Право на договір - мінекономіки - повторний запит щодо постанови

олександр із Роду матвій

Доброго дня, відповідальний посадовець на виконання зобовязань/державний службовець ГАЛАБУДСЬКА ТЕТЯНА МИКОЛАЇВНА ! Спілкуючись з державним службовцем ХОМІК Марія, яка сказала, що можливо повторний запит попав в спам, перенадсилаю та талефоную на номер 044 253 61 36, фіксуючи розмову щодо контролю визнання правосубєктності Людини та компетентної відповіді.

Живий Суверенний МужЧина названий за народженням дарованим Мені ім'ям ©:Олександр: Моїм Батьком (МужЧиною) з ім'ям ©:Василь з ім'ям по Роду Батька ©:Матвій: (©:Олександр :Василь :Матвій), власник, вигодонабувач своїх імен ©:Олександр :Василь :Матвій:, іменований ©:Олександр Васильович з роду Матвій:,
в правовому статусі Людина, Проголошуючи та утверджуючи Свою Свобідну Волю даровану Мені Всевишнім Творцем та керуючись Своєю Владою, а також беручи до уваги писані для вас статті:

Беручи до уваги ст. 3 Конституції України Людина, її життя і здоров'я, честь і гідність, недоторканність і безпека визнаються в Україні найвищою соціальною цінністю.
Права і свободи людини та їх гарантії визначають зміст і спрямованість діяльності держави. Держава відповідає перед людиною за свою діяльність. Утвердження і забезпечення прав і свобод людини є головним обов'язком держави.

Беручи до уваги
ЗАКОН УКРАЇНИ Про державну службу
Стаття 4. Принципи державної служби

1. Державна служба здійснюється з дотриманням таких принципів:

1) верховенства права - забезпечення пріоритету прав і свобод людини і громадянина відповідно до Конституції України, що визначають зміст та спрямованість діяльності державного службовця під час виконання завдань і функцій держави;

Беручи до уваги ст. 9 Конституції України Чинні міжнародні договори, згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України, є частиною національного законодавства України.

Беручи до уваги Частину 1 статті 19 Закону України Про міжнародні договори України закріплено, що чинні міжнародні договори України, згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України, є частиною національного законодавства і застосовуються у порядку, передбаченому для норм національного законодавства.

Беручи до уваги Частину 2 статті 19 Закону України Про міжнародні договори України закріплено, якщо міжнародним договором України, який набрав чинності в установленому порядку, встановлено інші правила, ніж ті, що передбачені у відповідному акті законодавства України, то застосовуються правила міжнародного договору.

Беручи до уваги Частину 1 статті 4 Пакту закріплено, що під час надзвичайного становища в державі, при якому життя нації перебуває під загрозою і про наявність якого офіційно оголошується, держави-учасниці цього Пакту можуть вживати заходів на відступ від своїх зобов'язань за цим Пактом тільки в такій мірі, в якій це диктується гостротою становища, при умові, що такі заходи не є несумісними з їх іншими зобов'язаннями за міжнародним правом і не тягнуть за собою дискримінації виключно на основі раси, кольору шкіри, статі, мови, релігії чи соціального походження.

Беручи до уваги Міжнародний пакт про громадянські і політичні права Стаття 5
1. Ніщо в цьому Пакті не може тлумачитись як таке, що означає, що якась держава, якась група чи якась особа має право займатися будь-якою діяльністю або чинити будь-які дії, спрямовані на знищення яких-небудь прав чи свобод, визнаних у цьому Пакті, або на обмеження їх у більшій мірі, ніж передбачається в цьому Пакті.
2. Ніяке обмеження чи приниження будь-яких основних прав людини, визнаних або існуючих в якій-небудь державі-учасниці цього Пакту на підставі закону, конвенцій, правил чи звичаїв, не допускається під тим приводом, що в цьому Пакті не визнаються такі права або що в ньому вони визнаються в меншому обсязі.

У міжнародних документах про права людини (ст. 6 Загальної декларації прав людини, ст.16 Міжнародного пакту про громадянські і політичні права) записано, що кожна людина, де б вона не знаходилася, має право на визнання її правосуб'єктності.

Беручи до уваги, що за Статутом Організації Об'єднаних Націй держави зобов'язані заохочувати загальне поважання і додержання прав і свобод людини”, Людина в правовому статусі Людина в відносинах з державою, фізичними особами, юридичними особами виступає в ролі Основного Кредитора.

Беручи до уваги Статтю 19 Міжнародного пакту про громадянські та політичні права закріплено право кожного на вільне вираження свого погляду; це право включає свободу шукати, одержувати і поширювати будь-яку інформацію та ідеї, незалежно від державних кордонів, усно, письмово чи за допомогою друку або художніх форм вираження чи іншими способами на свій вибір, тощо.

Беручи до уваги ст. 22 Конституції України Права і свободи людини і громадянина, закріплені цією Конституцією, не є вичерпними.

Конституційні права і свободи гарантуються і не можуть бути скасовані.

