Порядок погодження схем організації дорожнього руху

До цього запиту є юридичний коментар. Перейти до коментаря

Нам невідомо, чи відповідь на цей запит була інформативною. Якщо ви Фурлет Іван Володимирович, будь ласка, авторизуйтесь і вкажіть, наскільки успішним був запит.
Фурлет Іван Володимирович

Доброго дня!

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):

Порядок погодження схем організації дорожнього руху підрозділами Національної поліції.

З повагою,
Фурлет Іван Володимирович

Від: Галян Надія
Міністерство внутрішніх справ України

Посилання

Від: Департамент патрульної поліції

Посилання

Від: Департамент патрульної поліції

Посилання

Юридичний коментар

Віта Володовська, медіа-юристка ГО "Лабораторія цифрової безпеки"

Ключова відмінність між інформаційним запитом та зверненням полягає у тому, що запит має стосуватись готової та зафіксованої на певному носії інформації. Звернення ж може передбачати надання роз’яснень, розгляд скарг та пропозицій, що фактично веде до створення нової інформації. Звідси – і різниця в строках розгляду: для інформаційних запитів він коротший і за загальним правилом відповідь має бути надіслана протягом 5 днів з моменту отримання запиту. Розгляд звернень може тривати 15 - 45 днів.

Аналізуючи відповідь Департаменту патрульної поліції можна зробити висновок, що порядок погодження схем організації дорожнього руху підрозділами Національної поліції, про який йдеться у цьому запиті, не був формалізований Національною поліцією у окремий документ. Законодавство також не містить вимог щодо створення якогось окремого «порядку» здійснення погодження. Перевірка схем організації дорожнього руху з подальшим наданням погодження або відмови в наданні погодження є адміністративною послугою, порядок надання якої (саме як сукупність певних дій) регулююється різними нормативно-правовими актами.

Таким чином, розпорядник у цій ситуації правомірно перекваліфікував запит на звернення. При цьому, варто зауважити, що відповідь була надана досить оперативно, в межах строків, передбачених для розгляду інформаційних запитів.