Повноваження для перевірки документів про перетин кордону. Київводоканал

Доброго дня!

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):

чи має повноваження для перевірки документів громадян республіки Україна про виїзд (перетинання) державного кордону республіки Україна юридична особа
РОЗРАХУНКОВИЙ ДЕПАРТАМЕНТ ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ "КИЇВВОДОКАНАЛ"
Код ЄДРПОУ 03327629 ?

Я кщо має, то на яких законних підставах?

Згідно ст. 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» визначені строки розгляду запитів на інформацію "Розпорядник інформації зобов'язаний надати відповідь на запит на інформацію не пізніше п’яти робочих днів з дня отримання запиту".

З повагою,

Dmytro

public.info, Міністерство закордонних справ України

Шановний Dmytro,

Ваш електронний лист не є запитом на публічну інформацію в розумінні ЗУ «Про доступ до публічної інформації», потребує окремої процедури розгляду і надання роз’яснень.
Просимо оформити Ваше звернення відповідно до вимог, зазначених на офіційному сайті МЗС https://mfa.gov.ua/gromadskosti/zvernenn... та надіслати на відповідну офіційну ел. адресу [email address]

УДЦА МЗС

показати цитоване

Доброго дня!

Ви надали необгрунтовану відповідь із ознаками службової недбалості.

Беручи до уваги статті 3,8,9 Конституції України, Україна є правова держава. В Україні діє принцип верховенства права. Людина, її життя і здоров'я, честь і гідність, недоторканність і безпека визнаються в Україні найвищою соціальною цінністю.
Права і свободи людини та їх гарантії визначають зміст і спрямованість діяльності держави. Держава відповідає перед людиною за свою діяльність. Утвердження і забезпечення прав і свобод людини є головним обов'язком держави.
Єдиним джерелом влади в Україні є народ (ст.5 Конституції України).

У зв'язку із збільшенням кількості випадків службової недбалості та зловживання службовим становищем нагадую:
Конституція України має найвищу юридичну силу.
Стаття 40 Конституції України. Усі мають право направляти індивідуальні чи колективні письмові звернення або особисто звертатися до органів державної влади, органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів, що зобов'язані розглянути звернення і дати обгрунтовану відповідь у встановлений законом строк.
Конституційний суд у своєму рішенні за номером 8-р/2018 від 11.10.2018 звертає
увагу, що ст.40 Конституції України не передбачає можливості обмеження права на звернення кожної людини!!!

Окремо зауважаю, згідно ст.40 Конституції України звернення, в тому числі з метою отримання інформації, не може залишатися без відповіді на підставі законів та підзаконних актів, які є за правовою ієрархією нижчі за Конституцію.

Це звернення із запитом на доступ до публічної інформації містить всі необхідні та достатні дані для відповіді, а саме: текст звернення, Ім'я автора звернення, електронна адреса для відповіді.

Я, як єдине джерело влади, користуючись правом здійнювати керування державою безпосередньо (ст.5 Конституції України) та застосовувати інші форми безпосередньої демократії (ст.Конституції України )

НАКАЗУЮ:

1. надати обгрунтоване, лаконічне та зрозуміле роз'яснення чому інформація щодо повноважень юридичної особи для перевірки документів про виїзд (перетинання) державного кордону республіки Україна не може бути отримана в рамках запиту на публічну інформацію? хіба у вас не встановлений перелік таких вповноважених юридичних осіб? якщо ви не є розпорядником інформації, то зобов'язані передати запит до відповідного розпорядника.

2. В разі обгрунтованої відповіді на пункт 1, взяти в роботу моє питання, як звернення на підставі ст. 40 Конституції України.

Інформую, що в разі відмови надати відповідь з будь-яких причин не передбачених ст.40 Конституції України, настає кримінальна відповідальність за наступними
статтями Кримінального Кодексу України:
ст. 111 Державна зрада
ст. 364 Зловживання владою або службовим становищем
ст. 367 Службова недбалість

Також інформую, що ваші послуги передплачені за рахунок моїх податків, отже в разі не надання відповіді, чи надання відповіді не в повному обсязі, чи надання відповіді не посуті, співробітник відповідальний за обробку мого питання приймає на себе зобов'язання компенсувати середньомісячний розмір сплачених мною податків, як компенсацію за ненадані державні послуги.