При прийнятті нових законів або внесенні змін до чинних законів не допускається звуження змісту та обсягу існуючих прав і свобод.

Беручи до уваги ст.4 Закону України «Про інформацію» суб'єктами інформаційних
відносин є:
люди,
громадяни,
фізичні особи; юридичні особи; об'єднання громадян (людей); суб'єкти владних повноважень.
Право на інформацію гарантується статтею 5 Закону України «Про інформацію», яка
проголошує, що кожен має право на інформацію, що передбачає можливість вільного
одержання, використання, поширення, зберігання та захисту інформації, необхідної для реалізації своїх прав, свобод і законних інтересів.

Беручи до уваги частину другу cтaттi 2 Цивiльного кодексу України (далi - ЦК України) учасниками цивiльних вiдносин є: держава Україна, Автономна Республiка Крим, територiальнi громади, iноземнi держави та iншi суб'єкти публiчного права.

Людина в правовому статусі Людина є субєктом міжнародного публічного права.

Беручи до уваги статтю 228 Цивiльного кодексу України Правові наслідки вчинення правочину, який порушує публічний порядок, вчинений з метою, що суперечить інтересам держави і суспільства

1. Правочин вважається таким, що порушує публічний порядок, якщо він був спрямований на порушення конституційних прав і свобод людини і громадянина, знищення, пошкодження майна фізичної або юридичної особи, держави, Автономної Республіки Крим, територіальної громади, незаконне заволодіння ним.

2. Правочин, який порушує публічний порядок, є нікчемним.

А також, Беручи до уваги відповіді МІНІСТЕРСТВА ЕНЕРГЕТИКИ ТА ВУГІЛЬНОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ УКРАЇНИ №26/1.4-7.4.1-13251 від 25.08.2021 з посиланням на Міністерство Економіки ( https://dostup.pravda.com.ua/request/pra... ) Людині в статусі Людина
"Питання укладення договорів між Міністерством енергетики та вугільної промисловості України та Операторами газорозподільних систем, зокрема публічного акціонерного товариства «Чернівцігаз», врегульовано Постановою No 95, з текстом якої можна ознайомитися на офіційному порталі Верховної Ради України в розділі «Законодавство».
Враховуючи, що розробником Постанови No 95 є Міністерство економіки України, Міненерго не є розпорядником запитуваної інформації"

та

№31.2-ВИХ/517 -17 від 20.03.2017, де зазначено, що "... у забороні використання на умовах господарського віддання операторами газорозподільних систем, які не належать до субєктів господарюваня державного сектору економіки" з посиланням
на ЗАКОН УКРАЇНИ Про ринок природного газу, де написано, що "Газорозподільні системи, власником яких є держава, не можуть знаходитися в користуванні оператора газорозподільної системи на праві господарського відання, крім випадків належності такого оператора до суб’єктів господарювання державного сектору економіки."

та на підставі Конвенції Ради Європи про доступ до офіційних документів ст., ст., ст., ст., ст., 1, 2, 4, 6, 9, 10; ст., ст. 10,17 Конвенції з прав людини і основоположних свобод, ст., ст. 5, 19 Міжнародного пакту про політичні і громадянські права,ст.ст.19, 30 Загальної декларації з прав людини, з метою особистого ознайомлення, публікації в ЗМІ та мережі інтернет, використанні при поребі в якості належного доказу в кримінальному та судовому провадженнях,

Враховуючи, що Держава відповідає перед Людиною за свою діяльність і є зобовязальною стороною, хочу (Проявляю та Утверджую Свою Волю) як Живий Мужчина в правовму статусі Людина отримати компетентну відповідь під Вашу особисту відповідальність:

1) Надати належним чином завірену фотокопію нормативно-правового акту, відповідно до якого після 20.03.2017 регламентовано можливість заключення договору між МІНІСТЕРСТВом ЕНЕРГЕТИКИ ТА ВУГІЛЬНОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ УКРАЇНИ та субєктами господарюваня не державного сектору економіки на підставі Постанови Кабінету Міністрів від 21 лютого 2017 року № 95 або заперечити даний факт.

2) Проявляючи та Утверджуючи Свою Волю Живий Мужчина в правовому статусі Людина категорично забороняє (накладає Заборону):

а) застосовувати до ©:Олександра Васильовича з Роду Матвій: всі презумпції та фікції;

б)приєднувати ©:Олександра Васильовича з Роду Матвій: до фізичної особи (Can. 1509--1514, 1517), що є приниженням гідності і заниженням Людини в статусі як субєкта міжнародного публічного права;

в) збирати, зберігати, реєструвати, накопичувати,адаптувати, змінювати, поновлювати, використовувати, обробляти, поширювати, транслювати третім особам Суверенні данні ©:Олександра Васильовича з Роду Матвій: і персональні дані ПЕРСОНИ, засновані на Його Родове імя, включаючи транскордонну передачу.

