Практика по застосуванню ЗУ "Про систему гарантування вкладів фізичних осіб"

Доброго дня!

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до
публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право
звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання
публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні
документи):

1. Існуючу практику, листи, рекомендації, роз"яснення ФГВФО по
застосуванню окремих положень ЗУ "Про систему гарантування вкладів фізичних осіб" (ст.36, ст.52), оскільки можна по різному трактувати вимоги ст. 36 вказаного закону в частині вирішення спорів щодо застосовування індексу інфляції за весь час прострочення виконання грошових зобов’язань банків. Адже з однієї сторони в ч.5 ст.36 цього закону перераховуються обмеження, які не застосовуються до банків тільки під час дії тимчасової адміністрації, а в п.3 ч.5 ст.36 цього закону говориться, що "не застосовується індекс інфляції за весь час прострочення виконання грошових зобов’язань банку". Тому з іншої сторони можна розуміти цю норму так, що індекс інфляції не застосовується до прострочених зобов"язань банків, які виникли ще до моменту запровадження в банках тимчасової адміністрації, тобто ніби має місце зворотна дія в часі даного закону;

2. А також існуючу практику, листи, рекомендації, роз"яснення ФГВФО по застосуванню п.1 ч.1 ст. 52 ЗУ "Про систему гарантування вкладів фізичних осіб", а саме в ситуаціях про "заподіяння шкоди життю та здоров’ю громадян". Оскільки законом детально не вказуються про який саме різновид і в яких обмеженнях використовується дане положення закону. Тому в одних ситуаціях можуть застосуватись це положення у випадках заподіяння шкоди життю та здоров’ю громадян, що не пов"язані з роботою громадян в банках (виконання трудових обов'язків), а пов"язані із заподіянням шкоди життю та здоров’ю громадян в наслідок отриманих (набутих) хвороб і, як наслідок, громадяни мають намір використати отримані кошти від банків для лікування (здійснення термінових операцій).

З повагою,

Віктор Лисак