Повторний запит

Нам невідомо, чи відповідь на цей запит була інформативною. Якщо ви Петро, будь ласка, авторизуйтесь і вкажіть, наскільки успішним був запит.

Доброго дня!

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):

Як здійснювати оплату праці членів приймальної комісії коледжу (години роботи приймальної комісії - з 9.00 до 16.00, в тому числі робота у вихідні дні), якщо обов’язки членів приймальної комісії коледжу виконують:
– -директор коледжу з навчальним навантаженням на 2019-2020 н.р. 600 годин — виконує обов’язки голови приймальної комісії;
– заступник директора коледжу з навчальним навантаженням на 2019-2020 н.р. 600 годин — виконує обов’язки відповідального секретаря приймальної комісії ;
– викладач коледжу з навчальним навантаженням на 2019-2020 н.р. 948 годин — виконує обов’язки заступника відповідального секретаря приймальної комісії;
– викладач коледжу з навчальним навантаженням на 2019-2020 н.р. 972 години — виконує обов’язки технічного секретаря, відповідального за прийняття та розгляд заяв?

У разі ненадання або надання неповної інформації, бездіяльність розпорядника буде оскаржуватись відповідно до статті 23 ЗУ «Про доступ до публічної інформації» до керівника розпорядника, вищого органу, суду або Омбудсмана.

З повагою,

Гавриш Петро Якович

Міністерство освіти і науки, Міністерство освіти і науки України

1 Attachment

 

 

From: ̳ <[email address]>
Sent: Monday, August 10, 2020 12:46 PM
To: '[email address]'
<[email address]>
Cc: 䳺 ˳ <[Міністерство освіти і науки України request email]>
Subject: ̳

 

 

 

̳

 

:

[1][email address]

 

References

Visible links
1. mailto:[email address]

[ Повідомлення сайту: вищенаведений текст неправильний закодований, тож невідомі символи було вилучено.]