3) Проявляючи та Утверджуючи Свою Волю Живий Мужчина в правовому статусі Людина, Утверджує до виконання державним службовцем:

а) Зобов’язую та вимагаю на даний час звертатися в листах, включаючи електронні, та адресувати на поштових конвертах до Мене так і тільки так: Живому Мужчині, Людині в статусі Людина, Олександру Васильовичу з Роду Матвій !!!;

б)забороняю, проявляючи Свою Волю відповідно до Канонів, звертатися по іншому на даний час. Відповідь без заявленого правового статусу Людина, який прийде Живому Чоловікові/Мужчині в правовому статусі Людина, означає, що такий правочин нікчемний, зокрема як такий, що порушує публічний порядок та порушує право Людини на визнання правосуб'єктності державним службовцем та/або посадовою особою. Такі листи не акцептуються, не приймаються оферти і зберігаються як доказ у скоєнні злочину державним службовцем та/або посадовою особою, яка це зробила.
Відповіді, які є умисним усвідомленим заниженням в статусі , що рівнозначно юридичній смерті, посадова особа/державний службовець в силу компетенції розуміє і за це настає кримінальна відповідальність в т.ч. найвища міра покарання, забезпечення виконання цих умов покладено на органи прокуратури та передбачено Кримінальним Кодексом, Законом про прокуратуру та міжнародними договорами, обовязок виконання яких взято державою.

в) Також зазначаю, що даний статус визнаний багатьма відповідями, про що можна пересвідчитися, наприклад, із відповіді ФІНАНСОВОГО УПРАВЛІННЯ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ від 08.04.2021 р. № 10/03-23/21, Укрпошти від 19.04.2021 № 5.1-17-70, відповіді з Національного Банку України, АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО ДЕРЖАВНИЙ ОЩАДНИЙ БАНК УКРАЇНИ, ГОЛОВНОГО ЦЕНТРу ОБРОБКИ СПЕЦІАЛЬНОЇ ІНФОРМАЦІЇ ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ, МІНІСТЕРСТВО ЕНЕРГЕТИКИ та від інших державних органів та, проявляючи Свою Волю, Забороняю, Забороняю, Забороняю понижати правовий статус Людина , в якому звертається Живий Мужчина.

4) Будь-яка відмова у виконанні наведених вище вимог означає, що уповноважена особа на виконання зобовязань, діючи на власний розсуд, свідомо порушує принцип верховенства права, ущемляє та порушує права Людини, нищить свободи та осквернює гідність Людини, відповідно за такі дії настає персональна відповідальність, яка згадана Вище.

5) Це дійсне Моє Волевиявлення прийняти належним чином протоколом, забороняючи його фіксувати як звернення громадян, і фотокопію протоколу прикріпити також у відповіді, беручи до уваги пункт 1 статті 9 прим 1 ЗУ «Про державну службу» та постанову КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 11 грудня 2019 р. № 1042 "Про затвердження Порядку фіксації доведення інформації або документів до відома державного службовця шляхом використання засобів телекомунікаційного зв’язку".

6) Повеліваю:
а) надати істинну інформацію під страхом покарання та лжесвідчення;
б) конструктивну відповідь, яка не вводдить в оману Людину, протягом 5 (п’яти) днів з повним усвідомленням, що компетентний чиновник несе і бере на себе повну посадову, особисту та комерційну відповідальність за свої вчинки та за порушення прав Людини.

Також нагадую, що
а) злочини проти Людини і людяності (геноцид) не мають строку давнини і за це настає відповідальність - найвища міра покарання.
б) Все государственные служащие действуют с момента подачи UCC "Декларация фактов" (UCC Doc #2012127914) от 28 ноября 2012 года по OPPT (One People’s Public Trust) на свой страх и риск и несут личную ответственность за свои действия.

Залишаю за Собою всі майнові та інші права. Без шкоди та упередження (UCC 1-308, UCC 1-308.4). Без акцепта. Без обороту на мене та мій Рід. Без обороту на власність. Без регресу. По боргах і зобов'язаннях персони не відповідаю.

Право трактування змісту Мого Волевиявлення (Живого Живорожденного Суверенного Мужчини іменованого ©:Олександр Васильович з роду Матвій:, який Проявив та Утвердив Свою Волю в правовому статусі Людина) залишаю виключно за Собою.

Честь Маю. Живий Живонароджений Суверенний Мужчина, який знаходиться на Тверді Своїх Предків та Який Проявив та Утвердив Свою Волю до виконання професійних дій компетентним державним службовцем через правовий статус Людина - Основний Кредитор, Суб'єкт міжнародного публічного права, Який знаходиться під міжнародним захистом.

©:Олександр Васильович з роду Матвій: (©:Олександр :Василь :Матвій)

Звонецька Валентина Іванівна, Міністерство економічного розвитку і торгівлі України

2 Attachments

3211-07/44738-09 Дата реєстрації: 09.09.2021 12:53:19

Терміново! Відповідь на Запит на інформацію (щодо дії постанови КМУ від 21
лютого 2017 р. № 95 "Про забезпечення ефективного використання
газорозподільних систем або їх складових" в частині заключення договору
між Міненерго та суб'єктами господарювання не державного сектору
економіки)

Це повідомлення було надіслано з системи АСКОД