Помилка в заповненні трудової книжки. Повторно

Доброго дня!
24.06.2020 я отримала відповідь на мій запит, якою не задоволена (про це я вказала). Я звертаюся до Міністерства соціальної політики України, яке має відношення до ведення трудової книжки працівника, а не до якогось випадкового Міністерства. Тому прошу надати конкретну відповідь на моє питання. Хоча зразки виправлень в трудовій книжці роблять на різних сайтах, але я не впевнена, що їхні поради я можу брати за приклад.
Ще раз навожу зміст мого листа-запиту:
«В свій час працівнику зроблено запис в трудову книжку під час навчання його в університеті (таких записів – кілька).
Графа 2: 01.09.2010-04.07.2011.
Графа 3: Навчання в університеті на здобуття освіто-кваліфікаційного рівня магістра.
Графа 4: Диплом ХМ № хххххх бакалавра.
В ст. 2.14 Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників, затвердженої наказом Міністерства праці України, Міністерства юстиції України, Міністерства соціального захисту населення України від 29.07.1993 № 58 та зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 17.08.1993 за № 110 (далі – Інструкція) сказано: «у графі 2 зазначається дата прийняття на роботу». В наведеному випадку в графі 2 внесені дані щодо початку та закінчення навчання.
В ст. 2.15 Інструкції «у графі 4 проставляється ... наказ ..., його дата і номер». В наведеному випадку в графі 4 внесені серія та номер диплома.

При створенні обов’язкової електронної трудової книжки виникне проблема, адже програма не сприйме невірні записи.
Що ви порадити зробити? Чи можливо університетом внести зміни в трудову книжку після дев’яти наступних записів трудової діяльності працівника:
- замість серії та номера диплома внести дату та номер наказу про видання цього диплома (графа 4);
- з одного запису зробити два (в графі 2: дата вступу та дата закінчення)?

Прошу не перераховувати назви законодавчих актів, про наявність яких добре знаю.

Дуже дякую.

З повагою
Людмила
24.06.2020

Олексій Тубелець,

1 Attachment