Порушення Законодавства Одеським міським головою

Доброго дня!

Враховуючи, що Одеська міська рада, СИСТЕМАТИЧНО порушує діюче Законодавство України, особливо в частині закону про доступ до публічної інформації, направляєм Запити на Інформацію, в надії, що З Вас не будуть робити ЛОХА, як це роблять з жителів міста Одеса!

Так Одеська міська рада, за запитом до міського голови Труханова Г.Л. в порушення закону про доступ до публічної інформації НЕ НАДАВ мені відповідь на запити через ЄДИНИЙ ЦЕНТР ЗВЕРНЕНЬ ГРОМАДЯН(https://1535.odessa.ua/account/), за №№ 37-Ф1-61328 (ЗПІ-270), 37-Ф1-61333 (ЗПІ-271), 37-Ф1-61551 (ЗПІ-276), 37-Ф1-61550 (ЗПІ-277), 37-Ф1-61553 (ЗПІ-278), 37-Ф1-61555 (ЗПІ-280), 37-Ф1-61561 (ЗПІ-281).

Більш того, відповідь на зазначені запити надана листом БЕЗ ПІДПИСУ уповноваженої особи, що є грубим порушенням діловодства органів місцевого самоврядування.

Керуючись ст. 5, 6, 13 Закону України «Про доступ до публічноїінформації», статей 5, 6 Закону України «Про інформацію», прошу ПОВТОРНО повідомити інформацію та надати копії наступнихдокументів:

1. Копію завіреної схеми організації дорожнього руху № 238 на площі 10-го квітня у місті Одеса.

2. Копії всіх документів, які стали підставою для виготовлення та затвердження схеми організації дорожнього руху № 238 на площі 10-го квітня у місті Одеса.

3. Повідомити інформацію про посадових осіб Департаменту транспорту, зв’язку та організації дорожнього руху, які виготовляли схему організації дорожнього руху № 238 на площі 10-го квітня у місті Одеса, а саме: дані про освіту, посадові обов’язки, кваліфікацію.

4. Повідомити інформацію про посадових осіб Національної поліції, які погоджували схему організації дорожнього руху № 238 на площі 10-го квітня у місті Одеса, а саме: дані про освіту, посадові обов’язки, кваліфікацію.

5. Повідомити, чи відповідає схема організації дорожнього руху № 238 на площі 10-го квітня у місті Одеса правилам дорожнього руху та Закону України про дорожній рух.

6. Як Департамент транспорту встановив необхідність оптимізації дорожнього руху, збільшення пропускної спроможності вулиць і доріг Одеси, поліпшення екологічного стану та розподілу транспортних потоків, що стало приводом для підготовки та затвердження схеми організації дорожнього руху № 238 на площі 10-го квітня у місті Одеса.

7. Чи надходила до Департаменту транспорту інформація про кількість аварій на площі 10-го квітня до введення кругового руху, а також після введення кругового руху. Прошу надати статистичні дані.

Відповідь прошу надати письмово та на кожне питання - ОКРЕМО!

Відповідь просимо направити на поштову адресу(65033, м.Одеса, вул.Новікова 2а, буд.42а)

З повагою, Голова Правління Громадської організації "Корупція Стоп"

Француз Ігор Вікторович

Від: Департамент транспорта

[ Email has no body, please see attachments ]

Посилання

Доброго дня!

Нам дуже сумно, що відповіді роздивляються робітники міністерства, з низькою посадовою відповідальністью.

Уточнюємо, на які питання відповідь відсутня:

2. Копії всіх документів, які стали підставою для виготовлення та затвердження схеми організації дорожнього руху № 238 на площі 10-го квітня у місті Одеса.
а)Копії розпорядження міського голови, як що таке мається?
б)Копії приказів, як що такі маються?
в)Копіі документів по моніторінгу(на які ссилається Деп.транспорту), як що таке маеться?
г)Копіі рапорту, чи докладної робітників Деп.транспорту, як, що такі маються
та інші копії документів, що стали підставою, для порушуючого законодавство зміни руху...

3. Повідомити інформацію про посадових осіб Департаменту транспорту, зв’язку та організації дорожнього руху, в тому числі і підконтрольних Деп.транспорту комунальних підприємств(КП СМЄП та інших) які виготовляли схему організації дорожнього руху № 238 на площі 10-го квітня у місті Одеса, а саме: дані про освіту, посадові обов’язки, кваліфікацію.
Зазначимо, що патрульна поліція міста, надала інформацію по кожному підписанту, в тому числі і іх посадові інструкції.

