. file:///c:%5CTemp%5Cmsohtmlclip1%5C01%5Cclip_filelist.xml
2. file:///c:%5CTemp%5Cmsohtmlclip1%5C01%5Cclip_themedata.thmx
3. file:///c:%5CTemp%5Cmsohtmlclip1%5C01%5Cclip_colorschememapping.xml