порушення карантинного режиму співробітниками та керівником Укрпошти

Нам невідомо, чи відповідь на цей запит була інформативною. Якщо ви Тетяна, будь ласка, авторизуйтесь і вкажіть, наскільки успішним був запит.

Доброго дня!

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):

У відділення пошти 03057 ( адреса: пр.Перемоги, 45 м.Київ Солом'янського р-н) під час карантину 15.05.2020 обслуговує без маски і на зауваження не реагує.
Керівник відділення 03057 про це знає, але ніяк не реагує.

Цей факт зафіксовано на відео, яке можна переглянути за посиланням
https://2no.co/2TaFc5

Прохання повідомити та дати ознайомитися з протоколом і указом, відповідно до якого притягнули до відповідальності співробітника і керівника Укрпошти від.03057.

З повагою,

Тетяна

Головне управління Національної поліції у місті Києві

Доброго дня. ваше зверненя не відноситься до публічної інформації так як
відповідно до ч. ч. 1 – 2 ст. 13 Закону публічною інформацією є:

1) уся інформація, що перебуває у володінні суб'єктів владних
повноважень;

2) інформація про використання бюджетних коштів юридичними особами, що
фінансуються з бюджету;

3) інформація про виконання особами делегованих повноважень суб'єктів
владних повноважень;

4) інформація про умови постачання товарів, послуг і цін на них (щодо
суб'єктів господарювання, які домінують на ринку, наділені спеціальними
або виключними правами, є природними монополіями);

5) інформація про стан навколишнього середовища, якість харчових
продуктів і предметів побуту, про аварії, катастрофи, небезпечні
природні явища та інші надзвичайні події, які загрожують здоров'ю та
безпеці громадян;

6) інша інформація, що становить суспільний інтерес (суспільно необхідна
інформація).
Визначальним критерієм є те, що така інформація повинна бути зафіксована
(відображена, задокументована) будь-якими засобами й на будь-яких
носіях. Звернення до розпорядника публічної інформації, для відповіді на
яке таку інформацію спочатку необхідно створити, не є інформаційним
запитом, крім випадків, коли: суб'єкт не володіє запитуваною
інформацією, але зобов'язаний нею володіти; або збір інформації з
декількох джерел не потребує значних інтелектуальних зусиль (аналізу
змісту).

ваше звернення буде розглянуто відповдно до Закону України про звернення
громадян.