6. Як Департамент транспорту встановив необхідність оптимізації дорожнього руху, збільшення пропускної спроможності вулиць і доріг Одеси, поліпшення екологічного стану та розподілу транспортних потоків, що стало приводом для підготовки та затвердження схеми організації дорожнього руху № 238 на площі 10-го квітня у місті Одеса.
Що стало підставою для моніторингу?(надати копіі документів)
Як саме та у який спосіб було встановлено дотримання єкологічної безпеки на ділянці?
Надати копіі матеріалів, єкспертиз, досліджень то що.

З повагою,

Француз

Від: Департамент транспорта

[ Email has no body, please see attachments ]

Посилання

Доброго дня!
Дуже неприемно коли з цілого Міністерства, міська рада, знову робе ЛОПУХІВ...

Повторюємо ті питання на які відсутні знову таки відповіді, не дивлячись на то, що це питання вже повторюємо третій раз:

2. Копії всіх документів, які стали підставою для виготовлення та затвердження схеми організації дорожнього руху № 238 на площі 10-го квітня у місті Одеса.
а)Копії розпорядження міського голови, як що таке мається?
б)Копії приказів, як що такі маються?
в)Копіі документів по моніторінгу(на які ссилається Деп.транспорту), як що таке маеться?
г)Копіі рапорту, чи докладної робітників Деп.транспорту, як, що такі маються
та інші копії документів, що стали підставою, для порушуючого законодавство зміни руху...

3. Повідомити інформацію про посадових осіб Департаменту транспорту, зв’язку та організації дорожнього руху, в тому числі і підконтрольних Деп.транспорту комунальних підприємств(КП СМЄП та інших) які виготовляли схему організації дорожнього руху № 238 на площі 10-го квітня у місті Одеса, а саме: дані про освіту, посадові обов’язки, кваліфікацію.
Зазначимо, що патрульна поліція міста, надала інформацію по кожному підписанту, в тому числі і іх посадові інструкції.

6. Як Департамент транспорту встановив необхідність оптимізації дорожнього руху, збільшення пропускної спроможності вулиць і доріг Одеси, поліпшення екологічного стану та розподілу транспортних потоків, що стало приводом для підготовки та затвердження схеми організації дорожнього руху № 238 на площі 10-го квітня у місті Одеса.
Що стало підставою для моніторингу?(надати копіі документів)
Як саме та у який спосіб було встановлено дотримання єкологічної безпеки на ділянці?
Надати копіі матеріалів, єкспертиз, досліджень то що.

З повагою,

Игорь

Від: Департамент транспорта

[ Email has no body, please see attachments ]

Посилання

Від: Департамент транспорта

[ Email has no body, please see attachments ]

Посилання

Доброго дня!

От же крім нашої організації, жителів міста Одеси, ще й з Вашого Міністерства роблять - ДУРНИКІВ...)))

Все місто знає, що дана зміна руху, потрібна меру, для зручності особистого виїзду з дому, що є підставою для корупції та використовування службового положення...

Одеська міська рада, та міський голова, не надав жодного документу:

По 2 питанню..

а)Копії розпорядження міського голови, як що таке мається?
б)Копії приказів, як що такі маються?
в)Копіі документів по моніторінгу(на які ссилається Деп.транспорту), як що таке маеться? г)Копіі рапорту, чи докладної робітників Деп.транспорту, як, що такі маються та інші копії документів, що стали підставою, для порушуючого законодавство зміни руху...

Надана якась схема, що взагалі повністью не затвержена, технічне завдання, що не підписано мером, та якись незясований акт без підписів уповноважених осіб, та ЖОДНОГО документу, що стало підставою...

По 3 питанню:
Не в повному обємі повідомили інформацію про посадових осіб Департаменту транспорту, зв’язку та організації дорожнього руху, в тому числі і підконтрольних Деп.транспорту комунальних підприємств(КП СМЄП та інших) які виготовляли схему організації дорожнього руху № 238 на площі 10-го квітня у місті Одеса, а саме: не надані документи(копії) про освіту, посадові обов’язки, кваліфікацію.

По 6 питанню:
Так і не надані документи звідкиля Департамент транспорту встановив необхідність оптимізації дорожнього руху, збільшення пропускної спроможності вулиць і доріг Одеси, НЕМАЄ заключення на яке робить наголос Департамент транспорту встановив необхідність оптимізації дорожнього руху, НА РАХУНОК - поліпшення екологічного стану та розподілу транспортних потоків, що стало приводом для підготовки та затвердження схеми організації дорожнього руху № 238 на площі 10-го квітня у місті Одеса.

ПОВТОРЮЄМО:
а)Що стало підставою для моніторингу?(надати копіі документів)
б)Як саме та у який спосіб було встановлено дотримання єкологічної безпеки на ділянці? Надати копіі матеріалів, єкспертиз, досліджень то що.

З повагою,

Француз Ігор Вікторович

Від: Департамент транспорта

[ Email has no body, please see attachments ]

Посилання