Повторний запит)

Доброго дня!

Чимале здивування викликала у мене ваша відповідь №1931/33,04-12 від 01.12.2021 на мій запит щодо
1. документації, на підставі якої Андріїв Б.Є. обіймає посаду.
2. документації, на підставі якої Андріїва Б.Є. було уповноважено здійснювати одноосібно розподіл субвенцій з державного/обласного бюджету.
3. копій розпоряджень міського голови про розподіл субвенцій з державного/обласного бюджету за останні два роки.
4. документації розпорядників цих коштів в Ужгородській міській раді (крім Управління освіти, Управління культури, Управління економіки), яка стосується освоєння/витрачання коштів субвенції (в частині, що стосується бюджету розвитку): цільові програми, кошториси розпорядників, акти виконаних робіт, а також інші документи з цих питань.
Спочатку я відчула душевний біль за структурні підрозділи міської ради, які через брак фінансування не можуть дозволи собі звичайні у вік цифрових технологій комп’ютери і інтернет. Оскільки, як я спочатку зрозуміла з вашої відповіді і рахунку за копіювання, вам необхідно було перексерити дуже багато документів, які у вас стоять в паперовому вигляді в теках (логіка підказує мені, що ви не могли їх друкувати, а потім ксерити і сканувати). В електронному вигляді, мені здавалося ви їх не мали, бо так би ви мені їх просто відправили на електронну пошту. Але згодом в мережі інтернет на сайті міської ради я знайшла інформацію, що у вас з січня 2018р. ЗАПРОВАДЖЕНО систему ЕЛЕКТРОННОГО ДОКУМЕНТООБІГУ Аскод, а тому необхідності щось ксерити, а потім виставляти мені рахунок замість відповіді – не було!!!
Враховуючи вищевикладене, ПОВТОРНО на підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи) в ЕЛЕКТРОННОМУ вигляді:
1. документацію, на підставі якої Андріїв Б.Є. обіймає посаду.
2. документацію, на підставі якої Андріїва Б.Є. було уповноважено здійснювати одноосібно розподіл субвенцій з державного/обласного бюджету.
3. копії розпоряджень міського голови про розподіл субвенцій з державного/обласного бюджету за останні два роки.
4. документацію розпорядників цих коштів в Ужгородській міській раді (крім Управління освіти, Управління культури, Управління економіки), яка стосується освоєння/витрачання коштів субвенції (в частині, що стосується бюджету розвитку): цільові програми, кошториси розпорядників, акти виконаних робіт, а також інші документи з цих питань.
КРІМ ТОГО, прошу повідомити СКІЛЬКИ бюджетних коштів з 2018 року по теперішній час (02.12.2021р.)було витрачено вцілому по міській раді, її органам і створеним нею підприємствам на придбання, впровадження, обслуговування, підключення працівників та інші заходи на систему електронного документообігу АСКОД?
СКІЛЬКИ бюджетних коштів з 2018 року по теперішній час (02.12.2021р.) було витрачено вцілому по міській раді, її органам і створеним нею підприємствам на придбання, впровадження, обслуговування, ремонт комп’ютерної техніки?
Скільком запитувачам публічної інформації від Ужгородської міської ради з 2018 року по теперішній час (02.12.2021р.) було виставлено рахунки за публічну інформацію, яка надавалася не в електронному, незважаючи на наявність електронної системи документообігу, а в паперовому вигляді і на яку загальну суму?
П.с.: якщо Вам цікаво спілкуватись зі мною з ЦИХ питань і після Нового року, то мені не принципово, можете продовжити термін розгляду до 20 днів (і більше). Якщо є інтерес перевірити, яка передбачена відповідальність за ненадання, перешкоджання в отриманні (в тому числі шляхом штучного «друкування» електронних документів і виставлення плати за них) або надання в неповному обсязі відповідей на запит публічної інформації – це теж не проблема (думаю Санта виконає це бажання понаднормово).
З повагою,
Богдана Сайко