Працевлаштування аспіранта на держслужбу

Доброго дня!

Я навчаюся в аспірантурі Київського національного університету імені Тараса Шевченка на стаціонарі на бюджеті на четвертому курсі. Навчальна складова була завершена по закінченню другого року навчання. На даний момент триває завершення наукової складової (написання дисертації). В листопаді 2020 року я подав документи на конкурс на посаду головного спеціаліста відділу професійного розвитку та нагород управління персоналом апарату Київської обласної державної адміністрації на період дії карантину, установленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, та до дня визначення суб’єктом призначення або керівником державної служби переможця за результатами конкурсного відбору відповідно до законодавства, але не більше двох місяців після відміни карантину. За результатами добору з призначення на вакантну посаду мене визначено переможцем і прийнято на роботу шляхом укладання контракту.
Враховуючи вищевикладене прошу Вас надати мені роз’яснення, чи потрібно мені відмовлятися від стипендії у зв’язку з тим що я став державним службовцем? Чи не суперечить законодавству те, що я в декларації вкажу стипендію як дохід від наукової діяльності? Відповідь прошу надати на електронну адресу!

З повагою

Марк

Державна фіскальна служба України (Статус ЮО: припинено)

Добрий день. Ваше звернення має бути оформлене відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян» та інших актів законодавства, що видаються відповідно до Конституції України та цього Закону, а також наказу Міністерства фінансів України від 02.03.2015 № 271 «Про затвердження Порядку розгляду звернень та організації особистого прийому громадян у Державній фіскальній службі України та її територіальних органах», зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 29.04.2015 за № 484/26929 (далі - Порядок розгляду звернень), який розроблено з урахуванням норм Закону.
Зокрема, відповідно до абзацу третього пункту 5 розділу ІІ Порядку розгляду звернень електронне звернення, надіслане без використання електронного підпису, повинно мати вигляд скан-копії або фотокопії звернення з підписом заявника із зазначенням дати.

показати цитоване