Поточний статус обробки звернень щодо аварії на тепломережі

Нам невідомо, чи відповідь на цей запит була інформативною. Якщо ви Павло Жила, будь ласка, авторизуйтесь і вкажіть, наскільки успішним був запит.

Доброго дня!

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):

стан обробки претензії, яка була заєстрована під номером 273 від 14/9/2020 у немишлянськії філії ХТС та наступною за нею вимогою усунення аварії на тепломережі, прийнятою через карантин без реєстраційного номера працівником філії Сьома С.А. 23.10.2020

Станом на поточний час жодної реакції на аварійну ситуацію з опаленням, не кажучи про дії з її усунення, не відбулось.

Також без відповіді залишись звернення до голови немишлянського району Топчій від 19/10/2020 та 23/10/2020 від житлових кооперативів Промінь та інших.

З повагою,
Павло Жила

Звернення-сектор документообігу та контролю, Харківська райдержадміністрація

1 Attachment

--
З повагою,
Сектор документообігу та контролю апарату Харківської районної
державної адміністрації
тел.: (057)372-60-22
[email address]

Сектор звернень і прийому громадян Фрунз.р-ну,

1 Attachment