Сподіваюся, що над відповіддю для мене будуть працювати відповідальні посадові особи, які усвідомлюють свій борг перед народом республіки Україна та сумлінно виконують свої обов'язки, які оплачені за рахунок коштів народу України.

Цей документ є публічною офертою, акцептом оферти є отримання документу через онлайн сервіс https://dostup.pravda.com.ua та/або використання, обробка, сбереження будь-якої інформацї з цього документу.

Я є автором цього докумену і трактувати цей документ залишаю право лише за собою.
Ніхто не має права використувати цей документ інакше, як на користь моїх інтересів.
Залишаю за собою всі авторські, майнові та інші права.

Без шкоди та упередження (UCC 1-308, UCC 1-308.4). Без шкоди на мене та мій Рід. Без шкоди на власність. По боргах і зобов'язаннях особи не відповідаю.

З повагою,

Dmytro

public.info, Міністерство закордонних справ України

Ваш електронний лист не є запитом на публічну інформацію в розумінні ЗУ «Про доступ до публічної інформації», оскільки:

"Публічна інформація - це відображена та задокументована будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформація, що була отримана або створена в процесі виконання суб'єктами владних повноважень своїх обов'язків, передбачених чинним законодавством, або яка знаходиться у володінні суб'єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної інформації, визначених цим Законом."

У Вашому зверненні міститься прохання щодо роз'яснень, а це потребує надання Вами додаткової інформації про себе, а також іншої процедури розгляду, відповідно до Закону України "Про звернення громадян".

Просимо оформити Ваше звернення відповідно до вимог, зазначених на офіційному сайті МЗС https://mfa.gov.ua/gromadskosti/zvernenn... та надіслати на відповідну офіційну ел. адресу [email address]

УДЦА МЗС

показати цитоване

Доброго дня!

Я не отримав відповідь на своє питання.

Відповідно до ст.40 Конституції України я маю безумовне право на звернення, про що ви мали знати та додатково були попереджені у попередньому листі.

Отже фіксую навмисне порушення статті 40 Конституції України та відмову надати відповідь з боку МІНІСТЕРСТВА ЗАКОРДОННИХ СПРАВ УКРАЇНИ.

Цією відмовою, як представник державної влади, МІНІСТЕРСТО ЗАКОРДОННИХ СПРАВ УКРАЇНИ порушило мої конституційні права, тим самим створили прецедент про невиконання конституційною угоди між республікою Україна та громадянином.

На підставі вищезазначеного та керуючись міжнародним правом я, людина, суб'єкт міжнародного права оголошую естопель, а саме естопель заснований на праві справедливості (Equitable estoppel).
Оголошений естопель означає, що за позбавлення мене конституційного права передбаченого ст.40, я та / або члени моєї родини звільняються від будь-яких конституційних обов'язків, але із збереженням усіх конституційних прав, будь-які представники прямої та/або делегованої державної влади України й позбавляються права звертатися до ме та/або членів моєї родини щодо будь-яких конституційних обов'язків, але із збереженням державних обов'язків щодо забезпечення усіх конституційних прав мене та / або членів моєї родини, строком до дати надання відповіді, а якщо відповідь не буде надана, надана не надана, надана не в повному обсязі, то вищезазначена заборона діятиме до 31.12.2035 включно.

Цей документ є моїм волевиявленням і публічною офертою. Прийняттям (акцептом) цієї оферти є публікація на інтернет-сайті dosup.pravda.com.ua, надання відповіді, не надання відповіді, надання відповіді не по суті, надання відповіді не в повному обсязі.
Я є автором цього документу і право трактувати його зміст залишаю лише за собою. Забороняю використання будь-якої інформації з цього документу проти моїх інтересів та/або інтересів членів моєї родини, будь-який правочин, із застосуванням інформації з цього документу, який спрямований на шкоду мені та /або членам моєї родині вважати недійсним, незаконним та нікчемним.

Я та/або члени моєї родини не несуть жодної відповідальності за застосування цього документу.

Уся відповідальність за застосування цього документу без обмежень по строку давності покладається на відповідних посадових осіб МІНІСТЕРСТВА ЗАКОРДОННИХ СПРАВ УКРАЇНИ, які причетні до порушення вищезазначених конституційних прав, звільнення з посади не звільняє від відповідальності.

З повагою,

Dmytro